۲۵۹۸۳۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

تکذیب شایعه ارسال پارازیت توسط سپاه

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) شهرستان گناوه گفت: شایعه پخش شده مبنی بر ارسال پارازیت توسط این نیرو روی گیرنده های ماهواره ای در شهرستان گناوه دروغ و واقعیت ندارد.

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) شهرستان گناوه گفت: شایعه پخش شده مبنی بر ارسال پارازیت توسط این نیرو روی گیرنده های ماهواره ای در شهرستان گناوه دروغ و واقعیت ندارد.

سرهنگ عابدین عباسی روز چهارشنبه در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: شایعه هایی که درمحفل ها و فضاهای مجازی به این نهاد منتسب و رواج یافته به هیچ وجه واقعیت نداشته و مردم مطمئن باشند که سپاه هیچ گاه دنبال چنین کاری نبوده و نیست و این مطالب از سوی بدخواهان مطرح می شود.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی سپاه حفاظت از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی و مبارزه با فتنه و توطئه های دشمنان است، گفت: فرهنگ سازی در برابر برنامه های مخرب شبکه های ماهواره ای یکی از وظایف این نهاد است.

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: نیروهای سپاه برخود واجب می دانند در برابر ترفندهای دشمنان از جمله جنگ نرم با روش های گوناگون بویژه فرهنگی و اجتماعی به مردم آگاهی ببخشند.

دستگاههای گیرنده ماهواره در برخی نقاط شهر گناوه مدتی است دچار پارازیت شده و حتی شبکه های استانی صدا و سیما نیز را با اختلال روبرو کرده است.

مردم این شهر به دلیل خطر و عوارض امواج پارازیت بر ماهواره ها ابراز نگرانی کردند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      با انکار این موضوع توسط مراجع (چه سپاه و یا هر مرجع دیگر) نمیتوان اصل موضوع را انکار کرد. متاسفانه این امر (ارسال پارازیت) از هر منبعی که باشد، وجود دارد و هیچ مرجع و ارگانی هم مسئولیتش را به عهده نمیگیرد. من کم کم داره باورم میشه که موجودات ماورائی و خارج از کره زمین در این موضوع دخالت دارند و هیچ بشر زمینی در این امر دخیل نیست و پارازیت ارسال نمیکند! کیفیت استفاده از برنامه ها از طریق ستاپ باکس و دریافت کانالهای مجاز صدا و سیما در خیلی از مناطق کشور از این طریق مناسب نیست و بهترین روش استفاده از برنامه ها از طریق دیش ماهواره ای است. امّا متاسفانه مسئولان همه مردم را بیشعور فرض کرده و ساده ترین راه یعنی ارسال پارازیت روی امواج را انتخاب کرده اند؛ که این امر علاوه براینکه براساس نظر کارشناسان مضر و سرطان زاست، توهین به شعور قاطبه ملت است. یعنی فرض این مسئولین این است که هیچ یک از مردم صلاحیت انتخاب راه زندگی را ندارند واصول ارزشها و تربیت را نمیدانند و همه دارند از کانالهای مسموم استفاده میکنند بنابراین پارازیت بهترین راه است! درحالی که حساسیت بسیاری از مردم در عدم استفاده از این کانالها بیشتر از مسئولین است و اصولاً درصد بسیار کمی از مردم برای دیدن شبکه های ماهواره ای غیر؛ وقت اختصاص میدهند. بنابراین استنباط کسانی که از این طرح حمایت میکنند و درصدد اصلاح نگرش مردم به استفاده از ماهواره هستند مدتهاست که طرحشان شکست خورده و تنها بیماری و مصائب وزیانهای مالی ناشی از بی تدبیریشان گریبان گیر مردم خواهد شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج