۲۵۹۹۴۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

افتتاحیه پر سر و صدا بیخ گوش اپل +عکس

پس از شش سال برنامه‌ریزی، مایکروسافت بالاخره درهای اولین فروشگاه بزرگ خود در نیویورک را به روی کاربرانش باز کرد. این فروشگاه بزرگ که در خیابان پنجم منتهن واقع شده است، دارای سه طبقه است و تنها چند بلوک با فروشگاه معروف شیشه‌ای اپل فاصله دارد.

فرادید: کاربران می‌توانند در این فروشگاه طیف وسیعی از محصولات تولیدی توسط مایکروسافت و شرکای این شرکت را از نزدیک تست کنند. این فروشگاه در خیابان پنجم ۶۷۷ در نیویورک واقع شده است؛ درست چند قدم دور تر از این فروشگاه، فروشگاه شیشه‌ای اپل قرار دارد و مشتریان به راحتی و با پای پیاده می‌توانند در یک خیابان از دو فروشگاه معتبر و معروف و البته رقیب بازدید کنند.

مایکروسافت بدون اینکه جزییات مالی ساخت فروشگاه‌ها را که در سمت راست خیابان ۴۵ واقع‌شده، لو دهد؛ چند ماه روی طراحی و ساخت آن کارکرد و به‌عنوان اولین فروشگاه مایکروسافت در منطقه نیویورک مشهور می‌شود و به دلیل اینکه در خیابان پنجم نیویورک است، فروشگاه پرچم‌دار نیز لقب گرفته است.

مایکروسافت ۱۰۰ فروشگاه در امریکا و ۱۰ فروشگاه در اقصی نقاط دنیا دایر کرده و داخل آن را مملو از محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود با ویندوز ۱۰ کرده است که با کف پارکت و میزهای چوبی از جنس بلوط مزین شده است.

مرکز و جلوی طبقه اول مملو از سرفیس بوک و سرفیس پرو شده و هولولنز کنار آن‌ها می‌درخشد که دیوار ویدئویی ۳۰ فوتی به آن رنگ و بوی خاصی داده است.

میز پاسخ یا همان Answers Desk در جواب به Apple Genius Bar در طبقه دوم ساخته‌شده است و مردم می‌توانند سیستم‌های خود را آنجا بیاورند و سؤالات خود را مطرح کرده و پاسخ مناسب دریافت کنند. گارانتی خود را افزایش داده و مبلغی هم پرداخت کنند. ایکس باکس، مایکروسافت آژر، ورکشاپ برای ماین کرافت را نیز در طبقه دوم می‌توان یافت.

طبقه سوم مخصوص کاربرانی است که می‌خواهند با Dell به سراغ ویندوز بروند. اتاق نشیمن در طبقه اول و ایکس باکس وان کنار آن تعبیه‌شده است. عکس های زیر فضای داخلی فروشگاه بزرگ مایکروسافت را نشان می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رام

      پ گوشیاش کوووو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج