۲۵۹۹۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عالیشاه: گل بزنم، اخراج اشکال ندارد

دربی ۷۹ برای امید عالیشاه کاملا خاطره انگیز است؛ دیداری که با گل او پرسپولیس موفق شد از سد استقلال بگذرد و البته در نهایت با اخراج شماره ۲ سرخ ها همراه شد.

ورزش سه: امید عالیشاه ملی پوش پرسپولیس از انگیزه و روحیه خوب بازیکنان تیمش برای دیدار با استقلال خبر می دهد. عالیشاه در گفتگو با خبرنگار ما درباره این دیدار گفت: پیروزی در دیدار با ملوان باعث شد تا روحیه خوبی داشته باشیم و در بهترین شرایط به مصاف استقلال خواهیم رفت.

وی ادامه داد: مطمئنا ارائه بازی زیبا و تماشاگرپسند هدف هر دو تیم خواهد بود و امیدوارم هر تیمی که شایسته است در این بازی به پیروزی برسد. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از روحیه خوبی نیز برخورداریم و اکنون کاملا آماده این بازی هستیم.

عالیشاه در مورد انگیزه جوانان تیمش نیز گفت: بهرحال بازیکنان جوان ما هم اکنون کاملا باتجربه شده اند و یک دقیقه بازی در پرسپولیس به اندازه چندین بازی در تیم های دیگر به تجربه بازیکنان اضافه می کند. فوتبال اصلا قابل پیش بینی نیست و مسلما برای سه امتیاز به زمین خواهیم رفت و با روحیه ای که از پیروزی های رفت و برگشت در دربی گذشته برابر استقلال داریم کار راحت تری برابر این تیم خواهیم داشت.

عالیشاه در مورد شادی گل احتمالی اش در برابر استقلال و البته احتمال اخراجش بعد از بیرون آوردن پیراهن گفت: واقعا در آن لحظه به این مسائل نمی توان فکر کرد و ما تلاش می کنیم به پیروزی برسیم و هر بازیکنی گل بزند ارزشمند است. اگر گل بزنم نمی دانم چه شادی ای داشته باشم و اخراج بعد از گلزنی مهم نیست. البته شوخی کردم و امیدوارم دیداری زیبا و تماشاگرپسند را به نمایش بگذاریم و به هدفمان در این بازی برسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج