جاباما
۲۶۰۰۰۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مظلومی: بازی فردا ترس ندارد

سرمربی تیم استقلال می‌گوید تیمش هراسی از داربی ندارد و با پیروزی در دیدار فردا سعی در حفظ صدرنشینی دارد.

خبرگزاری ایسنا: پرویز مظلومی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از داربی شرکت کرد.

او در ابتدا گفت: امیدوارم یک بازی خیلی خوب در خور نام فوتبال ایران و دو تیم استقلال و پرسپولیس انجام دهیم. یک بازی بین المللی پیش‌روی ماست و تمام ایرانی های دنیا و حتی خود فیفا و ای اف سی هم به بازی توجه دارند.

مظلومی افزود: این دیدار یکی از حساس‌ترین داربی‌های دنیا است و امیدوارم بازی خوبی را ببینیم. با برنامه ریزی‌ای که کردیم و ترتیبی که اتخاذ می‌کنیم، تنها به پیروزی فکر می‌کنیم. ما به دنبال حفظ صدر جدول هستیم و با تمام احترامی که برای پرسپولیسی‌ها قائلیم، تنها برای سه امتیاز به میدان می رویم و آن را بدست می آوریم.

او در پاسخ به سوالی درباره قهر کرار از اردوی استقلال گفت: به داربی فکر کنید نه کرار (خنده).

سرمربی استقلال در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا کرار با این کارش به شما خیانت نکرده است، گفت: من همیشه از بازیکنانم چه داخلی چه خارجی حمایت می‌کنم. هر بازیکنی بخواهد بی نظمی کند با او برخورد می‌شود. کرار از این قاعده مستثنی نیست. با او قطعا برخورد می‌شود. مسائل مالی به باشگاه ارتباط دارد و او وقتی در تیم است باید با تمام وجود تمرین کند. او دراختیار باشگاه است. حالا پیغام داده که به تمرین بیاید ولی من هنوز جوابی نداده‌ام.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از پیروزی برابر سپاهان با بازیکنان‌تان راجع به فراموش کردن این برد صحبت کرده‌اید گفت: بازی با سپاهان به تاریخ پیوست. بازی با پرسپولیس فرق دارد و خود بازیکنان می‌دانند که غرور آفت است. این مسئله شامل هواداران هم می شود و آنها هم توقعشان بالا رفته است. ما تلاش می کنیم عین بازی با سپاهان خوب نتیجه بگیریم.

وی افزود: بازی با پرسپولیس حساسیت خاص خودش را دارد و بازیکنان ما با تمام وجود در این دیدار می‌جنگند و پرسپولیسی‌ها هم به دنبال نمایشی هستند تا ما را ببرند. این دیدار، بازی‌ای است که باید از لحظه‌ها استفاده کرد و اسیر حواشی نشد. ما تلاش می‌کنیم تا پیروز شویم.

مظلومی درباره اینکه استقلال فردا هجومی بازی خواهد کرد یا خیر، گفت: من نمی‌دانم برانکو چگونه فکر می کند ولی من دوست ندارم بازی صفر بر صفر تمام شود. من به دنبال بازی تهاجمی و دارای گل هستم. من دوست دارم تماشاگران گل ببینند. حتی اگر مساوی هم شود بهتر است گل داشته باشد.

او درباره وضعیت مصدومان استقلال هم اظهار کرد: نه مصدوم داریم و نه محروم. کار من برای خط زدن بازیکنان و تعیین لیست ۱۸ نفره سخت است.

مظلومی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسیده بود به دنبال لقب جدید هستید یا خیر گفت: دنبال لقب نیستم. خوشحالم که یک عدد با همکاری مجموعه استقلال ایجاد کردیم تا پاسخگوی حریف باشیم.

سرمربی آبی پوشان درباره جوان شدن دو تیم تهرانی و تاثیر این جوانگرایی در بازی فردا هم گفت: این خیلی خوب است. تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه به زیبایی بازی کمک می‌کنند. انگیزه جوانان بالاتر است و از تجربه بازیکنان با تجربه هم البته می‌توان به خوبی استفاده کرد.

مظلومی ادامه داد: من هیچگاه از داربی نترسیدم و سعی کردم این را به بازیکنان منتقل کنم. ترس در داربی مساوی با مرگ است. دوست دارم بازیکنان از داربی نترسند. داربی ترس ندارد.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در شکست ۳ بر دو استقلال برابر پرسپولیس بازیکنی به تیم شما خیانت کرد یا خیر، گفت: به گذشته بر نگردیم. من نگفتم خیانت ولی بهتر است به گذشته نرویم.

فردا از ساعت ۱۵ تیم‌های استقلال و پرسپولیس هشتاد و یکمین داربی سنتی فوتبال ایران را برگزار می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج