جاباما
۲۶۰۰۰۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رکوردشکنی «جیمز باند» در خانه

بیست و چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» در اولین روز کامل نمایش در سینماهای انگلیس به فروش ۹/۲ میلیون دلار رسید.

خبرگزاری ایسنا: بیست و چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» در اولین روز کامل نمایش در سینماهای انگلیس به فروش ۹/۲ میلیون دلار رسید.

فیلم «شبح» جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های اکشن «جیمز باند» به کارگردانی «سم سندز» پس از اکران اولیه دوشنبه شب که با فروش فوق العاده ۶/۴ میلیون دلاری همراه بود، در روز سه‌شنبه که اولین روز کامل اکران این فیلم در سینماهای انگلیس محسوب می‌شود به فروش رکورد شکن ۹/۲ میلیون دلار دست یافت.

«شبح» با فروش روز سه‌شنبه خود رکورد فروش یک روزه در تاریخ سینمای انگلیس را از آن خود کرد و از فروش فیلم «سقوط آسمانی» قسمت قبلی این مجموعه در روز اول اکران پیشی گرفت.

رکوردشکنی «جیمز باند» در خانه

فیلم «شبح» که در آن «دنیل کریگ» برای دومین بار پیاپی در نقش «مامور ۷۰۰» بازی می‌کند، از تاریخ ۶ نوامبر اکران خود را در سینماهای آمریکای شمالی نیز آغاز می‌کند.

در کنار مباحثی که پیرامون بازیگر بعدی فیلم «جیمز باند» یا حضور مجدد «دنیل کریگ» در این نقش مطرح است‌، در حال حاضر بیشتر توجهات به رکورد شکنی فیلم «شبح» در گیشه و پیشی گرفتن از قسمت قبلی این فیلم «سقوط آسمانی» است.

فیلم «سقوط آسمانی» در سال ۲۰۱۲ در هفته اول اکران خود در سینماهای انگلیس به فروش ۳۲/۳ میلیون دلاری دست یافت و در نهایت با ثبت فروش ۱/۱ میلیارد دلاری در گیشه جهانی به پرفروش ترین فیلم تاریخ این مجموعه فیلم تبدیل شد و همچنین اولین فیلم انگلیسی نام گرفت که در این کشور به فروشی بیش از ۱۰۰ میلیون پوند دست یافت.

سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروشی جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» قرار دارد. بیست‌وچهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن «جیمز باند» از ششم نوامبر ۲۰۱۵ در انگلستان اکران می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج