۲۶۰۰۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برانکو: هیچ چیز ما را غافلگیر نمی‌کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه داربی می‌گوید در دیدار فردا هیچ چیز نمی‌تواند بازیکنانش را غافلگیر کند.

خبرگزاری ایسنا: برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از داربی شرکت کرد.

برانکو در ابتدای صحبت‌هایش اظهار کرد: تعداد زیاد خبرنگاران در اینجا نشان می دهد که چه بازی مهمی پیش روی ماست. خیلی زیباست که جزئی از این نمایش زیبای ورزشی که مهم ترین واقعه فوتبال در ایران و آسیا هست، باشیم.

او افزود: خوشحالم که جزئی از این بازی هستیم. شرکت در داربی ایران افتخار بزرگی است. طبیعی است که ۳ امتیاز همیشه ۳ امتیاز است ولی پیروزی در این بازی‌ها ارزشش بیشتر از ۳ امتیاز است چون این مسابقه ای است که در طول سال درباره اش صحبت می‌شود و همه بی صبرانه در انتظارش هستند. من افتخار شرکت در یک داربی را داشته ام که بازی را یک بر صفر بردیم و شادی زیادی را در آن دیدار شاهد بودیم. امسال هم امیدواریم که موفق شویم.

وی ادامه داد: استقلال در جدول اول است و به شکل جالبی مقابل سپاهان پیروز شد اما طبیعی است که این بازی داربی است و فرقی ندارد در کجای جدول باشید. ما تلاش داریم که حتما پیروز شویم. آنچه انتظار داریم این است که یک بازی با کیفیت را ارائه دهیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه شناختی از استقلال دارد عنوان کرد: تمام بازی های استقلال را تماشا کرده ام. فکر می‌کنم هیچ نکته مبهمی از شناخت ما از استقلال وجود نداشته باشد. هیچ چیزی نمی‌تواند ما را غافلگیر کند. بازیکنان مهم ترین حلقه زنجیره بازی هستند و آنها تاثیر گذار هستند.

برانکو در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مهدی طارمی هم به شیوه‌ی سیاستمدارانه‌ای گفت: طارمی در رقابت برای بازی است. اینکه بازی می‌کند یا نه را امروز مشخص می کنیم.

او در پاسخ به این سوال که فردا جنگ هافبک‌هاست گفت: وسط زمین قلب تیم است. طبیعی است که خیلی از موارد بازی بستگی به کیفیت بازیکنان دارد. طبیعی است که نبرد سختی در وسط زمین از سوی دو تیم ارائه می شود. در آخر هم امیدواریم که ما موفق شویم.

برانکو درباره جوان شدن دو تیم و تاثیرش در داربی فردا اظهار کرد: طبیعی است که تجربه بسیار مهم است. بازیکنان با تجربه بافکرتر بازی می‌کنند و در صحنه‌های بحرانی می‌توانند تصمیم گیری کنند و در نتیجه بازی نقش موثرتری دارند. اما بازیکن جوان یک شوق و کیفیت مضاعف به تیم می‌دهد. طبیعی است که در این بخش هم می‌بینیم چه تیمی بهتر بازی می‌کند. ورزش جوان و مسن نمی‌شناسد و هرکس بهتر باشد می‌برد.

او در پاسخ به این سوال که بهتر نیست فردا بن‌سون نیمکت‌نشین شود، گفت: من به عنوان مربی آن کسی که بهتر است را در نظر می گیرم. علیپور، عالیشاه، طارمی و بنگستون کیفیت خاص خودشان را دارند. می دانیم این بازیکنان کیفیتی دارند که در هر لحظه از بازی می توانند به تیم کمک کنند. اگر بخواهیم بگوییم کدام مربی بازیکنان بومی بیشتری بازی داده است خودم را می گویم. در ضمن هنوز ترکیب خط حمله ما مشخص نشده است.

سرمربی سرخ‌های پایتخت درباره تفاوت داربی‌های اروپایی با داربی تهران هم اظهار کرد: من مسابقه‌های بزرگ زیادی را رهبری کرده‌ام. بازی‌های تیم ملی را پشت سر گذاشته‌ام و در کشورهایی مثل کرواسی و امارات کار کرده‌ام. طبیعی است که داربی‌های زیادی را تجربه کرده‌ام اما هیچ داربی‌ای را نمی‌توان با داربی استقلال و پرسپولیس مقایسه کرد. شاید آن تفاوت بزرگی که بین داربی‌ها هست، این است که مهم نیست این دو تیم کجای جدول هستند چون ورزشگاه در همه حال پر می‌شود و هواداران معمولا حتی بیشتر علاقه دارند تا داربی را ببریم به جای اینکه قهرمان شویم. بعد از برد در این بازی‌ها شادی زیادی نصیب هواداران می شود.

برانکو درباره علاقه شخصی خودش برای پیروزی پرسپولیس در داربی فردا هم گفت: طبیعی است که در کنار داربی‌های مختلفی که داشته‌ام این داربی هم شرایط خودش را دارد. ما به دنبال دادن شادی برد به هواداران هستیم. علی رغم اینکه گفته اند فردا شاید باران بیاید، امیدوارم همه بیایند تا از بازیکنان حمایت کنند و با شادی ورزشگاه را ترک کنند.

او درباره وضعیت مصدومان و محرومان پرسپولیس اظهار کرد: اومانیا و بابک حاتمی مصدوم هستند و سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه این تیم در نیمه‌های دوم عملکرد بهتری از خود نسبت به نیمه اول نشان می‌دهد نیز گفت: هر بازی مقررات خودش را دارد. اگر یادتان باشد در بازی با سیاه جامگاه همان دقیقه اول شانس گلزنی داشتیم. بهترین وضعیت این است که در ده دقیقه اول بازی کار را تمام کنیم اما این خواسته غیر منطقی است. دیدید که در بازی تراکتور و ذوب آهن چه اتفاقی افتاد؟ بازی ۴ بر ۱ به ۴ - ۴ تغییر یافت. دلیلش این است که بازیکنان تمرکز کامل دارند و انرژی زیادی دارند. نیمه دوم در تمام دنیا افت انرژی و افت توان داریم. به همین دلیل تعویض‌ها را گذاشته‌اند تا ریتم بازی بالا برود و بازی تغییر کند. در بازی قبلی گفتم که خوشحالم یک نیمکت قوی داریم که می‌تواند روند بازی را عوض کند.

شما بازی‌هایی از ما دیدید که بدون ۵ بازیکن اصلی بازی کرده‌ایم ولی باز هم بازی را برده‌ایم و کمبودهایمان مشخص نشده است.

برانکو در پاسخ به این سوال که دو برد اخیر پرسپولیس مسوولیت شما را سنگین‌تر نمی‌کند، اظهار کرد: طبیعی است که سنگین‌تر شود. من به انتظار هواداران واقف هستم. لازم نیست که فشار بر من وارد شود. من خودم به خودم فشار می‌آورم. همه تیم‌ها دوست دارند خوب بازی کنند و پیروز شوند. گفتم که این داربی است و هیچ داربی‌ای در دنیا مقررات خاصی ندارد.

او درباره سورپرایز پرسپولیس هم در بازی فردا اظهار کرد: قبل از هرچیز باید بگویم که تمرین خاصی به دلیل کمبود فرصت نداشته‌ایم و طبیعی است که در دو روز گذشته تمرین ریکاوری کرده ایم و حالا باید ببینیم چه می شود. جواب به سوال شما به تمرین امروز ربط دارد و باید ببینیم در نهایت چه می‌شود.

سرمربی پرسپولیس درباره نخستین داربی تهران بعد از درگذشت هادی نوروزی گفت: موافقم با این حرف که به دلیل نبود نوروزی بازی خاص‌تر است. در سه داربی اخیر هادی بازیکن کلیدی ما بود. همانطور که قبلا هم گفتم، این فقدانی که برای ما پیش آمد، به شکلی است که نمی‌توان کسی را جایگزین هادی کرد. خیلی زیبا خواهد بود که با این برد روح هادی هم با ما شادی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج