۲۶۰۰۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زیدان: رونالدو و بیل فروشی نیستند

هافبک پیشین کهکشانی‌ها تأکید کرد دو ستاره خط حمله رئال مادرید در این تیم خواهند ماند.

خبرگزای تسنیم: هافبک پیشین کهکشانی‌ها تأکید کرد دو ستاره خط حمله رئال مادرید در این تیم خواهند ماند.

اخیراً شایعه شده که کریستیانو رونالدو قصد جدایی از رئال مادرید را دارد و برخی معتقدند او به تیم پیشین خود منچستریونایتد بازمی‌گردد، ولی سرمربی کنونی رئال مادرید کاستیا که خود در سال ۲۰۰۲ با رئال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، بر این باور است که ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها و البته بال ولزی مادریدی‌ها جایی نمی‌روند.

زین‌الدین زیدان در گفت‌و‌گو با هفته‌نامه «شورت‌لیست» انگلیس گفت: رونالدو فروشی نیست. دوستداران فوتبال همیشه دوست دارند که در مورد بازیکنان بزرگ مطلب بخوانند و به همین خاطر است که رسانه‌ها از این بازیکنان می‌نویسند، ولی چرا باید رئال مادرید قصد فروش بهترین بازیکن جهان را داشته باشد؟

هافبک پیشین تیم ملی فرانسه و رئال مادرید در ادامه عنوان کرد: کریستیانو رونالدو در چند سال اخیر بهترین بازیکن جهان بوده و خودش هم به این موضوع واقف است. البته این بدان معنی نیست که کریس سخت تلاش نمی‌کند یا نمی‌خواهد بهتر شود و پیشرفت کند. او اما می‌داند که تا چه اندازه بازیکن خوبی است.

وی افزود: البته که در دوران بازیگری‌ام گلزن خیلی قهاری نبودم، ولی به توانایی‌های خودم واقف بودم و می‌دانستم که چه بازیکن خوبی هستم. از قدرت بازیخوانی بالای خودم آگاه بودم و به اندازه یک یا دو ثانیه زودتر از دیگر بازیکنان می‌دیدم.

زیدان معتقد است که بال ولزی سفیدپوشان مادریدی هم جایی نخواهد رفت. وی تأکید کرد: طبیعی است که باشگاه‌هایی خواهان به خدمت گرفتن بیل باشند، چون به هر حال او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. گرث از طریق مدیربرنامه‌هایش شفاف‌سازی کرد و گفت که قصد ماندن در رئال را دارد و باشگاه هم گفت که آینده او در رئال مادرید است. ما بهترین بازیکنان جهان را به خدمت می‌گیریم و آنها را نمی‌فروشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج