۲۶۰۱۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محبوب ترین برند در جهان

پس از اپل شرکت‌های زیر قرار دارند: آمازون، والمارت، نتفلیکس، Costco، سامسونگ، کوکاکولا،‌ تارگت، Jet Blue و Chik-Flit-A.

خبرگزاری ایتنا: پس از اپل شرکت‌های زیر قرار دارند: آمازون، والمارت، نتفلیکس، Costco، سامسونگ، کوکاکولا،‌ تارگت، Jet Blue و Chik-Flit-A.

راز موفقیت اپل تا حد زیادی حول محور محصولاتی می‌گذرد که طی چند سال گذشته عرضه شدند و مورد استقبال جهانی قرار گرفتند. مهم‌ترین عاملی که باعث شد اپل این روزها ارزشمندترین برند جهان شود حمایت کاربران بود. این نوع حمایت مهم‌ترین مسئله‌ای است که برندهای بزرگ می‌کوشند آن را در اختیار داشته باشند.

مرکز مشاوره Boston Consulting Group که با نام اختصاری BCG هم شناخته می‌شود، برای آنکه محبوب‌ترین برند نزد کاربران را شناسایی کند مطالعه جامعی را روی ۱۲ هزار آمریکایی و ۳ هزار اروپایی انجام داد.

در پایان این بررسی مشخص شد محبوب‌ترین برند جهان می‌تواند در آن واحد کمترین محبوبیت را هم نزد مردم داشته باشد. این همان مسئله‌ای است که در مورد شرکت اپل صدق می‌کند.

بررسی‌های مرکز BCG نشان داد مشتریان وفادار ۸ برابر بیشتر از دیگران استفاده از محصولات برند مورد علاقه خود را به دیگران توصیه می‌کنند.

در بررسی‌های اخیر مشخص شد مردم اپل را محبوب‌ترین برند خود می‌دانند. نتایج این بررسی در کتابی با عنوان زیر منتشر شد:‌ «راکت: ‌۸ روش برای توسعه ایمن و نامحدود تجاری».

در این بررسی مشخص اپل محبوب‌ترین برند برای مردم جهان محسوب می‌شود و پس از آن هم به ترتیب شرکت‌های زیر قرار دارند: آمازون، والمارت، نتفلیکس، Costco، سامسونگ، کوکاکولا،‌ تارگت، Jet Blue و Chik-Flit-A.

این مرکز همچنین بررسی خود را برای مشخص کردن برندهایی که کمترین محبوبیت را نزد مردم دارند، به انجام رساند. در این بخش از بررسی شرکت اپل رتبه سوم را به دست آورد. شرکت والمارت که سومین برند محبوب جهان بود،‌ در لیست بدترین برندها از نظر مردم رتبه نخست را به دست آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج