۲۶۰۴۱۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انتقاد تند از اجرای موسیقی در رستوران‌ ها

امام جمعه موقت اصفهان با انتقاد از اجرای ارکسترهایی در برخی رستوران‌های شهر گفت: غرب به دنبال نفوذ فرهنگی و اقتصادی در ایران و فراهم کردن زمینه های ورود فرهنگ مبتذل و کثیف غربی در کشور است؛ تصمیم این رستوران‌ها چه با مجوز و چه بدون مجوز خالی از اشکال نیست.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه موقت اصفهان گفت: اگر گلوله‌ای از سوی رژیم آل سعود به سمت ایران شلیک شود، ایران اثری از ریاض در جغرافیای عالم باقی نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی با انتقاد از اجرای ارکسترهایی در برخی رستوران‌های شهر اظهار کرد: غرب به دنبال نفوذ فرهنگی و اقتصادی در ایران و فراهم کردن زمینه های ورود فرهنگ مبتذل و کثیف غربی در کشور است؛ تصمیم این رستوران‌ها چه با مجوز و چه بدون مجوز خالی از اشکال نیست و اگرچه از عمومیت این مساله اطمینان کافی ندارم اما خاطیان امر بدانند که در صورت تدوام این حرکت، دغدغه مندان جامعه عرصه عمل را از آنها خواهند گرفت.

وی با انتقاد از اسامی برخی مغازه‌ها و خیابان‌ها در سطح شهر افزود: به عنوان نمونه بر سر در یک مغازه نوشته شده است "گوشت فروشی ثامن الائمه" یا "لاستیک فروشی قمر بنی هاشم". این به دور از اخلاق و منش اسلامی است؛ برای چه نام خیابان میرداماد بدون پیشوند "علامه" استفاده شده است، برای بیننده این سوال پیش می‌آید که مقصود از این میرداماد امام جمعه موقت اصفهان است یا علامه میرداماد؟!

امام جمعه موقت اصفهان به نامه رهبری به رییس جمهور در موضوع برجام اشاره و خاطرنشان کرد: بنا به روایتی از امام خمینی (ره) اگر روزی فرا برسد که مبارزه با استکبار معنای اساسی خود را از دست بدهد، مسلمانان دیگر نباید خود را تابع قرآن بدانند چراکه انذار یکی از ویژگی‌های غیرقابل انکار دین مبین اسلام است؛ رهبری در نامه عالمانه اخیر خود به رییس جمهوری، دولت و مسوولان نظام در حوزه مسایل مختلف هشدار داده و اعلام کرده‌اند که ایران نباید در فرستادن سوخت خود به خارج از ایران عجله کند؛ برنامه اقدام مشترک ایران نباید به دستاویزی برای کلاهبرداری طرف غربی از ایران منجر شود.

میردامادی با بیان این‌که مقامات آمریکایی رجزخوانی‌ها و غزل سرایی‌های خود در خصوص گزینه های روی میز را دوباره از سر گرفته‌اند، گفت: به گفته مقام معظم رهبری این گزینه‌ها کجاست که دیده نمی‌شود؟ مقامات آمریکایی که گاه و بیگاه از گزینه‌های روی میز خود سخن می‌گویند نباید گزینه‌های زیر میز جمهوری اسلامی ایران را که در عمق ۵۰۰ متری زیر زمین قرار گرفته، نادیده بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا بر ناتوانی خود در برابر ملت و حاکمیت ایران اذعان داشته، ادامه داد: اگر غیر از این بود آنها مانند بسیاری از کشورهای مظلوم منطقه، خود را از قاعده‌های سیاسی کنار می کشیدند و عمال خود در خاورمیانه را به صف آرایی در برابر ایران تشویق می کردند، اما همه دشمنان ایران در منطقه و خارج از آن به این باور رسیده اند که اگر گلوله ای از سوی رژیم آل سعود به سمت ایران شلیک شود، ایران اثری از ریاض در جغرافیای عالم باقی نخواهد گذاشت.

امام جمعه موقت اصفهان به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۵۸ اشاره و تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام یکی از درخشان‌ترین حوادث پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که نه تنها هیبت دروغین آمریکا را از بین برد بلکه سیاست های مستکبرانه آنها را به ذلت و زبونی کشاند؛ این روز در تاریخ تقویمی ما به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی شناخته می شود.

میردادمادی هم‌چنین تقارن ۱۳ آبان با روز تبعید امام خمینی (ره) ابتدا به ترکیه و سپس به عراق و فرانسه را مورد توجه قرار داد و گفت: در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ امام خمینی (ره) پس از دستگیری بلافاصله به ترکیه تبعید شدند و فرزند بزرگوار ایشان نیز در بند رژیم گرفتار شد با این حال امام خمینی (ره) هیچ گاه چه در زمان تبعید در خاک ترکیه و چه بعدها در عراق دست از روشنگری مردم برنداشتند و زمانی که زیر لوای دیکتاتور معروف عراقی عرصه بر ایشان تنگ شد اعلام کردند اگر این کشور اجازه اعلام مواضع او را ندهد به یکی از آبهای آزاد جهان رفته و از آنجا پیام های خود را برای ذهن های بیدار در ایران خواهد فرستاد.

وی به پیام امام خمینی (ره) پس از شهادت نوجوان شهید حسین فهمیده اشاره و خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره)، شهید حسین فهمیده را الهام بخش خود نامیدند، نوجوانی که در زمان اضطرار و تنگنا برای انهدام تانک دشمن نارنجک به خود بست و وارد میدان کارزار شد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه در اصول و مبانی اسلامی، شعار و شعور در کنار یکدیگر قرار می گیرند، افزود: مسلمانان در مناسک رمی جمارت به شیطان سنگ می زنند؛ نه آن دیوار شیطان است و نه آن سنگ ها توان از بین بردن شیطان را دارند اما این یک نماد است؛ این شعار جهانی در بیان مفهوم خود به جهانیان می گوید که مسلمانان برای مقابله با شیطان آماده اند.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان باید شیطان زمانه خود را بشناسند و برای مقابله و مبارزه با آن آماده باشند؛ شیطان بزرگ زمانه ما آمریکاست و مناسبت هایی مانند ۱۳ آبان عرصه مناسبی است تا از ته جان "مرگ بر آمریکا" فریاد بزنیم و در برابر جور زمانه خود بایستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج