۲۶۰۴۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اصفهانیان: قضاوت خوبی را از داوران دیدیم

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: قضاوت خوبی را از تیم داوری در دربی ۸۱ شاهد بودیم.

ورزش سه: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان در خصوص قضاوت محسن ترکی در دربی ۸۱ اظهار داشت: با توجه به اینکه محسن ترکی از داوران خوب و شایسته کشورمان است و تجربه قضاوت در دیدار شهرآورد را پیش از این داشت، به همراه رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی به خوبی از عهده قضاوت بازی درآمد.

وی ادامه داد: البته در قضاوت این دیدار چند نکته کوچک وجود داشت اما عملکرد کلی داوران بسیار خوب و سنجیده بود. لازم می دانم این عملکرد خوب را به جامعه داوری تبریک بگویم چراکه عملکرد داوران ایرانی بار دیگر مورد تایید همه قرار گرفت.

رییس کمیته داوران افزود: البته نباید همکاری بسیار خوب دو تیم را نادیده گرفت بطوری که بازیکنان همه تمرکز خود را روی ارائه بازی زیبا قرار داده بودند و علاوه بر آن کادرفنی دو تیم و همینطور تماشاگران جو بسیار خوب و دوستانه ای را به وجود آورده بودند.

وی در خصوص اعلام نظرهای برخی از اعضای جامعه داوری مبنی بر انتخاب داوران خارجی برای این دیدار گفت: داوری کشورمان در سطحی قرار دارد که کشورهای دیگر برای برخی دیدارهای حساس خود از داوران ایرانی استفاده می کنند و با توجه به این شرایط اگر از داشته های خود استفاده نکنیم در واقع مقابل AFC و FIFA اعتبار داوریمان را خدشه دار کرده ایم.

وی ادامه داد: تیم داوری دیدار روز گذشته بسیار خوبی عمل کرد و این عملکرد تاکیدی بر نیاز به حمایت بیشتر از داوری کشورمان بود. بطوریکه تیم داوری دیدار استقلال و پرسپولیس از بی سیم ارتباطی تیم داوری فغانی استفاده کردند و پس از پایان بازی در گفت وگو با بنده تاکید زیادی در تاثیرگذاری وجود بی سیم در قضاوت داوری داشتند.

اصفهانیان تاکید کرد: امیدوارم هرچه سریع تر موضوع خرید بی سیم نهایی شود و داوران کشورمان بتوانند در قضاوت های خود از این ارتباط بهره مند شوند. در واقع این مورد یکی از موارد حمایت از داوری محسوب می شود و به این طریق می توان عملکرهای خوبی مانند روز گذشته را بیشتر شاهد باشیم تا ادامه این عملکرد خوب پاسخ دیگری برای طرفداران استفاده از داوران خارجی برای دیدارهای داخلی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج