۲۶۰۴۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سریال‌های پاییزی شبکه پنج کدامند؟

براساس جدول پخش سریال ها و مجموعه های نمایشی، پس از دختر امپراطور، سریال های یادآوری، یادداشتهای یک زن خانه دار، مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد برای مخاطبان این شبکه نمایش داده می شود.

خبرآنلاین: براساس جدول پخش سریال ها و مجموعه های نمایشی، پس از دختر امپراطور، سریال های یادآوری، یادداشتهای یک زن خانه دار، مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد برای مخاطبان این شبکه نمایش داده می شود.

محمدرضا شریفی مدیر واحد تامین برنامه شبکه پنج سیما در تشریح سریال های نمایشی در نیمه دوم سال گفت: پخش سریال دختر امپراطور ۱۲آبان به اتمام می رسد و پس از آن سریال یادآوری از۱۶ شنبه آبان ماه پخش می شود. این سریال در ۳۲ قسمت ۴۵ دقیقه ای هر شب به جزء جمعه ها ساعت ۱۹:۴۵ نمایش داده می شود و تکرار آن ساعات۲۳ و ۱۶ خواهد بود.

حجت قاسم زاده کارگردان و احمد زالی تهیه کننده یادآوری هستند و این سریال در شبکه آی فیلم تولید شده است.

فیلمنامه این مجموعه به قلم رویا غفاری نگارش شده است و هنرمندانی همچون مسعود رایگان، امیر آقایی، رویا تیموریان، فرخ نعمتی، فرهاد قائمیان، مهران احمدی،جلیلوند، سهیلا رضوی، پریوش نظریه، ثریا قاسمی، پرویز پورحسینی، امیرحسین مدرس، بهناز جعفری، بهرام ابراهیمی، مریم بوبانی و..... در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

مدیر تامین برنامه شبکه پنج همچنین درباره خلاصه داستان آن توضیح داد: «یادآوری» داستان آدم‌ هایی است که فرصت دوبار زندگی به آنها داده شده است. می‌ میرند و باز می‌گردند ... یادآوری از داستان و داستانک‌ های متعددی تشکیل شده که با هم پیوند دارند. این سریال داستان مرگ و زندگی است. داستان آدم‌ هایی که سرنوشت آنها را به هم پیوند می‌دهد تا به جستجوی رازهای مخفی بروند و رشته از هم گسیخته زندگی خود را دگر بار با نگاهی دیگر از نو ببافند ...

«یادداشت‌های زن خانه‌دار» از نیمه دی‌ ماه

مجموعه تلویزیونی «یادداشت های زن خانه دار » به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی مسعود کرامتی از نیمه دیماه در قاب تصویر شبکه پنج سیما می آید.

شریفی در توضیح بیشتر ادامه داد: «یادداشت های زن خانه‌دار» نیز از نیمه دی ماه از پخش می شود. این مجموعه در ۴۵ قسمت ۳۵ دقیقه ای برای پخش هر شبی در نظر گرفته شده است.

مدیر واحد تامین برنامه شبکه پنج سیما اضافه کرد: «امیرعباس پیام، حامد افضلی، رویا خسرو نجدی، سولماز مرتضی وند، پریناز لطف الهی، نسیم عرب امیری نویسندگان قسمت های مختلف این مجموعه هستند.»

شریفی در باره خلاصه داستان این مجموعه گفت: «يادداشت‌هاي يک زن خانه دار» ساختاري اپيزوديک دارد که موضوع اصلي آن استفاده از برخوردهاي صحیح زندگي در مسائل روزمره است. داستان اين سريال درباره يک زن خانه دار به نام شیوا است که روانشناسي خوانده و به دليل عدم سرمايه کافي براي تأسيس کلينيک با استفاده از مهارت‌هايش تصميم مي گيرد، يک سايت براي خود راه اندازي کند. او اتفاقات زندگی روزمره خودش و اطرافیانش را در آن می نویسد و این تجربیات را با خوانندگان وبلاگش که در مورد نوشته های او نظر می‌دهند، در میان می گذارد.

پخش هفتگی مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

مدیر تامین برنامه شبکه پنج سیما در پایان این مصاحبه گفت: «شبکه پنج سیما جمعه شب ها تولیدات جدید مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد را در جدول پخش برنامه های خود برای مخاطبان جانمایی کرده است. قسمت های جدید این مجموعه ساعت ۲۳ پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۶ است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج