۲۶۰۵۴۷
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

عکس سلفی آقای دزد با اموال مسروقه!

یک دزد حرفه‌ای پس از فرار از زندان، سرقت‌های سریالی خود را آغاز کرد. او پس از دزدی، با اموال سرقتی عکس سلفی می‌گرفت و برای دزدان شهر می‌فرستاد!

جام جم آنلاین: یک دزد حرفه‌ای پس از فرار از زندان، سرقت‌های سریالی خود را آغاز کرد. او پس از دزدی، با اموال سرقتی عکس سلفی می‌گرفت و برای دزدان شهر می‌فرستاد!

روزهای پایانی تیر امسال مردی با حضور در پلیس آگاهی استان زنجان از دستبرد سارق یا سارقان به خانه‌اش خبر داد.

با تحقیق از مالباخته، مشخص شد که وی و خانواده‌اش عصر به مهمانی رفته و نیمه‌شب وقتی بازگشته‌اند متوجه شده‌اند پول، طلا، سکه، مدارک هویتی، کارت هدیه بانکی، فرش‌های دستباف و تعدادی کتاب و نسخه خطی که موروثی بوده، سرقت شده است.

مأموران با اطلاعات بدست آمده در خانه شاکی حاضر شده و در بررسی‌ها دریافتند، این سرقت توسط دزد حرفه‌ای و بدون تخریب قفل انجام شده است.

در این مرحله از تحقیقات، افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌هایی در خصوص سرقت خانه، مغازه و حتی خودروهایشان مطرح کردند.

بررسی پرونده‌های جدید نشان می‌داد شیوه سرقت خانه‌ها یکسان بوده و خودروها نیز که اغلب پراید، پاترول و پژو بوده است، پس از سرقت لوازم باارزش داخل آن، بدون سرنشین در خارج از شهر رها شده است.

فرار دزد حرفه‌ای از زندان

با بررسی پرونده‌ها، مأموران مطمئن شدند سرقت‌ها کار یک سارق حرفه‌ای است و با استعلام از بانک مجرمان سابقه‌دار، ردپای یک دزد حرفه‌ای به نام ابوالفضل ۳۱ ساله بدست آمد و معلوم شد او معتاد بوده و در زمینه سرقت خانه، مغازه، خودرو و نیز خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد.

او مدتی پیش در هنگام سرقت‌های سریالی دستگیر و به ۱۵ سال زندان محکوم شده بود، اما پس از گذراندن بخشی از محکومیت خود، ۲۴ تیر امسال با سپردن وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی مرخصی ۱۰ روزه از زندان گرفته و دیگر بازنگشته بود.

سارق حرفه‌ای پس از فرار از زندان، سرقت‌های سریالی خود را از سر گرفته بود.

متهم خلع سلاح شد

مأموران مخفیگاه‌های احتمالی این دزد سابقه‌دار را زیر نظر گرفتند تا اینکه دو شب پیش اطلاع یافتند متهم در یک خرابه اطراف یکی از روستاهای زنجان زندگی مخفیانه دارد و اموال سرقتی را آنجا نگهداری می‌کند.

زمانی که مأموران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند، او با قمه به طرف آنها حمله‌ور شد که مأموران او را خلع سلاح و دستگیر کردند.

اعتراف دزد سابقه‌دار

متهم به سرقت در اظهاراتش گفت: پس از آن‌که از زندان مرخصی گرفته و بیرون آمدم، چون محکومیت طولانی‌مدت داشتم، نمی‌خواستم دوباره به زندان بازگردم و سرقت‌هایم را از سر گرفتم. ابتدا خودروهای بدون تجهیزات ایمنی را که در محله‌های خلوت پارک شده بود می‌دزدیدم. بعد، خودروهای آژانس را تعقیب و در فرصت مناسب پلاک آنها را دزدیده و روی خودروی سرقتی نصب می‌کردم. در ادامه، خانه و مغازه‌هایی را که ورود به آنها راحت بود شناسایی می‌کردم، قفل مغازه‌ها را تخریب و خانه‌های آپارتمانی را با شاه‌کلید باز کرده و طلا، پول، مدارک هویتی، کارت بانکی، کارت هدیه، کتاب و نسخ خطی و قدیمی، جواهرات، فرش‌های نفیس و کولر گازی، آبگرمکن دیواری و دیگر وسایل کم‌حجم را سرقت می‌کردم.

وی اضافه کرد: اموالی را که ارزش بالایی داشت، به مخفیگاه‌هایم منتقل می‌کردم و با قرار گرفتن کنار اموال سرقتی، فیلم و عکس‌های سلفی می‌گرفتم و آن را به دوستان خلافکار و معتادم نشان می‌دادم تا قدرت پوشالی‌ام را به آنها نشان دهم. علاوه بر آن، از باغ‌ها نیز تجهیزات صنعتی سرقت می‌کردم و با فروش لوازم سرقتی شیشه می‌خریدم.

سرهنگ جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در این باره گفت: در بازرسی از مخفیگاه دزد همه‌کاره بخشی از اموال سرقتی شامل ۳۰ جلد کتاب و نسخ قدیمی کشف شد. تاکنون ۱۵ دستگاه خودروی سرقتی نیز کشف و ارزش اموال سرقتی حدود دو میلیارد تومان برآورد شده است. تحقیقات برای کشف دیگر اموال سرقتی در حالی ادامه دارد که پلیس توانسته سه مالخر را نیز در این رابطه دستگیر کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      2 میلیارد؟!!! اگه من این پولو داشتم جوری غیب میشدم که هیشکی نتونه پیدام کنه!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولی اگه من اون پولو داشتم و مال خودم نبود هیچ وقت سرم رو رو بالش با خیال راحت نمی تونستم بذارم مال مردم مال مردمه

    • بدون نام

      عجب!! دوست نه چندان عزيز، نكنه تو هم از دار و دسته ي اوني؟؟ با پول مردم كجا ميخواستي فرار كني؟؟ از چشم خدا اگه تونستي فرار كن.

    • بدون نام

      ههههه
      دمش گرم سلفی میگرفته برا همکاراش میفرستاده!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج