جاباما
۲۶۰۵۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کامیابی‌نیا: باید با برانکو قرارداد ۴ ساله بست

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر باشگاه پرسپولیس ثبات داشته باشد باید با برانکو قرارداد ۴ ساله ببندند.

خبرگزاری فارس: کمال کامیابی‌نیا در خصوص دربی ۸۱ که روز گذشته با تساوی پرسپولیس و استقلال انجام شد، گفت: به نظر من دربی روز گذشته از بهترین دربی‌های چند سال اخیر بود و همه شاهد یک بازی خیلی خوب بودند. از طرف دیگر ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که متأسفانه تبدیل به گل نشد و اگر توپ‌های ما گل می‌شد باید ۴ بر یک استقلال را شکست می‌دادیم اما با این همه خوشحالم که در لحظات آخر به گل رسیدیم تا بازنده بازی نباشیم و شرمنده هواداران نشویم.

وی درباره اینکه اولین دربی خود را پشت سر گذاشته،‌افزود: من خودم تمرکز زیادی برای این بازی کرده بودم. درست است که بازیکن جوانی هستم اما کم تجربه نیستم چرا که ۸-۷ سال در لیگ برتر بازی کردم و از طرف دیگر در تمام تیم‌های ملی پایه حضور داشتم. از بعد از بازی با ملوان هم تمام تمرکزم را برای حضور در دربی گذاشتم چرا که بازی سختی بود.

کامیابی‌نیا خاطرنشان کرد: من پیش از این مقابل تماشاگران ۸۰-۷۰ هزار نفری هم بازی کرده بودم به طوری که در بازی نفت و تراکتورسازی همین اندازه تماشاگر آمده بود. نتیجه دربی برای بازیکنان و هواداران مهم است چرا که همه این بازی را به گونه دیگری می‌بینند و ما هم دوست داشتیم که پیروز میدان باشیم اما این اتفاق نیفتاد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظرت نتیجه به دست آمده در دربی عادلانه بود یا نه، افزود: همه بازی را دیدند و اذعان دارند که موقعیت‌های ما بیشتر از استقلال بود. ما فقط در ۱۰ دقیقه اول خوب نبودیم اما بقیه بازی دست ما بود و استقلال فقط دفاع می‌کرد. ما موقعیت‌های خوبی مثل موقعیت عالیشاه، نوراللهی و باز هم عالیشاه داشتیم که این موقعیت‌ها گل نشد اما استقلال فقط یک حمله کرد و همان هم گل شد. به نظر من در بازی دیروز ما با استقلال مساوی نکردیم بلکه با مهدی رحمتی مساوی کردیم.

وی در مورد اینکه استقلالی‌ها مدعی هستند داور بازی زمان وقت‌های اضافه را بیشتر محاسبه کرده،‌افزود:من در شرایط بازی بودم و فشار بازی آنقدر بالا بود که حتی نفهمیدم داور چقدر وقت اضافه گرفت اما مصاحبه هوشنگ نصیرزاده را خواندم که گفته بود قضاوت ترکی هیچ مشکلی نداشت و تصمیمات او درست بود.

کامیابی‌نیا درباره اینکه بازی‌های اخیر پرسپولیس انتظارات را از این تیم بالا برده و آیا پرسپولیسی‌ها می‌توانند روند خوب‌شان را ادامه دهند، گفت: امسال ما مجموعه بی‌حاشیه و جوانی داریم که همه بازیکنان یک دست هستند و از طرف دیگر با تجربه‌ها هم به بازیکنان جوان کمک می‌کنند. در رأس تیم هم برانکو حضور دارد که واقعا فرد بزرگی است و او یک مربی کاربلد است. به نظر من اگر باشگاه پرسپولیس ثبات داشته باشد باید قرارداد ۴-۳ ساله برانکو ببندند. برانکو سیستم بازی پرسپولیس را عوض کرده و شاید اگر بدشانسی گریبان ما را نمی‌گرفت الان اول یا دوم جدول بودیم. با این همه خوشحالم که هواداران از روند پرسپولیس راضی هستند و ما هم سعی می‌کنیم که در تمرین در زمان بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

هافبک تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان این تیم در هر بازی اینقدر موقعیت از دست می‌دهند، افزود: بله، قبول دارم که ما موقعیت‌های زیادی از دست می‌دهیم و باید تمرین زیادی هم بکنیم که این اتفاق دیگر نیفتد. از طرف دیگر برانکو در هر تمرین شوت به چارچوب را با بازیکنان انجام می‌دهد اما ما بازیکنان باید تمرکزمان را بیشتر کنیم. شما دیدید که استقلال یک توپ آورد و همان توپ هم گل شد اما ما از چند موقعیت صددرصد فقط یک گل زدیم که به نظرم این ضعف از خود ماست.

وی درباره دیدار این هفته پرسپولیس مقابل ذوب آهن در جام حذفی اظهار داشت: به نظر من حساسیت این بازی دست کمی از دربی ندارد. اگر بتوانیم در جام حذفی دو برد دیگر به دست بیاوریم می‌توانیم راهی فینال مسابقات شویم. بازی با استقلال برای ما از شب گذشته تمام شد و الان فقط به ذوب آهن فکر می‌کنیم. به نظرم می‌توانیم این تیم را در اصفهان شکست دهیم چرا که پتانسیل این کار را داریم و قطعا برای شکست ذوب آهن به این بازی خواهیم رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج