جاباما
۲۶۰۵۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیوس: داربی تماشاگر پسند بود

پیشکسوت تیم فوتبال پر‌سپولیس می‌گوید داربی هشتاد و یکم بسیار زیبا و تماشاگر پسند بود و در سال‌های گذشته نظیر آن را نداشتیم.

خبرگزاری ایسنا: فرشاد پیوس درباره بازی روز گذشته (جمعه) استقلال و پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: بازی را دیدم و بسیار جذاب و تماشاگر پسند بود. هر دو تیم برای سه امتیاز به میدان آمده بودند و ترکیب‌شان را هجومی به میدان فرستاده بودند. شاید در نیمه دوم استقلال به سمت دفاع کردن رفت که این موضوع هم طبیعی بود. پر‌سپولیس در نیمه نخست عملکرد چندان خوبی نداشت اما در نیمه دوم توانست بر توپ و میدان سوار شود.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: به جرات می‌توان گفت که این داربی یکی از چند بازی زیبای سال‌های اخیر بوده است. هر دو تیم کار تاکتیکی انجام می‌دادند و توانستند موقعیت‌های زیادی را خلق کنند. اگر پر‌سپولیسی‌ها دقت می‌کرد‌ند می‌توانستند نتیجه‌ بازی را به سود خود کنند. بازیکنان هر دو تیم احساسی عمل کردند و جوانی و کم تجربگی در آنها موج می‌زد. روز جمعه فراموش نشدنی بود و مردم از بازی لذت بردند.

پیشکسوت پر‌سپولیس درباره بازی استقلال در نیمه دوم گفت: تیم مظلومی یک گل جلو بود و طبیعی بود که بخواهد نتیجه‌ را حفظ کند. پر‌سپولیس هم از عقب نشینی آنها استفاده کرد و تا آخر بازی موقعیت‌های زیادی را خلق کرد. یکی از بهترین بازیکنان روز گذشته رامین رضاییان بود که بسیار دونده و پر تلاش عمل کرد. طارمی اگر سرحال بود می‌توانست گل به ثمر برساند. عالیشاه هم تمرکز لازم را نداشت اما بازی زیبایی را دیدیم. این پر‌سپولیس اگر نقاط ضعفش را برطرف کند می‌تواند برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بجنگد. امیدوارم که این تیم به حاشیه نرود. حق و حقوق بازیکنان به موقع پرداخت شود.

پیوس درباره صحنه به ثمر رسیدن گل استقلال و گلزنی بازیکن کوتاه قامت استقلال، تاکید کرد: ساختار دفاعی تیم برانکو مشکل دارد. باید از خط دروازه تا خط حمله یک سیستم دفاعی خوب چیده شود. به نظرم اگر در ساختار دفاعی از کریم باقری استفاده شود به نفع پر‌سپولیس است. او سال‌ها در پست هافبک دفاعی بازی کرده و به خوبی می‌داند که مشکل تیم چیست.

پیشکسوت پر‌سپولیس درباره عملکرد محسن ترکی، افزود: نباید از حق بگذریم. او در قضاوت به خوبی عمل کرد و در تمامی صحنه‌ها نزدیک بود. تیم داوری سوار بر بازی بود. داوران ما از بهترین داوران جهان هستند و فقط باید اعتماد به نفس داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج