جاباما
۲۶۰۵۶۳
۲ نظر
۵۱۴۱
۲ نظر
۵۱۴۱
پ

ترکیب جادویی چرم و پارچه

وقت آن است كه در انتخاب كیف و كفش‌های‌تان هم تغییری ایجاد كنید. نمونه‌های چرمی و اغلب‌ تك‌رنگی كه در مغازه‌ها موجود هستند را كنار بگذارید و سراغ كیف و كفش‌هایی بروید که خاص هستند.

مجله زندگی ایده آل: تغییر در سلیقه ما برای انتخاب لباس‌های‌مان، جریان پررنگی است كه در سال‌های اخیر شروع شده؛ حالا اغلب خانم‌ها ترجیح می‌دهند به جای خرید از مانتوفروشی‌ها سراغ مزون‌ها بروند و مانتوهایی بخرند كه به جای تولید انبوه به صورت تكی و محدود دوخته می‌شوند.

حالا در كمد هر خانمی، حداقل یك نمونه از این مانتوها پیدا می‌شود. برای شما كه به این جریان پیوستید، وقت آن است كه در كیف و كفش‌های‌تان هم تغییری ایجاد كنید. نمونه‌های چرمی و اغلب‌ تك‌رنگی كه در مغازه‌ها موجود هستند را كنار بگذارید و سراغ كیف و كفش‌هایی بروید كه هدا اكبری به شما پیشنهاد می‌كند.

ترکیب جادویی چرم و پارچه

از تار و پود پارچه تا دنیای چرم

هدا اكبری فارغ‌التحصیل رشته مهندسی برق است اما به دلیل علاقه زیاد به هنر، به طراحی روی آورده و کار شخصی خود را راه اندازی کرده است. کارهای او جایی برای به هم رسیدن هارمونی و لطافت است. رنگ های فوق العاده، ردپای فصل ها، احساس فصل ها، شکوفه ها، گل ها، نقطه ها و خط ها در کنار سادگی و وقار زنانه چیزی است که درکارهای این طراح مشهود است .

کیف ها و کفش هایش در عین داشتن قالبی راحت، با ترکیب چرم و پارچه های نقش دار، زیبایی چشم نوازی را ایجاد می کنند. در مجموعه این طراح، لباس، مانتو و پالتو هم وجود دارد که تکمیل کننده کار اوست.

اگر روح لطیفی دارید!

هدا اكبری ۳۴ ساله، ۵ سال است كه در این زمینه فعالیت دارد. او مجموعه هایش را تحت عنوان «H&A» عرضه می‌كند و معتقد است ترکیب رنگ، بافت و طرح در عین رعایت قاعده سادگی، حس لطافت را القا می کند.

و باز هم از رنگ

در نگاه اول به یك مجموعه، نخستین چیزی كه به چشم می‌خورد، رنگ آن است حتی قبل از اینكه بفهمیم طراحی چگونه و با چه كیفیتی بوده، این رنگ است كه جلب‌ توجه می‌كند. هدا اكبری هم، رنگ‌ها را خوب شناخته و از آنها خیلی خوب در ست‌هایش استفاده كرده است. او می‌گوید: «در كارهای من، رنگ همیشه جایگاه ویژه‌ای دارد. استفاده از رنگ‌های مختلف در كنار هم و ایجاد هماهنگی بین آنها از ویژگی كارهای من است كه به آنها لطافت می‌دهد.»

با رنگ‌هایی كه چشم‌ها را خیره می‌كنند و باعث می‌شوند همه آرزوی داشتن‌شان را بكنند، چطورید؟ این یكی از آن نمونه‌هاست كه علاوه بر جذاب بودن رنگ، طراحی خاص و جالبی هم دارد. این كفش خوش‌رنگ جان می‌دهد برای پاییز.

ترکیب جادویی چرم و پارچه

در یك ظاهر مناسب، همیشه كفش حرف آخر را می‌زند و به‌اصطلاح تكمیل‌كننده مجموعه شماست و این كفش با طرح ساده، شیك و رنگی كه دارد می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد كه در ظاهرتان چیزی كم ندارید.


زرشکی و صورتی در کنار رنگ استخوانی کنتراست زیبایی دارند و مکمل زیبایی یکدیگر هستند و اصولا در طراحی هر چیزی كه به كار می‌روند می‌درخشند. شاید شما در لباس‌های‌تان كمتر از این رنگ‌ها استفاده كنید و یك‌جورهایی از این ریسك‌‌ها نكنید اما بیایید و یك‌بار لذت پوشیدن یك ست متفاوت را به ‌خود هدیه دهید.

ترکیب جادویی چرم و پارچه


این كیف و كفش را هم می‌شود در یك ‌مهمانی دوستانه و غیررسمی استفاده کرد و هم برای خرید رفتن اما برای ‌مهمانی‌های رسمی مناسب نیست. چرم این ست به رنگ قهوه ای است كه با گل‌های روی كفش هماهنگی جالبی ایجاد كرده است. گل‌های روی كفش به شما برای انتخاب رنگ لباس‌های‌تان كمك می‌كنند.

ترکیب جادویی چرم و پارچه


جالب‌ترین كیفی كه ما دیده‌ایم! شما را نمی‌دانیم. بامزه‌بودن این كیف به این است كه هر قسمتش یك‌رنگ است. این كیف با یك بند كوتاه كه از چرم خود كیف است، روی دست های شما می‌نشیند. روی آن تركیبی از پارچه‌های گلدار و ساده است اما روی هم رفته باید وسایل كمی داخل آن بگذارید. چون با وسایل زیاد، شكل فانتزی‌اش را از دست می‌دهد.

ترکیب جادویی چرم و پارچه


پاییز است و شاید بهتر باشد برای كیف و كفش‌تان سراغ رنگ‌های تند و تیزتر بروید. این كیف و كفش با رنگ استثنایی‌اش، مطمئنا می‌تواند انتخاب مناسبی باشد؛ كیفی كه می‌توانید آن را از دسته، دست بگیرید. زرشكی رنگ سال است. چرم این كیف قهوه‌ای تیره است كه هارمونی جالبی در کنار رنگ های آجری و یشمی دارد. این ست، تركیبی از چرم و پارچه‌های طرحدار است.

ترکیب جادویی چرم و پارچه


اگر به فكر انتخاب یك کفش زیبا و چشم نواز برای پوشش پاییزی خود هستید، بهتر است قبل از هرچیزی سراغ این رنگ بروید. روی این كفش پارچه‌ای گلدار طراحی شده كه رنگ‌آمیزی آن با كف كفش هم هماهنگی دارد. حسن این كفش این است كه شما می‌توانید آن را با رنگ‌های زیادی ست كنید. این كفش تلفیقی از چرم و پارچه طرحدار است. در ضمن رنگ‌آمیزی این كفش برای هماهنگ‌كردن خیلی راحت است. پس اگر می‌خواهید پاییزی باشید این کفش می‌تواند با سلیقه‌تان جور دربیاید.

ترکیب جادویی چرم و پارچه


موافق یك كیف رسمی و خانمانه برای یك ‌مهمانی هستید؟ این كیف پیشنهادی طراحی ساده و در عین حال خاصی دارد؛ نه خیلی شلوغ است و نه خیلی معمولی. زنجیر طلایی آنكه با نقش‌های روی پارچه هماهنگی دارد اگر با جواهرات و ساعت طلایی همراه شود، عالی است. این كیف برای خرده‌ریزهای شما در یك ‌مهمانی عالی است. یادتان باشد، كیف این ست رسمی است ولی كفش آن را می‌توانید در جاهای غیررسمی هم بپوشید.

ترکیب جادویی چرم و پارچه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابان

      قشنگ بودن

    • بدون نام

      کفشا خیلی زشتن کهههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج