۲۶۰۵۶۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فصل ۶ «بازی تاج و تخت» با تاخیر می‌آید

شبکه اچ بی او تاریخ پخش سریال های جدیدش از جمله «وینیل» اسکورسیزی و دو کمدی تازه را اعلام کرده که در نهایت به تاخیر در زمان پخش ششمین فصل درام محبوب «بازی تاج و تخت» منجر خواهد شد.

آی سینما: شبکه اچ بی او تاریخ پخش سریال های جدیدش از جمله «وینیل» اسکورسیزی و دو کمدی تازه را اعلام کرده که در نهایت به تاخیر در زمان پخش ششمین فصل درام محبوب «بازی تاج و تخت» منجر خواهد شد.

مدیران اچ بی او فهرست سریال های جدید این شبکه را که از فوریه آینده روی آنتن می روند اعلام کردند. اولین قسمت از درام «وینیل» (Vinyl) که داستان آن در سال های دهه ۱۹۷۰ رخ می دهد، به نویسندگی ترنس وینتر (خالق اصلی سریال) و کارگردانی مارتین اسکورسیزی قرار است از یکشنبه ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) روی آنتن اچ بی او برود و مدت آن ۲ ساعت اعلام شده است. یک هفته بعدتر نیز پخش دو سریال کمدی «دخترها» و «دورهمی» از همین شبکه شروع می شود.

فصل 6 «بازی تاج و تخت» با تاخیر می‌آید

اما تاریخ پخش این سریال ها چه ربطی به تاخیر در زمان پخش سریال «بازی تاج و تخت» دارد؟ مسئله دقیقا همین جاست که زمان پخش برنامه های تلویزیونی شبیه بازی دومینو است و می تواند باعث به تعویق افتادن تاریخ سریال هایی شود که چندین سال است فصل جدیدشان در یک زمان معین روی آنتن می روند. پارسال، پخش فصل پنجم «بازی تاج و تخت» از ۶ آوریل شروع شد و هنوز زمان پخش اولین قسمت از فصل جدید این سریال محبوب اعلام نشده است.

با وجود این، کاملا واضح است که با اعلام زمان پخش سریال های جدید اچ بی او که هر کدام هم ۱۰ قسمتی هستند، امکان ندارد «بازی تاج و تخت» به رسم سال های قبل از اوایل آوریل یا حتی اواسط آن بتواند روی آنتن برود، به ویژه اگر قرار باشد هر ده قسمت سریال های یادشده بی وقفه و پشت سر هم پخش شود.

به این ترتیب، هواداران سریال محبوب و موفق این شبکه باید دست کم از اواخر آوریل منتظر بازگشت فصل جدید «بازی تاج وتخت» باشند. تاثیر دومینویی تغییر زمان پخش برنامه ها احتمالا در طول سال میلادی آینده ادامه پیدا می کند و تاریخ پخش فصل سوم «کارآگاه حقیقی» که همیشه اوایل تابستان روی آنتن می رفت را نیز به تعویق می اندازد.

فصل پنجم این سریال رکوردار بیش ترین جوایز تلویزیونی امی ۲۰۱۵ شد و جایزه بهترین درام تلویزیونی سال را از آن خود کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج