۲۶۰۶۰۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ایسوس ارزشمند ترین برند تایوانی شد

به تازگی، وزارت دارایی تایوان لیستی را از کمپانی های تایوانی ارائه نموده است. این لیست متشکل از ده کمپانی برتر تایوان است که به ترتیب بنا بر ارزش آنها قرار گرفته اند.

وب‌سایت زوم تک: به تازگی، وزارت دارایی تایوان لیستی را از کمپانی های تایوانی ارائه نموده است. این لیست متشکل از ده کمپانی برتر تایوان است که به ترتیب بنا بر ارزش آنها قرار گرفته اند. در رتبه ی نخست این لیست کمپانی ایسوس قرار گرفته که ارزش تقریبی آن ۱.۷۸ میلیارد دلار حساب شده است. دیگر کمپانی مطرحی که در این لیست آورده شده، ایسر است که با ارزش ۵۸۰ میلیون دلار در رده ی چهارم قرار گرفته و دو رتبه پایین تر از آن اچ تی سی قرار دارد که ارزش این کمپانی ۴۵۳ میلیون دلار میباشد.

ایسوس ارزشمند ترین برند تایوانی شد

همانطور که گفتیم، هم اکنون ایسوس ارزشمند ترین برند تایوانی به شمار میرود. گوشی هومنشد زن فون ۲ برای رسیدن به این موفقیت کمک فراوانی به ایسوس کرده است. پس از ایسوس، این ایسر میباشد که در زمینه تولید گوشی هوشمند فعالیت میکند که رده ی چهارم را تصحب کرده است.

دو رتبه پایین تر از ایسر، کمپانی اچ تی سی قرار دارد که رکود شدیدی داشته و ارزش آن به ۴۵۳ میلیون دلار رسیده است. البته لازم به ذکر است که سود به دست آمده از فروش گوشی اچ تی سی وان A۹ محاسبه شده است.

ایسوس ارزشمند ترین برند تایوانی شد

ایسوس ارزشمند ترین برند تایوانی شددیگر شرکت مطرحی که میتوان نام برد، مدیا تک است؛ این کمپانی پردازنده تولید میکند و در لیست برترین شرکت های تایوان در جایگاه یکی مانده به آخر قرار گرفته است.

گفتنی است که یک کمپانی برندینگ بریتانیایی به اسم اینتر برند، ارزش گذاری را برای هر یک از این شرکت ها انجام داده است. با توجه به این لیست و نمودار های موجود از سال ۲۰۱۴ ، ارزش کلی ۲۰ برند برتر تایوان ۸.۹۵۶ میلیارد دلار میباشد که با توجه به آمار سال گذشته نشان بر رشد ۲.۶ درصدی در این زمینه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج