۲۶۰۷۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کری: نیروهای آمریکا به جنگ اسد نمی روند

وزیر خارجه آمریکا ادعا کرد که تصمیم ایالات متحده برای اعزام نیروهای ویژه به سوریه، برای جنگ با داعش است، نه برای ورود واشنگتن به جنگ داخلی در سوریه و یا مبارزه با بشار اسد.

پایگاه خبری شبکه العالم: وزیر خارجه آمریکا ادعا کرد که تصمیم ایالات متحده برای اعزام نیروهای ویژه به سوریه، برای جنگ با داعش است، نه برای ورود واشنگتن به جنگ داخلی در سوریه و یا مبارزه با بشار اسد.

جان کری شنبه در سفر خود به بیشکک پایتخت قرقیزستان بدون اشاره به حمایت های همه جانبه آمریکا از گروهک تروریستی داعش، ادعا کرد: باراک اوباما رییس جمهور آمریکا تصمیمی کاملا قدرتمندانه متناسب با سیاست های اعلام شده اش مبنی بر ضرورت شکست داعش اتخاذ کرد.

به نوشته پایگاه رای الیوم، کری افزود: به رغم آنکه داعش در سوریه و عراق حضور دارد اما تلاش می کند تا چنگال های خود را به افغانستان و برخی کشورهای در آسیا و افریقا برساند.

وزیر خارجه آمریکا که نشان می دهد تاکنون در مقابل اقدامات تروریست ها در سوریه و عراق در خواب بوده و به یکباره بیدار شده است، گفت: داعش نه فقط تهدیدی برای منطقه می باشد بلکه یک نیروی مخرب است و باید به این تهدید پاسخ داده شده و کاملا نابود گردد.

وزیر خارجه آمریکا امروز برای دیدار با "الماز بک اتامبایف" رییس جمهور قرقیزستان و "ارلان عبدالضیف" سرپرست وزارت خارجه این کشور وارد قرقیزستان شد.

دیوان ریاست جمهوری قرقیزستان در واکنش به سفر کری به این کشور تاکید کرده که در این گفتگوها به همکاری های دوجانبه و مسایل امنیتی پرداخته خواهد شد؛ بویژه که فعالیت های تروریستی در افغانستان افزایش یافته و اخیرا همکاریهایی میان تروریست های طالبان و داعش به ثبت رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج