۲۶۰۸۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انریکه: نیمار فراتر از یک بازیکن است

سرمربی بارسلونا در پی برد تیمش در خانه ختافه تأکید کرد مهاجم برزیلی این تیم فراتر از یک بازیکن کلیدی برای آبی‌و‌اناری‌هاست.

خبرگزاری تسنیم: لوئیس انریکه پس از برتری ۲ بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش در خانه ختافه در چارچوب هفته دهم لالیگای اسپانیا گفت: عملکرد کامل و بی‌نقصی را از بارسلونا شاهد بودیم و سخت است که عملکردمان در این بازی را با دیدارهای دیگرمان مقایسه کنیم. می‌دانستیم که باید بازی کاملی را ارائه دهیم و کارمان را به خوبی انجام دادیم. بازی را کاملاً تحت‌کنترل خود داشتیم و حتی یکبار هم به طور جدی دروازه‌مان تهدید نشد. این بدین معنا نیست که بازی آسانی بود. این پیروزی بر اساس شایستگی‌های ما به دست آمد و نمی‌خواهیم ارزش‌های ختافه را هم زیر سؤال ببریم.

وی اظهار داشت: بوسکتس بازیکن منحصربه فرد و به راحتی قادر به ایفای نقش در پست‌های مختلف است و اگر بهترین نباشد قطعاً جزو بهترین هافبک‌های میانی در جهان است. وجود سرخیو برای ما ضروری است، نه تنها به خاطر هوشی که دارد، بلکه به خاطر بازی در پست‌های مختلف و وفق دادن خود با آنهاست. پستی که بوسکتس بازی می‌کند، پستی محوری است. به هر حال او بازیکنی پایه‌ای برای ماست و باید به وی استراحت بدهیم. روشی که ما برای حمله در نظر داریم، به خط دفاعی‌مان هم کمک می‌کند و در واقع مکمل خطوط دیگرمان است. اگر خوب حمله کنید، می‌توانید خوب هم دفاع کنید.

انریکه گفت: چند بازیکن ما به ترکیب بازگشته‌اند. سرخی روبرتو در وضعیت خوبی است و اینیستا هم یک ساعت بازی کرد و به شرایط طبیعی خودش بازگشته است.

سرمربی ۴۵ ساله بارسلونا در خصوص زننده گل دوم تیمش در این بازی اظهار داشت: نیمار روند فصل گذشته‌اش را در پیش گرفته و در حال ارتقای آن است. نیمار همیشه در دو یا سه موقعیت تک‌ به تک گل قرار می‌گیرد و در بیشتر مواقع خلق موقعیت می‌کند. او همیشه در خط دفاعی حریف راه‌حلی برای ما برای رسیدن به گل پیدا می‌کند و پاس گل هم می‌دهد. نیمار هنوز در حال پیشرفت و فراتر از یک بازیکن کلیدی برای ما است.

انریکه همچنین به تمجید از دروازه‌بان شیلیایی خود پرداخت و گفت: براوو هم جزیی از تیمی است که در مسیر درستی در حال حرکت است. اگر ما خوب بازی کنیم، قطعاً دروازه کلودیو کمتر تهدید خواهد شد و در مقابل اگر بد بازی کنیم، مهاجمان حریف اغلب به دروازه او نزدیک می‌شوند. به هر حال در بارسلونا همه چیز برنامه‌ریزی شده است، حتی ضربه کرنری که می‌زنیم.

وی با اشاره به عملکرد تیمش بدون مسی عنوان کرد: بازیکنان ما با توجه به شرایط موجود کمی بیشتر از حد معمول خود و با تمام توان بازی می‌کنند. اینکه ما یک بازیکن‌مان را در اختیار نداریم، بدین معنا نیست که دیگران بهتر بازی کنند. چیزی که هست این است که تیم حالا اتحاد بیشتری پیدا کرده و همه در حال پیشرفت هستند.

بارسلونا در حال حاضر با ۲۴ امتیاز و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به رئال‌مادرید صدرنشین در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج