۲۶۰۸۵۲
۵۰۴۰
۵۰۴۰
پ

با این ۱۰ ایده دریا را به خانه بیاورید!

می توان دریا و ساحل را مهمان خانه کرد، می توان دریا را به خانه آورد، به راحتی می شود همه این کارها را انجام داد تا دوباره بودن در کنار دریا و آن حس لطیف و سرشار از طراوت به شما باز گردد.

با این ۱۰ ایده دریا را به خانه بیاورید!






وب سایت چیدانه: عشق به ساحل و دریا تابستان و زمستان نمی شناسد، معمولا عمق این علاقه به ژرفای خود دریا است، وقتی فصل های سرد سال از راه می رسند، کم کم بساط لب ساحل نشستن و از نسیم خنک دریا لذت بردن تعطیل می شود و نوشیدنی های گوارای لب ساحل جایشان را به نوشیدنی های گرم کنار شومینه می دهند، اما حتی در فصل های سرد سال هم می توان بودن در کنار دریا را حس کرد و از این حس لذت برد.

با این ۱۰ ایده دریا را به دکوراسیون خانه بیاورید!

با این ۱۰ ایده دریا را به خانه بیاورید!

می توان دریا و ساحل را مهمان خانه کرد، می توان دریا را به خانه آورد، به راحتی می شود همه این کارها را انجام داد تا دوباره بودن در کنار دریا و آن حس لطیف و سرشار از طراوت به شما باز گردد، حتما می پرسید خب چگونه؟ جواب آن خیلی ساده است، با ترفندهای دکوراسیونی ساده. نگران این ترفند ها هم نباشید، اگر تا پایان این مطلب با چیدانه همراه باشید به راحتی با این ترفند ها آشنا می شوید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

ساختمان اداری تجاری سعادت آباد، تاثیر نمای متحرک در طراحی داخلی

شهر آشفته و نابسامان امروز تهران، که بخشی در فرسودگی روزگار دور خویش و بخشی در سوداگری این روزها چهره خود را مخدوش و مشوش می بیند، آینه ای شده است برای مردمانی که چیزی را از شهر طلب می کنند که او سال هاست آن را به فراموشی سپرده است. مفهومی به نام کیفیت! کیفیت را از آن دسته مفاهیم تکوینی می توان دانست که در طول زمان و در بستر ارتباطی که یک بنا با مخاطبانش برقرار می کند می توان سنجید. مخاطبانی در گستره وسیع شهر تا فرد. هر بنای معماری دارای دو وجه وجودی است، بیرون و درون.

با این ۱۰ ایده دریا را به خانه بیاورید!

بخشی از وظیفه ای که معماری بر عهده دارد تنظیم و شکل دهی به رابطه ای است که میان درون و بیرون برقرار می‌گردد. امروز در چیدانه به بنایی سر می زنیم که به خوبی این کیفیت را در خود ادغام کرده است. ساختمان اداری تجاری سعادت آباد به معماری محسن کاظمیان فرد که توانسته رتبه سوم (مشترک ) جایزه معمار،در بخش ساختمان های عمومی، ۱۳۹۴ را از آن خود کند با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

فنگ شویی کلید آسایش آپارتمان شما

با این ۱۰ ایده دریا را به خانه بیاورید!

این روز ها همه در تکاپوی یافتن آرامش هستند، و همین میل به آرامش انواع و اقسام روش های آرامش بخشی را در جهان ایجاد کرده است. از مراقبه و یوگا گرفته تا فنگ شویی و شیوه های مدرن و باستانی حفظ تعادل! فنگ شویی همان اصول باستانی است که چینی ها برای چیدمان فضای پیرامون خود از آن الهام می گرفتند تا به این روش بتوانند جریان مثبت انرژی را در جای جای محل سکونت خود منتشر کنند و به سادگی به آرامش برسند، آرامشی برای تمام لحظات زندگی، امروز در چیدانه به بررسی فنگ شویی در داخل آپارتمان های امروزی می پردازیم که همگی به نحوی با آن در ارتباطیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

ویلای مدرن ظهوری ،طراحی خارق العاده برای لمس طبیعت

با این ۱۰ ایده دریا را به خانه بیاورید!

تصور داشتن خانه ای در یک باغ محصور شده با درختان سر به آسمان کشیده و پنجره هایی رو به دریاچه ای پر آب که در دل فضای پیرامون خود ادغام شود، شاید برای خیلی از ما رویایی و خیال انگیز باشد. خانه ای ویلایی که نظیرش را پیش تر در کتاب ها و قصه ها خوانده ایم امروز در همین حوالی ما در مهرشهر البرز قرار دارد، ساخته ی دست هومن بالازاده از دفتر معماری هوبا دیزاین که تقدیر شده ی جایزه ی معماری داخلی ، مجله ی معماری و ساختمان ۱۳۹۴ یکی از افتخارات آن است با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار این ویلای خیالی سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج