۲۶۰۸۸۴
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

بهترین اپلیکیشن های اندروید برای زن و شوهرها

اپلیکیشن Loving-Couple Essential یک پلتفرم اجتماعی برای زوج های جوان است. شما می توانید از طریق این اپلیکیشن رایگان به همسر خود پیام های خصوصی، پیام صوتی و عکس بفرستید.

هفته نامه صدا - امید مقامی:

Tokki

بهترین اپلیکیشن های اندروید برای زن و شوهرها

این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد تا به آسانی با همسر خود ارتباط داشته باشید. از ویژگی های دیگر این اپلیکیشن رایگان بودن آن است و شما می توانید با همسر خود از طریق این اپلیکیشن بازی کرده و پیام های خصوصی را ارسال و دریافت کنید.


Loving-Couple Essential

بهترین اپلیکیشن های اندروید برای زن و شوهرها

این اپلیکیشن یک پلتفرم اجتماعی برای زوج های جوان است. شما می توانید از طریق این اپلیکیشن رایگان به همسر خود پیام های خصوصی، پیام صوتی و عکس بفرستید. از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن این است که به شما این امکان را می دهد تا تمام پیام های خصوصی رد و بدل شده بین شما و همسرتان را ثبت کنید و به شما امکان می دهد تا از عکس های خود یک آلبوم درست کرده و آن ها را رمزنگاری کنید. از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن این است که در مواقعی که کنار همسرتان نیستید می توانید موقعیت مکانی خود را برای همسرتان ارسال کنید.


My Darling

بهترین اپلیکیشن های اندروید برای زن و شوهرها

این اپلیکیشن نیز یکی دیگر از پلتفرم های اجتماعی برای زوج های جوان است. شما می توانید در این اپلیکیشن اطلاعات مهم خود و همسرتان را از جمله روز تولد، سالگرد ازدواج و بسیاری چیزهای دیگر را ثبت کرده و برای آن ها روزشمار بگذارید. شما می توانید از این اپلیکیشن در فناوری های پوشیدنی که دارای سیستم عامل اندروید هستند نیز استفاده کنید که از جمله این محصولات می توان به Moto ۴۶۰ اشاره کرد.


Twyxt

بهترین اپلیکیشن های اندروید برای زن و شوهرها

این اپلیکشین یک پیام رسان خصوصی ایمن برای زوج های جوان است. این برنامه این امکان را به شما می دهد تا با سهولت بیشتری با همسر خود ارتباط داشته باشید. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید تمام مسائل و وقایع مهم زندگی خود را بین خود و همسرتان همگان سازی کنید و تمام مسائل خصوصی بین خود را از جمله تاریخ بیرون رفتن، خرید کردن، کم و کسری های منزل و غیره را به اشتراک بگذارید. شما می توانید پیام ها و عکس های خصوصی را برای یکدیگر ارسال کرده و لحظات مهم خود را به عنوان خاطره ای زیبا برای خودتان ثبت کنید.


Couplete

بهترین اپلیکیشن های اندروید برای زن و شوهرها

شما می توانید از طریق این اپلیکیشن لحظات خصوصی خود را برای یکدیگر به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن یک پیام رسانی خصوصی و ایمن را به شما ارائه می کند. شما می توانید پیام ها و عکس های خصوصی خود را برای همسر خود ارسال کرده و با استفاده از آیکون های مختلف، همسر خود را از حالات مختلف خود از جمله خستگی، خوشحالی، ناراحتی و غیره باخبر کنید.

یکی از ویژگی های این اپلیکیشن Wishlist است که به شما امکان می دهد تا تمام کارهایی را که می خواهید به طور مشترک با همسرتان انجام دهید از جمله خرید کردن و بیرون رفتن را همگام سازی کرده و برای آن ها تاریخ تعیین کنید. شما همچنین می توانید با استفاده از Story feature نامه های عاشقانه به همسر خود بفرستید.


LokLok

بهترین اپلیکیشن های اندروید برای زن و شوهرها

این یک اپلیکیشن عالی برای ارسال پیام های خصوصی برای زوج های جوان است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید مطمئن باشید که همسرتان اولین چیزی که در گوشی تلفن همراه خود می بیند پیام خصوصی شما است. این اپلیکیشن علاوه بر برخورداری از سیستم پیام رسانی، به شما این امکان را می دهد برای همسر خود نقاشی های کوچک بکشید و ارسال کنید. این اپلیکیشن در کل برای ارسال پیام های کوتاه است که به شما این امکان را می دهد تا از حال کلی همسرتان باخبر باشید.


Wunderlist

بهترین اپلیکیشن های اندروید برای زن و شوهرها

این اپلیکیشن یکی از بهترین ها برای ثبت وقایع مهم زوج های جوان از جمله زمان بیرون رفتن، لیست خرید، اشتراک عقاید و بسیاری چیزهای دیگر است که برای زوج های جوان مهم به نظر می رسد. این اپلیکیشن با استفاده از همگام سازی بی درنگ به شما این امکان را می دهد تا چیزهای مهم خود را با همسر خود به اشتراک بگذارید. شما می توانید با اشتراک گذاشتن فهرست کارهای روزانه که قرار است انجام دهید، نظرات دوستان و آشنایان خود را در مورد آن ها جویا شده و با آن ها نیز ارتباط برقرار کنید. یکی از بهترین ویژگی های این اپلیکیشن این است که شما می توانید با استفاده از تعیین یادآور (reminders) کارهایی که قرار است انجام دهید را دیگر فراموش نکنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج