۲۶۰۹۴۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

موضع گیری پدر تارانتنیو علیه پسر

پدر کوئنتین تارانتینو کارگردان نامدار آمریکایی، رفتار پسرش در اعتراض به پلیس آمریکا را یک اشتباه بزرگ خواند.

خبرگزاری مهر: پدر کوئنتین تارانتینو کارگردان نامدار آمریکایی، رفتار پسرش در اعتراض به پلیس آمریکا را یک اشتباه بزرگ خواند.

تونی تارانتینو پدر کوئنتین تارانتینو گفت با پسرش درباره پلیس آمریکا هم عقیده نیست و می‌گوید پسرش با شرکت در تظاهرات ضد پلیس و قاتل خواندن پلیس اشتباه خیلی بزرگی کرده است.

پدر تارانتنیو گفته است: عاشق پسرم هستم و احترام زیادی برای او به عنون یک هنرمند قائلم، اما او اشتباه بزرگی کرده که افسران پلیس را به ویژه در شهر نیویورک، جایی که من بزرگ شده‌ام قاتل خوانده است.

تونی تارانتینو گفت: او مردی احساساتی است و این ریشه در هنرش دارد اما باعث می‌شود برخی مواقع کور شود تا واقعیت‌ها و حقایق را نبیند. فکر می‌کنم وقتی به تظاهرات ضد پلیس پیوست هم همین اتفاق افتاد.

موضع گیری پدر تارانتنیو علیه پسر

پدر کارگردان مشهور افزود: امیدوارم او پیش از این که چنین اشتباه‌هایی بزرگی بکند که قابل دفاع نباشد، نگاهی جدی و حقیقی بر واقعیت‌ها بیندازد. ما دوستان و وابستگان خیلی زیادی داریم که با افتخار در پلیس کار می‌کنند و زندگی‌شان را به خطر می‌اندازند تا بقیه ما سالم بمانیم. پلیس ها قاتل نیستند. آنها قهرمانند.

رییس پلیس هم در واکنش به این حرف‌ها گفت: از حرف‌های تونی تارانتینو خیلی متشکر هستیم برای این که این شهامت را داشت تا از پلیس حمایت کند. انتقاد کردن از کسی که برایتان مهم است کار راحتی نیست. اما پسر او کوئنتین تارانتینو که می‌گوید باید از حق آزادی بیانش حفاظت کند، خیلی‌ها را آزرده کرده و ما به بایکوت فیلم‌های او ادامه می‌دهیم تا زمانی که او عذرخواهی کند و فهرستی از آژانس‌های پلیس در سراسر کشور دست به تحریم فیلم های تارانتینو زده‌اند.

تونی تارانتینو هم یک بازیگر و موزیسین و فیلمساز است که در نیویورک متولد شده است و در جوانی عضو تیم ورزشی پلیس بود.

پس از تحریم فیلم‌های تارانتینو توسط پلیس نیویورک در واکنش به حرف‌های تارانتینو، پلیس فیلادلفیا نیز اعلام کرد فیلم‌های این کارگردان را بایکوت می‌کند. پس از آن اتحادیه ملی سازمان‌های پلیسی نیز به این تحریم پیوست.

واحدهای پلیس لس‌آنجلس، شیکاگو، نیوجرسی و هوستون نیز همین تصمیم را اتخاذ کردند.

اتحادیه ملی سازمان‌های تخصصی که در برگیرنده ۲۴۱ هزار پلیس است جمعه اعلام کرد نیازمند پیامی روشن و واضح هستیم تا از رفتارهایی چنین فصیح علیه پلیس جلوگیری شود.

تارانتینو هفته پیش به تظاهراتی پیوست که در شهر نیویورک علیه خشونت پلیس برگزار شد. او پلیس‌هایی را که مردم بیگناه می‌کشند قاتل خطاب کرد، ضمن این که گفت پلیس‌هایی که افراد خطرناک را می‌کشند قهرمان هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج