۲۶۰۹۴۶
۲ نظر
۵۲۳۹
۲ نظر
۵۲۳۹
پ

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک حسن اساسی دارد و آن هم شفاف بودنش است. شفافیتی که می توان آن را هم در مسائل مالی کمپین نامزدهای مختلف انتخاباتی دید و هم در اعلام نظر افراد مختلف درباره کاندیداها.

هفته نامه تماشاگران امروز - رسول مجیدی: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک حسن اساسی دارد و آن هم شفاف بودنش است. شفافیتی که می توان آن را هم در مسائل مالی کمپین نامزدهای مختلف انتخاباتی دید و هم در اعلام نظر افراد مختلف درباره کاندیداها.

در انتخابات آمریکا جناح بندی افراد مشهور اعم از خواننده و بازیگر و کارگردان خیلی راحت مشخص است و همین باعث می شود تا کار رسانه ها برای دانستن رأی سلبریتی ها آسان شود.

در گزارش پیش نگاهی خواهیم داشت به جناح بندی هنرمندان آمریکا تا بفهمیم که آنها در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به چه کسی رأی می دهند.

دموکرات ها محبوب تر از جمهوری خواه ها

آنهایی که با سپهر سیاسی ایالات متحده آمریکا آشنا هستند به خوبی می دانند که دموکرات ها همواره اقبال بهتری در بین سلبریتی ها دارند. چه اینکه دموکرات ها لیبرال تر محسوب می شوند و اکثر هنرمندان آمریکایی هم گرایش لیبرالی دارند، به همین علت شاید حمایت سلبریتی های بیشتری از کاندیداهای دموکرات در انتخابات ۲۰۱۶ (به ویژه حمایت از هیلاری کلینتون و برنی سندرز) خیلی عجیب نباشد.

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

جالب اینجاست که حضور کاندیدای جمهوریخواهی همچون دونالد ترامپ که خود از دل تلویزیون آمده است هم باعث نشده تا اقبال ستاره های هالیوود و موسیقی آمریکا به کاندیداهای جمهوریخواه فزونی یابد.

تا لحظه نگارش این گزارش تنها فرد مشهوری که به طور رسمی از یکی از کاندیداهای جمهوریخواه انتخابات ۲۰۱۶ حمایت کرده، مایک تایسون بوکسور معروف آمریکایی است که رسما اعلام کرده رأی خودش را به دونالد ترامپ می دهد. با این همه هنوز یک سالی تا موعد انتخابات مانده است و سلبریتی های بسیاری هستند که به اردوگاه جمهوریخواه رأی خواهند داد؛ آنهایی که سال هاست به جمهوریخواه ها وفادار مانده اند و فعلا به دلیل نامزد نشدن نامزدهای انتخاباتی از کاندیدای خاصی حمایت نکرده اند. لیست زیر را با دقت بخوانید:

جورج کلونی

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

کلونی را به دو چیز می شناسند؛ تیپ مردانه استثنایی و البته فعالیت های سیاسی پایان ناپذیر. او مطابق انتظار یک دموکرات دو آتشه است که از هم اکنون اعلام کرده به هیلاری کلینتون رأی می دهد.


کلینت ایست وود

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

هنرپیشه معروف فیلم های وسترن درباره هر چیزی شوخی کند، درباره نظرات سیاسی اش نمی تواند شوخی کند. او یک جمهوریخواه بی قید و شرط است و در جریان مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۲ چند باری با خانواده میت رامنی شام خورد. با این همه هنوز رأی خودش را اعلام نکرده است. گرچه به طور مشخص او در نهایت در انتخابات سال آینده به برنده انتخابات درون حزبی جمهوریخواه رأی خواهد داد.


مریل استریپ

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

خانوم استریپ سال هاست که نامزد جایزه اسکار می شود و البته سال هاست که از حزب دموکرات دفاع می کند. او در این سال ها ۳۹ هزار دلار به کمپین های دموکرات کمک کرده است و از هیچ تلاشی برای رأی آوردن نامزدهای این حزب دریغ نکرده است.


رابرت دنیرو

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

بازیگر قدیمی هالیوود هم از طرفداران خاص حزب دموکرات محسوب می شود. او اخیرا در مصاحبه ای گفته است که باید هیلاری کلینتون رییس جمهور آینده ایالات متحده آمریکا باشد.


لئوناردو دی کاپریو

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

بازیگر ارزشمند و خوش سیمای هالیوود هم یکی از طرفداران دموکرات هاست. او که افکار لیبرالی دارد، هنوز اعلام نکرده به کدام کاندیدا رأی خواهد داد اما با توجه به حمایتش از جان کری در انتخابات ۲۰۰۴ و کمک مالی اش به کمپین انتخاباتی اوباما در سال ۲۰۰۸ می توان حدس زد که طرفدار چه جناحی در آمریکاست.


بروس ویلیس

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

با اینکه اغلب نقش های هالیوودی بروس ویلیس چپ محسوب می شوند، او آشکارا از افکار جمهوری خواه ها پشتیبانی می کند. بروس همیشه مصاحبه های عمیقی درباره افکار محافظه کارانه انجام می دهد و اندیشه های لیبرال را به سخره می گیرد.


کیتی پری

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

«من به هیلاری کلینتون گفتم اگر بخواهد حاضرم برای او شعری بنویسم»؛ این توییت خانوم خواننده در جون ۲۰۱۴ است. روزهایی که زمزمه حضور کلینتون در انتخابات ۲۰۱۶ جدی شده بود. کیتی که همواره یک دموکرات محسوب می شده است، امسال هم خیلی زود رأی خود در انتخابات سال آتی را لو داده است. او در انتخابات سال ۲۰۱۲ هم در کارزار تبلیغاتی اوباما شرکت کرده بود.


تیلور سوئیفت

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

درباره افکار سیاسی تیلور حرف و حدیث های فراوانی وجود دارد. احتمالا به این خاطر که سن او کم است و تنها دو بار توانسته در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند.

او در انتخابات سال ۲۰۰۸ که برای اولین بار به سن قانونی رأی دادن رسیده بود به نامزد جمهوریخواهان رأی داد اما خیلی زود در مصاحبه ای، حمایت کاملش از رییس جمهور اوباما را اعلام کرد.

با این همه بعید است که او به سمت چپ لغزیده باشد. تیلور یک جنوبی محسوب می شود که تعلق خاصی به دین مسیحیت دارد و همین باعث می شود که هنوز هم او را یک راست (جمهوریخواه) بدانیم.


بیانسه و جی زد

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

زوج پرطرفدار آمریکایی، بارها از علاقه شان به دموکرات ها صحبت کرده اند. بیانسه حتی در سال ۲۰۱۲ آهنگ کمپین انتخاباتی اوباما را هم خواند تا تعلق خاطرش را به چپ های آمریکایی نشان دهد. او این بار هم اعلام کرده به هیلاری کلینتون رأی خواهد داد.


فیفتی سنت

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

رپر مشهور آمریکایی عقاید سیاسی عجیب و غریب و البته متناقضی دارد. او که اخیرا به جرج بوش صفت «گنگستر» را نسبت داده است، در سال ۲۰۰۵ اعلام کرد که پشتیبان حزب جمهوریخواه است. این خواننده حتی در مصاحبه ای با مجله GQ اذعان داشت: «من می خواهم جرج بوش را ببینم و به او بگویم چقدر از شخصیت خودم را در تو می بینم.» با این همه او در انتخابات اخیر از اوباما حمایت کرد و حالا هم آشکارا اعلام کرده است که به هیلاری کلینتون رأی می دهد!


برد پیت

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

مشخصا یک دموکرات به تمام معناست. او تمام فعالیت هایش لیبرالی است و اصلا راه ندارد که به جمهوریخواهان رأی بدهد. پیت در سال های گذشته از ازدواج هم جنس گراها حمایت کرد و معتقد بوده است که امور کلیسا باید از امور ایالتی جدا باشد.


بن افلک

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

افلک تعلق خاطر خاصی به دموکرات ها دارد و حتی فیلم هایی هم که می سازد به نوعی دموکرات محسوب می شوند. او در مصاحبه ای گفته است از دوران خردسالی در محیط دموکرات بزرگ شده و همین باعث شده تا در این سال ها همواره طرفدار این حزب سیاسی بماند. از ال گور و جان کری بگیرید تا اوباما و حالا هم هیلاری کلینتون.


جنیفر لوپز

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

«حالا زمان هیلاری است»، جمله معروف جی لو در حمایت از خانوم کلینتون است. او در مصاحبه ای با شبکه ام تی وی، فاش کرده که طرفدار وزیر امور خارجه سابق آمریکاست و معتقد است که هم اکنون زمان زمامداری یک زن در آمریکا رسیده است.


کیم کارداشیان

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

کارداشیان از خانواده ای راست می آید و به همین دلیل تا قبل از آشنایی با کینی ویست به جمهوریخواهان رأی می داده است. با این همه او الان چند سالی است که برخلاف نظر والدینش به دموکرات ها رأی می دهد. نام او را در فهرست حامیان رسمی هیلاری کلینتون می توان دید.


جسیکا سیمپسون

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

جسیکا اصالتا یک تگزاسی محسوب می شود و اصلا عجیب نیست که طرفدار جمهوریخواهان باشد چه این ایالت همواره جمهوریخواه بوده و رؤسای جمهور تاریخ ساز همچون جرج بوش پدر و پسر را به آمریکا معرفی کرده است.

با این همه ظاهرا او از ریاست جرج بوش پسر راضی نبوده و همین باعث شده تا با خانواده اوباما احساس نزدیکی بیشتری کند. باید دید که سیمپسون عاقبت برخلاف اصول آبا و اجدادی اش حاضر می شود که به دموکرات ها رأی بدهد یا خیر.


ناتالی پورتمن

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد از همان دور اول انتخابات ۲۰۰۸ طرفدار باراک اوباما بود و حالا هم خیلی زود پشتیبانی اش از هیلاری کلینتون را اعلام کرده است. او که طرفدار برابری و افزایش حقوق زنان است یک بار در مصاحبه ای گفته بود: «رییس جمهور اوباما هر روز برای حقوق زنان می جنگد و من افتخار می کنم که کنار او ایستاده ام.»


جولی براون

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

بازیگر نقش اول سریال مدرن فامیلی که نقش مادر خانواده را بازی می کند، یک محافظه کار بی همتاست. او اخیرا در انتخابات ایالتی به کمپین نامزد جمهوریخواه کمک مالی کرده است و همچنین به یک مجله محلی گفته است: «محافظه کاری در مورد اموری است که به نظرم هیچ گاه نباید در مورد آنها محافظه کار نبود!»


کامرون دیاز

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

خانوم دیاز همیشه در مورد افکار دموکراتش راحت با رسانه ها حرف زده است. او نه تنها در سال ۲۰۰۴ به جان کری رأی داد، بلکه در کارزارهای انتخاباتی آن سال هم تی شرتی به تن کرد که رویش نوشته شده بود: «من هرگز به پسر یک بوش رأی نمی دهم.» او در سال ۲۰۰۸ هم مبلغ ۲۶ هزار دلار به کمپین اوباما کمک کرد.


آدم سندلر

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

کمدین معروف آمریکایی یک جمهوریخواه است. او تا به حال فیلم های زیادی ساخته که جنبه جمهوریخواهانه داشته اند. سندلر در سال ۲۰۰۷ هم مبلغ دو هزار دلار به کمپین رودی گیولانی، نامزد درون حزبی جمهوریخواه کمک کرده بود.


جنیفر انیستون

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

همسر سابق برد پیت هم مانند او یک دموکرات است. انیستون در سال ۲۰۰۸ به کمپین انتخاباتی اوباما مبلغ دو هزار و ۳۰۰ دلار کمک کرد و امسال هم بدون شک به نامزد نهایی دموکرات ها رأی خواهد داد.


هیلاری داف

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

هیلاری هم مانند جسیکا سیمپسون یک تگزاسی است و قاعدتا باید به اردوگاه جمهوریخواهان تعلق خاطر داشته باشد. با این همه، رسانه های آمریکایی درباره افکار سیاسی او سردرگم شده اند.

خیلی از مردم او را به دلیل تمجیدهایش از جرج بوش در سال ۲۰۰۵ می شناسند و به همین دلیل می گویند که هیلاری یک جمهوریخواه است اما او در سال ۲۰۱۱ توییتی حمایت آمیز از اوباما منتشر کرد تا ناظران را متعجب کند.

با این همه به نظر می رسد توییت حمایت آمیز او از مرد اول آمریکا در سال ۲۰۱۱ خیلی نمی تواند سندی بر دموکرات بودن خانوم داف باشد.


جاستین تیمبرلیک

سلبریتی ها جمهوری خواهند یا دموکرات؟

تیمبرلیک که در اوایل هزاره سوم حسابی مورد توجه رسانه ها بود، یک فعال دموکرات محسوب می شود. او در کارزار انتخاباتی اوباما حضور پررنگی داشت و در مصاحبه ای اعلام کرد: «هیچ وقت به صورت عمومی از گزینه ای دفاع نمی کردم اما تا به حال هیچ کس مثل اوباما نتوانسته بود الهام بخش من باشد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چهره هایی که مردمی تر و محبوب تر بودن دموکرات بودن

    • حامد

      تو دموکراتها به غیر از کامرون دیاز بقه از قیافشون میباره که دمکراتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج