۲۶۰۹۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سیل‌ زده‌ ها بی‌ آب شدند

سیل اخیر در استان لرستان ۳۰ میلیارد به تجهیزات آب شرب آسیب رساند؛ همچنین در استان ایلام نیز آب‌رسانی با مشکل روبرو شده است اما طبق وعده مدیر‌عامل آبفا دو استان قرار است که این مشکل به‌زودی برطرف شود و تا کنون نیز تمهیداتی برای آن اندیشیده شده است.

خبرگزاری ایسنا: سیل اخیر در استان لرستان ۳۰ میلیارد به تجهیزات آب شرب آسیب رساند؛ همچنین در استان ایلام نیز آب‌رسانی با مشکل روبرو شده است اما طبق وعده مدیر‌عامل آبفا دو استان قرار است که این مشکل به‌زودی برطرف شود و تا کنون نیز تمهیداتی برای آن اندیشیده شده است.

بر اساس آخرین اخبار سیل‌های اخیر بر اثر جاری شدن سیل آب شرب ۶۰ روستای شهرستان کوهدشت قطع شده بود که این امر مشکلات فراوانی را برای ساکنین این مناطق به همراه داشت که البته به‌گفته کاکاوند مدیرعامل شرکت آبفار لرستان تیم‌های آب و فاضلاب با حضور در مناطق سیل زده کوهدشت، آب معدنی بین مردم توزیع کردند و در برخی از روستاها نیز با تانکر آب مورد نیاز روستاییان را تامین و در اختیار آنها قرار داده‌اند.

همچنین به‌گفته پرویز کولانی فرماندار چرداول بر اثر جاری شدن سیل چند روستای حوزه‌ی بخش «زاگرس» و «شباب» از جمله «چم قوله»، «چشم کبود» ،«غریب» و «هلسم» قطع شده‌ است.

وی با اشاره به این‌که براثر سیل خیابان‌ها، جداول، منازل مسکونی و پل‌های حوزه این شهرستان آسیب جدی دیده‌اند، خاطرنشان کرد: طبق برآوردهای اولیه حدود ۲۵ میلیارد تومان خسارت به این شهرستان وارد شده است.

فرماندار چرداول با تأکید بر این‌که با توجه به‌ پیش‌بینی هواشناسی، برای دو روز آینده شاهد بارش مجدد باران هستیم، تصریح کرد: همه توان دستگاه‌ها برای پاک‌سازی جداول و خیابان‌ها به کار گرفته‌شده که در بارش باران مجدد آب‌گرفتگی پیش نیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج