۲۶۰۹۸۶
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

شبکه اجتماعی مخصوص یادگیری زبان انگلیسی

در دنیای اینترنتی امروز که انواع شبکه های اجتماعی روی کار آمده اند English.baby! کوشیده است برای همه کاربران جهانی که انگلیسی زبان دوم آنها محسوب می شود ،خدمات ویژه ارایه دهد.

هفته نامه عصر ارتباط: در دنیای اینترنتی امروز که انواع شبکه های اجتماعی روی کار آمده اند English.baby! کوشیده است برای همه کاربران جهانی که انگلیسی زبان دوم آنها محسوب می شود ،خدمات ویژه ارایه دهد. این شبکه اجتماعی متفاوت که یک پلتفرم جامع برای یادگیری زبان انگلیسی و اصطلاحات مربوط به آن محسوب می شود، به وسیله گروهی از جوانان آمریکایی در شهر پورتلند مدیریت می شود. این سرویس که نخستین بار در سال ۲۰۰۰ میلادی راه اندازی شد، از حدود دو سال قبل خدمات خود را در قالب شبکه های اجتماعی ارایه کرد و در نهایت توانست میلیون ها کاربر جهانی را تحت پوشش قرار دهد.


شبکه اجتماعی مخصوص یادگیری زبان انگلیسی

شبکه اجتماعی English.baby! هم اکنون موفق شده عنوان محبوب ترین و پرکلیک ترن سایت آموزش زبان انگلیسی در جهان را به خود اختصاص دهد. این سایت میلیون ها دانشجو و استاد زبان انگلیسی را از سراسر جهان گرد هم آورده است تا آنها بتوانند با یکدیگر تعامل نزدیک داشته باشند و آخرین آموخته های خود در عرصه زبان انگلیسی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

پلتفرم English.baby! خدمات خود را برای همه کاربران غیرانگلیسی سراسر جهان ارایه می دهد، ولی بررسی های جدید نشان داده بخش بزرگی از مخاطبان آن را چینی ها تشکیل می دهند و به صورت دقیق تر گفته شده است یک چهارم تمام مشترکان این شبکه اجتماعی چینی هستند. شرکت ارایه دهنده خدمات آموزشی English.baby! به تمان کاربران خود امکان می دهد به صورت رایگان عضو این پلتفرم شوند و البته اگر این افراد هزینه اندک پرداخت کنند، می توانند بسته های آموزشی ویژه را هم در اختیار بگیرند.

این شبکه اجتماعی به جز آنکه به اعضای خود امکان می دهد صفحه شخصی داشته باشند و از این طریق آموزه های خود در عرصه زبان انگلیسی را به اشتراک بگذارند، به صورت مجزا بخش ویژه ای در اختیار دارد که در آن تصاویر ویدیویی، فایل های صوتی، عکس، متن و... در مورد آموزش زبان انگلیسی را منتشر می کند.

جان هایدن که از بنیانگذاران این شبکه اجتماعی محسوب می شود، مدیرعامل کنونی شرکت است. او به همراه گروه ویژه ای از کارشناسان زبان ادعا می کند که متفاوت ترین خدمات یادگیری انگلیسی را به کاربران جهانی ارایه می دهد و از این طریق توانسته است به محبوب ترین سایت جهان برای آموزش این زبان تبدیل شود. گفتنی است English.baby! به صورت طبقه بندی شده هزاران بخش آموزشی را در خود جا داده است که بسیاری از درس های ارایه شده به صورت ترمیک و مبتنی بر استانداردهای بین المللی عرضه می شوند.

اگر مشترکان به این شبکه اجتماعی پول دهند و خدمات ویژه آن را در اختیار بگیرند، English.baby! تضمین می کند که آنها بتوانند در کمتر از یک سال به زبان انگلیسی مسلط شوند و بتوانند به صورت روان با این زبان صحبت کنند. درس های ویژه زبان انگلیسی در این شبکه اجتماعی در قالب فایل های صوتی MP۳ ارایه می شود و کاربران می توانند مهارت خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را براساس آنها تقویت کنند. به طور کلی می توان گفت English.baby! برای کاربرانی خوب است که می خواهند زبان انگلیسی را به صورت حرفه ای بیاموزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گندم

      چطور میشه عضو شد؟

    • گندم

      چطور میشه عضو شد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج