۲۶۱۱۶۶
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

سیل جان یک زن اصفهانی را گرفت

رئیس سازمان امداد و نجات کشور گفت: شب گذشته یک خانم ۴۵ ساله از اهالی شهرستان خور و بیابانک اصفهان جان خود را از دست داد.

خبرگزاری فارس:‌ رئیس سازمان امداد و نجات کشور گفت: شب گذشته یک خانم ۴۵ ساله از اهالی شهرستان خور و بیابانک اصفهان جان خود را از دست داد.

وضعیت جوی از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۰ آبان ماه کمی ابری و همراه با غبار صبح‌گاهی به‌تدریج افزایش ابر و بارش باران شدید، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و سرد بوده است.

همچنین نقشه‌های هواشناسی بیانگر خروج تدریجی امواج ناپایدار از روی استان اصفهان تا اواخر وقت دوشنبه است؛ بر این‌ اساس افزایش ابر و مه و بارش پراکنده وزش باد نسبتاً شدید و سرد و کاهش محسوس دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش به‌صورت برف خواهد بود؛ یخ‌بندان، مه‌گرفتگی و کولاک برف در مناطق سردسیر و جاده‌ها پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده ۸-۵ درجه کاهش محسوس خواهد داشت که در برخی مناطق با یخ‌بندان همراه است.

در همین راستا ناصر چرخساز رئیس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به فوت ۹ نفر از هم‌وطنان در سیلاب اخیر گفت: ۳ نفر در استان ایلام، ۳ نفر در لرستان، ۲ نفر در کرمانشاه و شب گذشته نیز یک خانم ۴۵ ساله از اهالی شهرستان خور و بیابانک اصفهان جان خود را از دست دادند.

وی در مورد مرگ این خانم افزود: وی ساکن روستای چاه‌ملک در شهرستان خور و بیابانک بود که متأسفانه پس از آبگرفتگی منزل دچار برق‌گرفتگی شد و جان باخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر حسین

      روحش شاد

    • سید محمد

      باسلام خدا اورا رحمت کند وبه بازماندگان صبر جمیل عنایت کند ولی باید برق گرفتگی می نوشتید چون هنوز زاینده رود اصفهان در بی آبی بسر می ببرد یاعلی مدد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج