۲۶۱۲۱۴
۱ نظر
۵۲۲۱
۱ نظر
۵۲۲۱
پ

مدرسه عجیب و غریب «تجربه مرگ» +عکس

مدرسه عجیب غریب "تجربه مرگ" با زندانی کردن کره ای های افسرده در تابوت، کمک می کند تا قدر زندگی را بیشتر بدانند!

مدرسه عجیب و غریب «تجربه مرگ» +عکس
برترین ها: زندانی کردن در تابوت چوبی درمانی جدید است، که در کره جنوبی برای بیماران خودکشی کننده استفاده می شود. "تجربه مرگ" ساختگی ظاهرا به دانش آموزان کمک می کند، تا پس از مواجه شدن با نسخه شبیه سازی شده از آخرین لحظات خود، قدر زندگی کردن را بیشتر بدانند.

نرخ خودکشی در کره با 40 خودکشی در روز، رو به افزایش است. کارشناسان معتقدند که فضای فوق العاده رقابتی کشور مسئول بسیاری از موارد افسردگی و خودکشی است. و بر اساس مرکز شفای هییُووُون سئول (Seoul Hyowon Healing Center ) راه حل این بحران در روش درمانی "تجربه مرگ" آنها است.

شرکت کنندگان در این مرکز از تمام گروه های سنی شامل نوجوانانی که در جدال با فشارهای درون مدرسه هستند، پدر و مادران میانسالی که انزوا را تجربه کرده اند و پیرهایی که می ترسند که بار مالی بر دوش خانواده باشند. همه آنها لباس سفید بر تن کرده و وارد تابوت هایی می شوند، که در صف های مرتب شده اند. در کنار هر تابوت یک میز کوچک با کاغذ و قلم قرار دارد. دانش اموزان در داخل تابوت ها نشسته و به سخنان کوتاه Jeong Yong-mun گوش می دهند. او که قبلا کارگر مراسم تشییع جنازه و کفن و دفن بود و امروزه رئیس این مرکز درمانی است، به آنها توضیح می دهد، که باید مشکلاتشان را به عنوان بخشی از از زندگی قبول کرده و تلاش کنند تا شادی را در بدترین شرایط زندگی بیابند.

مدرسه عجیب و غریب «تجربه مرگ» +عکس

سپس دانش آموزان در تابوت دراز می کشند و چشم های خود را به منظور گرفتن پرتره مراسم دفن می بندند. بعد از آن، آنها وصیت نامه یا نامه خداحافظی برای کسی که دوست دارند نوشته و سپس آخرین کلمات خود را به صورت بلند برای گروه می خوانند. زمانی که ساعت مرگ فرا رسید، به آنها گفته می شود که حالا زمانی است که شما باید به جهان دیگر بروید. شمع ها روشن می شوند و فرشته مرگ کره ای وارد اتاق می شود. دانش آموزان دوباره در تابوت هایشان دراز می کشند، فرشته نزدیک می شود و در هر کدام از آنها را می بندد.

مدرسه عجیب و غریب «تجربه مرگ» +عکس

آنها به مدت ۱۰ دقیقه تنها در تاریکی رها می شوند، در طول این زمان آنها با فکر اینکه بعد از زندگی هیچ چیز وجود ندارد مواجه می شوند. آنها به استفاده از این زمان برای تامل در زندگی از دیدگاه یک فردی که در خارج از تابوت حضور دارد، تشویق می شوند. در نهایت هنگامی که انها از تابوت خود بیرون می ایند، آنها اظهار حس تازه شدن و آزادی را می کنند. Jeong Yong-mun یکبار دیگر وارد اتاق می شود و به آنها می گوید: "شما دیده اید که مرگ چه حسی دارد، شما زنده هستید و بایستی بجنگید!"

مدرسه عجیب و غریب «تجربه مرگ» +عکس

ایده این تجربه بر مبنای ضررهای موازی مرگ و فکر کردن به اینکه آنها با پایان دادن به زندگیشان باعث ایجاد چقدر درد در افرادی می شوند که عاشق آنها هستند، شکل گرفت.

مدرسه عجیب و غریب «تجربه مرگ» +عکس

تابوت درمانی یک مفهوم تازه نیست. ما چندین سال پیش نیز با آن برخورد کردیم، زمانی که یک تابوت ساز اوکراینی به مردم شانس وارد شدن به داخل تعدادی از تابوت های راحت خودش را پیشنهاد داد. ما همچنین در مورد کلینیک روان درمانی در شنیانگ چین شنیده ایم. این کلینیک جایی است، که مردم با مشکلات روانی توسط مرگ درمانی تحت درمان قرار می گیرند. بسیاری از افرادی که آن را تست کرده اند، احساس آرامش زیاد و پس آیندهای مثبت را گزارش کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چقدر مسخره ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج