۲۶۱۳۱۱
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

گشتی در خانه عزت الله انتظامی

حالا در روز هایی که عزت الله انتظامی در حال گذران نهمین دهه از زندگی اش است، تصمیم گرفته تا به جای آن که برجی جای خانه با صفایش را بگیرد، آن را تبدیل به تماشا خانه ای برای اهالی صحنه کند.

گشتی در خانه عزت الله انتظامی





وب سایت چیدانه: آقای بازیگر سینمای ایران را شاید بتوان آقای خاص هم نامید، او که با فیلم گاو داریوش مهرجویی به سینمای ایران معرفی شد از همان ابتدا خوش درخشید، هر نقشی که به او سپرده می شد، بازی نمی شد، زندگی می شد و بر جان می نشست، بازی هایش در فیلم هایی نظیر اجاره نشین ها، هزاردستان و چهل سالگی هیچ گاه از یاد ها محو نخواهد شد.

گشتی در خانه موزه عزت الله انتظامی

گشتی در خانه عزت الله انتظامی

حالا در روز هایی که عزت الله انتظامی در حال گذران نهمین دهه از زندگی اش است، تصمیم گرفته تا به جای آن که برجی جای خانه با صفایش را بگیرد، آن را تبدیل به تماشا خانه ای برای اهالی صحنه کند با چیدانه همراه باشید تا قدمی در این تماشاخانه بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


سنگ تراورتن، سنگ فرش با دوام در محوطه و فضای سبز

در بین مصالح ساختمانی همواره سنگ ها از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و هستند. مخصوصا برای فضاهای بیرونی به دلیل همخوانی با طبیعت، سنگ فرش های بسیار مناسبی هستند. یکی از رایج ترین و محبوب ترین سنگ ها که در معماری و طراحی داخلی استفاده می شود، سنگ تراورتن است.

گشتی در خانه عزت الله انتظامی

در ابتدا تراورتن مصالحی لوکس برای سنگ فرش تصور می شد، اما اخیرا به یکی از رایج ترین انواع سنگ فرش به خصوص برای صفه های استخر در اقلیم های گرم تبدیل شده است. تراورتن حتی در هوای خیلی گرم نیز خنک می ماند که این باعث می شود راه رفتن با پای برهنه بر روی آن بسیار دلپذیر و خوشایند باشد. با چیدانه همراه باشید تا درباره ی ویژگی های این سنگ جذاب و با دوام بیشتر بدانیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


کلینیک دندان پزشکی آرمان ،بازسازی متفاوت در مازندران

چگونه می توان در مواجهه با یک فضای نامتعارف و غیرهمگن، بر اساس برنامه و عملکردها به ساختاری همگن و با حداکثر کارایی دست یافت؟ آیا می توان به جای امتداد وضعیت موجود، آن را به چالش کشید و رویکردی متفاوت را ارائه داد؟ شما به این سوال چگونه پاسخ می دهید؟!

گشتی در خانه عزت الله انتظامی

شاید در نگاه اول این موضوع و عنوان سوال کمی دور از ذهن و سردر گم کننده باشد اما باید بدانید که معماران برجسته ی امروز ما از دفتر معماری کاما، به سرپرستی ، ایمان شفیعی و بهزاد منشگر درپروژه مطب دندان پزشکی آرمان به خوبی توانسته اند به این سوال دور ذهن پاسخ دهند و افتخار، طرح تقدیر شده در اولین دوره مسابقه دوسالانه معماری و معماری داخلی ایران ،و همچنین رتبه سوم در اولین دوره جایزه معماری آسیا در بخش طراحی داخلی، کشور ترکیه، ۲۰۱۵ از آن خود کنند. با چیدانه همراه باشید تا به گوشه و کنار پروژه ی بی نظیر سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


معماری "های تک" فرزند خلف معماری مدرن!

معماری "های تک"، معماری فناوری برتر یا همان تکنولوژی پیشرفته (high-tech) یک سبک معماری وطراحی صنعتی است که در سال ۱۹۷۰ پدیدار شد و عناصر پیشرفته تکنولوژی و صنعت را با هم ترکیب کرد. معماری High-tech به صورت سیمای تازه‌ای از مدرنیسم ظاهر شد، این دوره بعنوان یک پل بین مدرنیسم و پست مدرنیسم عمل می‌کند.

گشتی در خانه عزت الله انتظامی

به هرحال درجایی که یک دوره تمام و دوره دیگر آغاز می‌شود یک محدوده مبهم باقی می‌ماند. امروز در چیدانه می خواهیم به بررسی این محدوده ی مبهم تاریخ معماری به پردازیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


نظم بخشیدن به خانه با ۱۰ ایده آسان و ارزان

وقتی مشغول مرتب کردن و ساماندهی وسایل مان در خانه هستیم، همیشه اشیا و لوازمی در نهایت باقی می مانند که بی جا و مکان اند. با ترفند هایی بسیار ساده و ارزان می توان برای این وسایل مکان های مناسبی در خانه تدارک دید.

گشتی در خانه عزت الله انتظامی

اگر همه چیز به خوبی نظم داده شده باشد، پیدا کردن چیزهایی که نیاز دارید خیلی آسان تر و سریع تر خواهد شد، ابزار ها دقیقا در جایی هستند که از آن ها استفاده می کنید و هر کدام از اعضای خانواده محل وسایلش را می داند. به عبارت دیگر، نظم در دکوراسیون منزل، آسایش را برای شما به ارمغان می آورد. در همین راستا چیدانه ۱۰ پیشنهاد ساده برای شما دارد تا نظم را به گوشه و کنار منزل تان بیاورید. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج