جاباما
۲۶۱۳۲۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پرفروش‌ترین فیلم جهان معرفی شد

«شبح» جدیدترین فیلم از مجموعه «جیمز باند» توانست در اولین هفته نمایش خود با رکوردشکنی به فروش جهانی بیش از ۸۰ میلیون دست یابد.

خبرگزایر ایسنا: «شبح» جدیدترین فیلم از مجموعه «جیمز باند» توانست در اولین هفته نمایش خود با رکوردشکنی به فروش جهانی بیش از ۸۰ میلیون دست یابد.

جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های اکشن و هیجانی «جیمز باند» با عنوان «شبح» در هفت روز اول اکران خود در سینمای انگلستان به فروش ۶۳.۸ میلیون دلار دست یافت تا رکورد فروش هفت‌روزه تاریخ سینماهای انگلستان را به نام خود ثبت کند.

بیش از این فیلم «هری پاتر و زندانی آزکابان» با فروش ۲۹.۳ میلیون دلاری رکورددار فروش هفت روزه در سینماهای انگلیس بود.

فیلم جدید «جیمز باند» به کارگردانی «سم مندس» و با بازی مجدد «دنیل کریگ» در نقش مامور ۰۰۷ با فروش ۳.۹ میلیون دلاری در هلند نیز رکورد فروش آغازین قسمت قبلی از مجموعه «باند» را در این کشور شکست.

سینماهای دانمارک نیز ۴.۲ میلیون دلار در مدت سه روز برای فیلم «شبح» به ارمغان آوردند و نروژ‌، فنلاند و سوئد نیز به ترتیب ۲.۹ ، ۲.۶ و ۲.۹ میلیون دلاری از محل نمایش فیلم جدید «جیمز باند» کسب کردند.

پرفروش‌ترین فیلم جهان معرفی شد

«شبح » تاکنون تنها در شش کشور جهان به صورت عمومی اکران شده است و در صورتی که روند موفق فروش خود را ادامه دهد به احتمال فراوان رکورد فروش جهانی ۱/۱ میلیارد دلاری قسمت قبلی این مجموعه «سقوط آسمانی» را به عنوان پرفروش‌ترین فیلم از این مجموعه را از آن خود خواهد کرد.

قسمت دوم انیمیشن «هتل ترانسیلونیا» این هفته با ثبت ۳۳.۶ میلیون دلار از محل سینماهای ۸۲ کشور جهان مجموع فروش خود را از مرز ۲۰۰ میلیون دلار عبور داد و به بیش از ۲۱۷ میلیون دلار رساند.

این انیمیشن خانوادگی این در اولین هفته نمایش اکران خود در ۹۱۰۰ سالن سینمای چین به فروش ۱۲.۴ میلیون دلاری دست یافت و در دومین هفته نمایش در روسیه نیز مجموعه فروش خود را به ۱۱.۱ میلیون دلار ارتقا داد.

همچنین فیلم «آخرین شکارچی جادوگر» نیز علاوه بر رسیدن به صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های این هفته سینما روسیه در مجموع ۱۸.۶ دلار در ۷۷ کشور جهان فروخت و به مجموع فروش اولیه ۳۸.۴ میلیون دلار برسد.

این فیلم هیجانی و ترسناک با بازی «وین دیزل» در هفته‌ای که گذشت ۳.۴ میلیون دلار در روسیه‌، ۲ میلیون دلار در برزیل و همچنین ۱.۲ میلیون دلار در سینماهای ایتالیا فروخت.

فیلم«مریخی» ساخته « ریدلی اسکات» که این هفته پرفروش ترین فیلم گیشه آمریکای شمالی بود نیز در گیشه بین‌المللی ۱۷ میلیون دلار در ۵۵ کشور جهان فروخت تا فروش خارجی‌اش به بش از ۲۵۰ میلیون دلار افزایش یابد.

«پل جاسوس‌ها» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» و با بازی «تام هنکس» در ۱۹ بازار بین المللی به فروش ۳.۴ میلیون دلاری دست یافت.

فیلم ابرقهرمانی «مرد مورچه‌ای» نیز در شانزدهمین هفته اکران به فروش ۱۱ میلیون دلاری دست یافت تا به مجموعه فروش جهانی ۵۱۳ میلیون دلار برسد و در این میان سینماهای چین با بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بهترین بازار خارجی این فیلم بوده است.

انیمیشن «Inside Out» که از شانس‌های اصلی اسکار ۲۰۱۶ است نیز تاکنون فروش ۴۹۰ میلیون دلاری را در سینماهای جهان برای خود رقم زده است.

«اورست » فیلم هیجانی که در امسال افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز برای اولین بار به روی پرده رفت نیز تاکنون نزدیک به ۱۳۳ میلیون دلار فروخته و از این هفته اکران خود را در سینماهای چین آغاز خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج