۲۶۱۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرمانده ناجا: مامور رشوه‌گير اخراج مي‌شود

جرائم ثبت شده در بین کارکنان بسیار کم است اما حتی با گرفتن مبلغ ۱۰ هزار تومان هم قطعا اخراج نیروی رشوه گیر از سازمان را به دنبال خواهد داشت.

ایسنا: فرمانده نيروي انتظامي با تاكيد بر اينكه بيش از ۷۰ شبكه ماهواره‌اي فارسي زبان و بيش از هزاران شبكه اينترنتي ۲۴ ساعته در حال فعاليت در تغيير ذائقه ايراني هستند، گفت: اين عوامل تقريبا مسائل سياسي را ظاهرا كنار گذاشته و دنبال هدف عميقي در ايران هستند و آن تغيير روش زندگي است.

سردار اسماعيل احمدي‌مقدم در مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي استان مرکزي، با تاكيد بر اينكه از آن زمان تا به حال براي هدايت بشر ايستگاه به ايستگاه اماماني آمدند و سختي‌هايي را متحمل شدند، گفت: اين گونه وعده داده شد كه پرچم جهاني اسلام براي يك حكومت واحد و صلح جهاني و همچنين براي سربلندي بشريت به دست امام زمان (عج) برافراشته شود.

وي با بيان اينكه امام با برقراري يك حكومت ديني و اسلامي، اقامه دين، اقامه نماز، امر به معروف و نهي از منكر را مجددا برپا ساخت، ادامه داد: اين افتخاري است براي ما كه در اين نظام هم خدمتگزار باشيم و هم اين نظام يك الگو و سرمشقي براي آزاديخواهان جهان باشد.

فرمانده ناجا با بيان اينكه امروز ايران اسلامي با وجود همه شيطنت‌ها و چالش‌هاي دشمنان، همچنان با ثبات ايستاده و در برابر اميال و خواسته‌هاي آنان ايستادگي مي‌كند که اين همان برگرفته از مكتب عاشورا و قيام امام حسين(ع) است، خاطرنشان کرد: قيام امام حسين (ع) براي احياء دين و امر به معروف است كه معروف، منكر نشود و منكر معروف نشود و ارزش‌ها ضمن نهادينه شدن در جامعه تغيير نكند.

وي ادامه داد: در اين جبهه اگر چه ايشان شهيد و خانواده‌شان نيز اسير شد و در ظاهر اين نهضت تمام شد اما حادثه کربلا آغاز يك حركت و نهضت طولاني شد.

پليس پيرامون بحث حجاب مذمت مي‌شود

فرمانده ناجا با تاكيد بر اينكه بايد در انجام تكليف ديني از كربلا، عاشورا و قيام امام‌حسين (ع) درس بگيريم، بيان داشت: انجام تكليف مهم بوده و نبايد به دنبال نتايج زودرس باشيم، همان چيزي كه نيروي انتظامي، امروزه پيرامون بحث حجاب مذمت مي‌شود.

احمدي‌مقدم ادامه داد: برخي معتقدند چرا خودتان را پيرامون اين موضوع درگير مي‌کنيد و بعضي‌ها نيز از اين موضوع دفاع مي‌كنند، برخي نيز معتقد هستند چون زورمان نمي‌رسد آن را ادامه ندهيم و بعضي‌ها نيز آن را پذيرفتند.

وي افزود: اين همان مسئله‌اي است كه در قيام امام حسين (ع) مد نظر بوده كه نبايد ارزش‌ها جابه جا شده و اگر فردي بخواهد امر به معروف كند او را مذمت كرده و اگر امر به منكر كند او را تشويق و براي او هورا بكشند و اين چيزي است كه در مكتب اومونيسم غربي نسبت به ارزش‌ها مورد توافق است.

فعاليت ۷۰شبكه ماهواره‌اي فارسي زبان و بيش از هزاران شبكه اينترنتي

احمدي‌مقدم گفت: زماني كه رئيس جمهوري در آمريكا نبود همجنس‌بازي در ايران را مطرح کرد، همه مسخره كردند؛ گويا يك نقص در ايران است كه همجنس‌بازي در ايران رسميت ندارد.

وي با تاكيد بر اينكه بيش از ۷۰ شبكه ماهواره‌اي فارسي زبان و بيش از هزاران شبكه اينترنتي ۲۴ ساعته در حال فعاليت در تغيير ذائقه ايراني هستند، گفت:اين عوامل تقريبا مسائل سياسي را ظاهرا كنار گذاشته و دنبال هدف عميقي در ايران هستند و آن تغيير روش زندگي است.

تحريم‌ها به فرصتي براي كشور بدل شد

احمدي‌مقدم با بيان اينكه اگر ما اهل شعبانيم بايد در برابر آن ايستادگي نماييم و اگر مي‌خواهيم ادامه دهنده راه عاشورا و از منتظران واقعي باشيم، بايد زمينه‌ساز و بسترساز ظهور باشيم، ادامه‌داد: سوالي مطرح مي‌شود كه حضرت كي ظهور مي‌كنند بايد بررسي كرد دلايل غيبت چه بود اگر آن علت‌ها از بين رفته و مرتفع شود، پرده‌ها كنار مي‌رود و مشخص مي‌شود ايشان به اين دليل غيبت كردند چرا که مردم نيز گوش شنوا و جامعه پذيرش نداشت.

فرمانده نيروي انتظامي در ادامه اشاره‌اي به مذاكرات هسته‌اي و افزايش تحريم‌ها از سوي دشمنان كرد و گفت: تحريم‌ها براي كشور ما فرصت شدند و از طرفي نمي‌خواهند وارد چالشي جديد شوند و نبايد فضا را به نحوي ايجاد كنند كه رقبايشان از اين فرصت استفاده كنند.

ايران مي‌تواند معادلات سياسي را تغيير دهد

احمدي‌مقدم با تاكيد بر اينكه امروز نظام جمهوري اسلامي در موقعيتي است كه مي‌تواند معادلات سياسي آنها را تغيير دهد و آن يك تقديرالهي است، گفت: تحريم‌ها براي ايران اندكي آزاردهنده بود اما آنچنان كه آنها فكر كردند، فلج‌كننده نبود و براي كشور يك فرصت بود و در اين ميان ما ظرفيت‌هاي خود را بازيابي و كارشناسي كرديم و به قدرت خود اعتماد كرديم.

وي افزود: امروز جمهوري اسلامي ايران در بالاترين نقطه امنيت و نقطه اقتدار نسبت به تمام طول تاريخ خود است و دشمنان امروز مايوس و نااميد از اينكه كاري بتوانند كنند و قطعا ترفند آنها نيز به نتيجه نمي‌رسد.

فرمانده ناجا با تاكيد بر اينكه به عنوان يك منتظر واقعي نبايد گوشه‌اي نشست و مشغول عبادت شد بلكه بايد وارد ميدان شد و جبهه را باز کرد تا ظهور شدني شود، گفت: مهم جوهر نيت و عمل انسان است كه منتظر واقعي بايد از مسير ولايت عمل كند.

احمدي‌مقدم با اشاره به شاهراه بودن استان مركزي و همچنين افزايش جمعيت استان گفت: افزايش جمعيت و توسعه استاني نبايد بر توسعه جرم تاثيري داشته باشد همچنان كه در دهه گذشته نيز اثبات شده و با توجه به تهديدات و با تلاش همكاران و همكاري مردم امنيت بسيار بهتر و بهبود يافته است كه بايد اين مسير ادامه يابد.

ماموران رشوه‌گير اخراج مي‌شوند

احمدی‌مقدم روز پنج‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی قم با بیان اینکه سطح سلامت در نیروی انتظامی روز به روز در حال بهبود است، افزود: تمام شاخص‌ها از نگاه آمار در یکسال گذشته نشانگر کاهش‌های قابل توجهی در آسیب‌های درون سازمانی است.

وی ادامه داد: به بهانه اینکه افزایش جرائم ممکن است موجب آلودگی پلیس باشد نبايد اصل کار را متوقف کنیم، باید تلاش کنیم که نیروهای ما دارای تقوا، مناعت و سلامتی باشند تا این موارد در آنها اثر نگذارد.

احمدی‌مقدم با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در تلاش است تا آسیب‌پذیری را در سازمان به حداقل برساند، گفت: ماموری که رشوه داده شده را ضمیمه برگ جریمه فردخاطی کند، ما به همان میزان بلکه بیشتر مامور را مورد پاداش مادی قرار می‌دهیم تا آسیب‌پذیری را به حداقل برسانیم.

وی گفت: کسانی که چنین تصوری دارند باید بدانند که پیشنهاد رشوه برای عبور از قانون موجب گرفتاری خودشان خواهد شد؛ بهتر است که بی‌قانونی نکنند که مجبور شوند بوسیله مسیرهای غیرقانونی مشکلات خود را حل کنند.

فرمانده ناجا گفت: جرائم ثبت شده در بین کارکنان بسیار کم است اما حتی با گرفتن مبلغ ۱۰ هزار تومان هم قطعا اخراج نیروی رشوه گیر از سازمان را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه ناجا در مبارزه با ناهنجاری‌های اخلاقی از همت بالایی برخوردار است، افزود: اقدامات ناجا باید با اقدامات ایجابی و پیشگیرانه دستگاه‌های دیگر تکمیل شود.

انتقاد از وضعيت حجاب در نمايشگاه‌ها

احمدي‌مقدم ادامه داد: موضوع فساد اخلاقي که عمده آن تمرکز بر موضوع زن دارد، روش بهره‌برداري و بهره‌کشي استعماري و استثماري غرب از زنان به اسم فمنيسم و به اسم تکريم خانم‌ها به عنوان يک کالا براي تبليغ و فروش کالاي تجاري استفاده مي‌شود.

وي با ابراز تاسف از اين موضوع گفت: در کشور ما هم اگر توجه نشود، مي‌بينيم در ماشين يا قطاري که سوار شده‌ايم به سمت دره مي‌رود يا برعکس مسير دين مي‌رود.

احمدي‌مقدم با تاکيد بر اينکه امروز در نظام اسلامي نتوانستيم اين علوم را تعريف کنيم و همچنان در قطار غرب سوار شده‌ايم و حرف‌هاي اسلامي نيز مي‌زنيم، گفت: امروزه نمايشگاه‌هايي در کشور برگزار مي‌شود و عموما اين شرکت‌ها به طور گسترده از زنان براي تبليغات کالاي تجاري استفاده مي‌کنند و وقتي با آنان برخورد مي‌شود، ضمن اعتراض مي‌گويند به اقتصاد ضربه مي‌زنيد پس ما چکار کنيم جشنواره و نمايشگاه برپا نکنيم.

وي گفت : وقتي تمام فروشندگان مرد هم به صورت سازماني با کروات و نمادهاي غربي حضور پيدا کنند مشخص مي‌شود که به صورت سازمان يافته اين امر شکل گرفته است و اگر در يک غرفه باشد، مي‌توان تصور کرد که اشتباهي صورت گرفته و با تذکر حل مي‌شد.

احمدي‌مقدم با بيان اينکه وقتي اين موضوع عموميت دارد، قطعا سازمان يافته است ومورد غفلت واقع شده‌ايم، گفت: اگر از کنارش به راحتي عبورکنيم عادي‌سازي مي‌شود و اين ناهنجاري‌ها به هنجار تبديل مي‌شود.

فرمانده ناجا با تاکيد بر اينکه مسئولان نبايد در اين قضايا تسامع داشته باشند، گفت: بر اساس نگرش سنجي‌هايي که در کشور صورت گرفته نشانگر اين است که بيش از پيش مردم به ارزش‌ها و اصول انقلاب گرايش دارند.

افزايش تصادفات رانندگي در بخش درون شهري

احمدي‌مقدم در حاشيه مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي استان مركزي با بيان اينكه كاهش وقوع تصادفات رانندگي به ويژه حوادث رانندگي منجر به فوت در دستور جدي نيروي انتظامي قرار دارد افزود: تصادفات رانندگي در بخش درون شهري افزايش داشته است.

به گفته احمدي مقدم، در فروردين ماه سالجاري حوادث رانندگي در كشور كاهش قابل توجهي داشته و در ارديبهشت ماه با ثبات و كاهش اندكي روبرو بوده است.

وي با تاكيد بر اينكه آمار حوادث رانندگي در خرداد ماه هنوز استخراج نشده است گفت: تصادفات رانندگي به ويژه در بخش درون شهري افزايش داشته كه دراين راستا نشستي با روساي پليس راه و راهنمايي و رانندگي استان‌هاي كشور برگزار و موضوع به صورت جدي در دستور كار قرار گرفته است.

كاهش ۳۳ درصد اعمال قانون راهنمايي و رانندگي

فرمانه ناجا با بيان اينكه در سه ماهه گذشته اعمال قانون راهنمايي و رانندگي ۳۳ درصد كاهش داشته كه بخشي از اين مهم به دليل افزايش رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از سوي مردم و بخشي به دليل عدم‌سخت‌گيري ماموران بوده است، گفت: ماموران پليس بايد براي كاهش حوادث رانندگي با رانندگان متخلف و حادثه‌ساز برخورد جدي داشته باشند و سخت گيري كنند.

وي تصريح كرد : در مجموع در سه ماهه گذشته شاهد كاهش حوادث رانندگي در كشور بوده‌ايم. اما شتاب آن اندك بود كه اميد است با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته در پايان سال شاهد كاهش اين حوادث باشيم.

سرقت خرد لوازم خودرو،مهمترين جرم در سه ماهه گذشته

احمدي‌‌مقدم عنوان كرد: مهمترين جرم صورت گرفته در كشور در سه ماهه گذشته، مربوط به سرقت‌هاي خرد لوازم خودرو بود كه در اين راستا نيز جلساتي با مسئولان آگاهي و كلانتري‌هاي كشور برگزار و كاهش اين مهم نيز در دستور كار قرار دارد.

فرمانده نيروي انتظامي خاطر نشان كرد: از ديگر موارد مهم مورد تاكيد و در دستور كار جدي اين نيرو، مبارزه با موادمخدر است كه در اين راستا نيز برنامه‌هاي مناسبي انديشيده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج