جاباما
۲۶۱۴۶۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

رییس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان:

اتفاقا «مرگ بر آمریکا» شغل و امنیت می‌آورد

رییس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان گفت: سیاست‌ها و توطئه‌های آمریکا و استکبارگران باعث ایجاد ناامنی و از بین رفتن شغل جوانان ما شده است و ما از طریق مقابله با استکبار شغل و امنیت برای خود ایجاد خواهیم کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان گفت: سیاست‌ها و توطئه‌های آمریکا و استکبارگران باعث ایجاد ناامنی و از بین رفتن شغل جوانان ما شده است و ما از طریق مقابله با استکبار شغل و امنیت برای خود ایجاد خواهیم کرد.

حسین کاشانی‌پور در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت ۱۳ آبان برگزار شده بود از برگزاری بیست هزار برنامه در روز دانش‌آموز با محتوای استکبارستیزی خبر داد.

او گفت: علاوه بر این حدود هزار برنامه دیگر در دست است که در ۱۳ آبان برگزار خواهد شد. سه‌شنبه صبح ۱۲ آبان نیز دیدار مردمی دانش‌آموزان، دانشجویان و فرهنگیان با رهبر انقلاب را خواهیم داشت.

کاشانی‌پور در رابطه با روز ۱۳ آبان و برنامه‌های این روز نیز توضیح داد: چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح این مراسم در تهران آغاز می‌شود و در سرار کشور مراسم قبل ازظهر با تلاوت قرآن، سرود، مداحی، سخنرانی و قرائت بیانیه‌ها و قطعنامه دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: سخنران اصلی مراسم روز ۱۳ آبان حجت الاسلام رییسی، دادستان کل کشور است و یک مهمان خارجی به نمایندگی از استکبارستیزان غربی نیز سخنرانی خواهد کرد. هم‌چنین اجرای سرود "مرگ بر آمریکا" و سایر برنامه های متنوع نیز در دستور کار ما است.

رییس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان در ادامه با بیان این که ۱۳ آبان فریاد امام حسین (ع) و عظت کشورمان و الهام بخش به مظلومان عالم است، افزود: از این جهت این روز حامل پیام انقلاب است که استکبارستیزی بهترین شیوه صلح و امنیت در جهان محسوب می‌شود. اما برخی تلاش می‌کنند این شبهه را ایجاد کنند که این امرخلاف واقع است. اوباما هم گفت شعار برای ما امنیت و شغل ایجاد نمی‌کند ولی استکبارستیزی برای ایجاد شغل است و ما باید با کسانی که امنیت و ایجاد اشتغال ما را نشانه رفته‌اند مقابله کنیم. قرآن هم به همین دلیل دستور استکبار ستیزی می‌دهد و رمز آزادی و استقلال ایران هم همین است. برخی می‌گویند استکبارستیزی بکنید ولی به کسی اشاره نکنید. اتفاقا ما باید به راس هرم استکبار اشاره کنیم.

استکبار سعی می کند با سیاست ارعاب و تهدید به اهداف خود برسد. اما پس از انقلاب در هیچ یک از اهداف خود پیروز نبوده است.

کاشانی‌پور تاکید کرد: پس از انقلاب۵۷ هیمنه آمریکا شکست و انقلاب ما نوید آزادی برای مستضعفان را به همراه داشت. در چند سال اخیر هم بیداری اسلامی با الهام از انقلاب ما شکل گرفت ولی دشمنان در جهت به انحراف کشاندن آن و ایجاد تفرقه بین مسلمانان تلاش زیادی کردند. هم‌چنین پس از انقلاب اسلامی که دانشمندان و جوانان ما پیشرفت‌های چشمگیری در بحث هسته‌ای داشتند هم آن‌ها بهانه تراشی کردند و تلاش کردنند سدی مقابل مان ایجاد کنند.

وی با اشاره به برگزاری مذاکرات هسته‌ای بین ایران و ۱+۵ خاطرنشان کرد: این که مذاکره کنندگان ما امروز در کنار آن‌ها نشستند به خاطر استیصال آن‌ها بود. مقام معظم رهبری نیز فرمودند "مگر استکبارستیزی تعطیلی‌پذیر است؟" هرچند وقتی مذاکرات آغاز شد برخی فکر کردند ما با آمریکا وارد مذاکره شدیم ولی رهبری در این زمینه روشنگری‌های لازم را انجام دادند. در همین راستا باید بگویم آن‌ها که برجام را آغازی بر پایان مرگ برآمریکا دانستند علم کافی ندارند. چرا که آمریکا به واسطه توطئه‌های جدید و استصالش پای میز مذاکره آمده است.

رییس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان گفت: استکبارستیزی راه نورانی است که انقلاب پیش پای ما گذاشته و ما آن را دنبال می‌کنیم. تاکیدهای رهبری برطرح مجلس و تاکیدهایی که داشتند تضمین کننده راه ما است. امیدواریم رییس‌جمهور هم این سخنان را عملی سازد تا ما در پیش‌برد امور سربلند باشیم و توطئه‌های دشمنان‌مان هم نقش برآب شود و قطعا ملت ایران تمام زمینه‌های نفوذ دشمنان را از بین خواهد برد.

وی با بیان این که در مراسم ۱۳ آبان امسال فریاد مرگ بر آمریکا بلند خواهد بود، افزود: خون مردم یمن، بحرین، افغانستان، ایران، عراق، سوریه و تمام ملل مظلوم جهان از دستان آمریکا می‌ریزد و با بزک چهره آمریکا نمی‌توان آن را بی‌گناه نشان داد. و به پیروی ۱۳ آبان ما امروز شاهد هستیم که حتی در آمریکا هم فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

کاشانی‌فر با اشاره به اهداف برگزاری مراسم ۱۳ آبان تصریح کرد: نمایاندن خشم ملت علیه استکبار و آمریکا، آگاهی بخشی و زمینه‌سازی درک شایسته از استکبار ستیزی، توجه به مساله نفوذ به عنوان هدف اصلی استکبار، ظهور ظرفیت‌های ضد استکبار جهانی به ویژه اندیشمندان و تاکید بر استمرار استکبارستیزی از جمله اهداف برگزاری مراسم در روز دانش‌آموز است.

رییس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان گفت:۱۱ کمیته در تهران و ۱۰ کمیته در استان‌ها به مناسبت ۱۳ آبان تشکیل شد، کمیته‌های دانش‌آموزی و دانشجویی، فضای مجازی، طلاب و هیئات در راستای این که رهبری فضای مجازی را مثل انقلاب مهم دانستند و ما هم در این کمیته تلاش‌های بسیاری انجام دادیم، برنامه‌های متنوع کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور با موضاعت نقش عاشورا در استکبار ستیزی انجام شدند.

کاشانی‌پور هم‌چنین به برنامه‌های حاشیه‌یی روز ۱۳ آبان اشاره کرد و افزود: پخش تولیدات تصویری در حوزه استکبارستیزی، تولیدات کلیپ‌های تصویری در فضای مجازی، برگزاری مسابقات هنری کاریکاتور، عکس و فیلم برای جاودانه کردن ۱۳آبان، برگزاری مسابقات در بین دانشجویان به‌ویژه در بخش محتوایی، تشکیل کمپین‌هایی از سوی مردم برای تولید شعارهای ۱۳ آبان، نواختن زنگ استکبار ستیزی با حضور وزیر آموزش و پرورش، انتشار مقالات با مضمون استکبارستیزی، فضاسازی‌های تبلیغی در مراکز فرهنگی و هنری، رصد شبکه‌های ماهواره‌یی و برگزاری جلسات شب شعر و نقد فیلم تشکیل کمپین‌های متعدد مردمی مرگ بر آمریکا ۲۰۱۵، کمپین فریادهای دست‌ها فریاد می‌زنند، هشتک‌هایی با مضامین ضد آمریکایی و استکبارستیزی و برگزاری سومین جشنواره بزرگ مرگ بر آمریکا با حضور بیش از ۵۰ کشور، گرامی داشت کشته شدگان منا و چهلم آن‌ها جزو این برنامه‌هاست.

او ادامه داد: تولید لوح‌های فشرده در موضوع ۱۳ آبان، تجمع جامعه ورزشی از ورزشگاه شیرودی تا مقابل لانه جاسوسی، مسیرهای تظاهرات سراسری در ۱۳ آبان، حضور دانشجویان هنرمند در حاشیه مراسم با عنوان آمریکا بدون روتوش، کمپ‌های دانش‌آموزی با عنوان آمریکا باید بداند، برپایی باغ موزه مرگ بر آمریکا در لانه جاسوسی، رزمایش رسانه‌ای مرگ بر آمریکا در۱۳ آبان برگزار خواهند شد.

رییس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان مراسم گفت: ۳۱۰۰ خبرنگار و عکاس و تصویربردار این مراسم را پوشش می دهند که ۵۱۰ نفر از آن‌ها در تهران مراسم را پوشش می‌دهند که این تعداد ۱۰۶ نفر از رسانه‌های خارجی از NHK، فونیکس، المنار، یومیوری،CNN، الاتجاء، لس‌آنجلس تامیز،ZDF، المیادین، آناتولی آسوشیتد پرس، الخبار، نیویورک تایمز،AFP و... حضور خواهند داشت و این مراسم را پوشش خواهند داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Kami

      باشه

    • بدون نام

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج