۲۶۱۴۷۸
۱۹ نظر
۵۰۰۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
پ

طراحی لباس ضد تجاوز برای زنان +عکس

پس از مطرح شدن نوع پوشش زنان به عنوان علت در معرض اذیت و آزار قرار گرفتن آنها، این فکر به ذهنش رسیده که با این پوشش واکنش مردم جوامع مختلف را بسنجد.

پاگاه خبری شبکه العالم: پس از مطرح شدن نوع پوشش زنان به عنوان علت در معرض اذیت و آزار قرار گرفتن آنها، این فکر به ذهنش رسیده که با این پوشش واکنش مردم جوامع مختلف را بسنجد.

"ساره مابل" زن انگلیسی، به دنبال شدت یافتن مشکل تعرض به زنان در سراسر جهان و مطرح شدن نوع پوشش زنان به عنوان علت در معرض آزار و اذیت قرار گرفتن آنها، پوششی طراحی کرده که اندام زنان را به طور کامل پوشانده و از آنها در مقابل تعرض حمایت می کند.

طراحی لباس ضد تجاوز برای زنان +عکس

سایت خبری انگلیسی "مترو" در گزارشی نوشت: ساره گفته است که پس از مطرح شدن نوع پوشش زنان به عنوان علت در معرض اذیت و آزار قرار گرفتن آنها، این فکر به ذهنش رسیده که با این پوشش واکنش مردم جوامع مختلف را بسنجد.

وی افزود: واکنش مردم در کشورهای مختلف جهان به این پوشش بسیار قابل توجه است، به عنوان مثال مردم در لندن خیلی به شکل غیرعادی این پوشش توجه نمی کنند، اما برای آمریکایی ها بسیار جالب توجه است و با دقت به آن می نگرند.

ساره تاکید می کند که این شیوه تعامل با این موضوع، اشتباه است و نباید به زنان آموزش داده شود که چگونه خود را از تعرض مصون نگه دارند بلکه باید با فرهنگ سازی مناسب زمینه از بین رفتن این پدیده فراهم شود.

ساره مابل در خانواده ای انگلیسی و در کنار مادری مسلمان و پدری غیرمسلمان بزرگ شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینو اسلام حدود 1400 سال پیش گفته بود،الان کی به یه خانم محجبه چپ نگاه میکنه؟حجاب مصونیت میاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من یه زنم. پوشمم کامله. خیلی هم مراقب رفتارم هستم. اما تو جامعه خودمون، نمیگم همه اما اکثرا با دیدن یه خانم رنگ عوض میکنه. همیشه تعرض به یه خانم، بحث جنسی نیست. نگاهی که خیرگیش آزارت بده، حرف ها و تیکه های ظاهرا ساده، کنترل نکردن رفتارت در مقابل یک خانم نوعی تعرضه.

      • sara

        والا بعضیا کیسه هم بپوشی بهت بد نگاه میکنن

    • بدون نام

      دیگه این همون لباسیه که ماایرانیابهش حجاب یاچادرمیگیم

    • بدون نام

      این بنده خدا که لباس طراحی نکرده! حرکتش کنایه آمیزه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم موافقم کاملا داره نشون میده که یه زن باید تو چه وضعیتی اسفناکی قرار بگیره تا مردا به گناه نیافتن!!

    • بدون نام

      خدا رو شکر !حقانیت کلام خدا همه جا معلوم میشه!

    • زینب

      قابل توجه روشنفکران گرامی ! چادر خودمونه،!آخرش معلومه فکری که نور خدادرش نباشه !روشن نیست کدوم روانشناس یا جامعه شناس یا عالمی می می تونه مثل آفریدگار انسان، یه،راه،وسبک بی عیب ارائه کنه!آیه چادر،59سوره مبارکه،احزاب هست، بخونید ولذت ببرید! حتی خداوند دلیلش رو هم فرمودند!برای اینکه زنان به حریت وآزادگی شناخته شوند!جون میدم واسه کلامت پروردگارم!!!!!

      پاسخ ها

      • 123

        آفرين به خواهر غيور

    • بدون نام

      واقعا متاسفم برای مردان هیز و شهوت پرست که چنین ایمان سستی دارند و نمیتونن جلوی خودشون رو بگیرن و جای مغز و آلت تناسلی شون با هم عوض شده و زنان مجبورند به خاطر اینکه این موجودات شهوت پرست به گناه نیفتند خودشون در این لباسهای مسخره بپوشونن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت گفتی عزیزم ٬بالفرض شما زیباترین عروسکتو بیا بذار تو کوچه بعدم که دزدیدنش دادوهوار را بنداز که واسه دزدا متاسفمم!!!از دسته این دزدا ما نمی تونیم عروسکمون و تو کوچه رها کنیمممم
        آی هواررررررررر
        فهمیدی منظورم و گلم؟
        باشد که رستگار شوید o O

      • سلی

        گل گفتی

      • reza

        هیزی یا چشم چرانی همیشه در کنار خودنمایی زنان در جامعه رونق گرفته! و اینها لازم و ملزوم همند.پس بهتره به جای توهین به آقایون از خودت شروع کنی خواهرم!

      • بدون نام

        بله. کاربر رضا. نظر شما هم تا حدودی درسته ولی چیزی که به من به عنوان یه خانم ثابت شده اینه که اکثر مردا و نه همه بنده همین خانم ها هستند. اشتباه نکن. منی که این نظر رو میدم خودم هیچ وقت ظاهرم و پوششم رو به خاطر جلب نظر کسی تغییر ندادم و شان خودم را بالاتر از اون میدونم که بخوام چنین انتخابی داشته باشم. اما خودتون رو گول نزنید. تو اجتماعی که ما الان توش زندگی میکنیم، قبح خیلی از کارها از بین رفته و اتفاقا هنجارشکن ها بیشتر مورد توجه هستند. البته در بین عامه مردم.

      • بدون نام

        آقا رضا من چادر میپوشم و از نگاه هیزو تیکه ها و چشمک های آقایون حالم بهم میخوره واقعا بعضیا تکرار میکنم بعضیا خیلی پستن

    • بدون نام

      هر چقدر هم که پوشیده باشی باز هم اگه ذات یه مرد که چه قدر هم این عده مردن بد باشه نگاه بد خودشون رو میکنن

    • معصومه

      من خودم یک خانم محجبه هستم ولی هیچ نگاه بدی به غیر از مردانی که اصلاً مریض هستم ندیدم همانگونه که قران هم فرموده که خود را بپوشانید و زینت های خود را پنهان کنید اگر اینگونه باشد مورد تجاوز قرار نخواهید گرفت البته لازم به ذکر است که در کشورهای غربی به علت بی بند و باری زیاده از حد این امر صورت می گیرد که متاسفانه در ایران هم به علت رسوخ برخی از شبکه های ماهواره ای و وسایل ارتباطی دیگر تجاوز به دختران ساده لوح ما بیشترشده است.

    • جناب خان

      اگه خود زن بخواد از چادر هم برای این کار استفاده میکنه خدا کنه آدم پاک باشه

    • بدون نام

      باید فرهنگ سازی بشه هر چقدر هم پوشش یک زن بد باشه یه مرد نباید به خودش اجازه تعرض بده. کسی که این کارو میکنه از حیوان هم پست تره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج