۲۶۱۶۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سگ‌ گردانی در سواحل دريا ممنوع شد

جانشين فرمانده انتظامي مازندران با اشاره به اجرايي‌شدن طرح‌هاي سالم‌سازي دريا و تشديد طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و اخلاقي از امروز (جمعه) در سواحل دريا خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: جانشين فرمانده انتظامي مازندران با اشاره به اجرايي‌شدن طرح‌هاي سالم‌سازي دريا و تشديد طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و اخلاقي از امروز (جمعه) در سواحل دريا خبرداد.

سرهنگ روح‌الامين قاسمي با بيان اين مطلب از به کارگيري روزانه ۱۲۰۰ نيرو در طرح‌هاي سالم‌سازي دريا خبر داد، گفت: در بيش از ۳۲۸ کيلومتر ساحل دريا با همکاري فرماندهي يگان ويژه پاسداران و درياباني استان مازندران نظم و امنيت را براي مسافران برقرار خواهيم کرد.

به گفته وي، حفظ نظم وامنيت در سواحل و مناطق تفريحي و توريستي از وظايف ذاتي نيروي انتظامي است.

جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران با تاکيد بر عدم‌شنا در مناطق ممنوعه از برخورد قانوني ماموران انتظامي با هنجارشکنان در راستاي طرح امنيت اخلاقي در سواحل و جلوگيري از شناي مختلط در دريا گفت: ارائه خدمات بهداشتي در طرح‌هاي سالم‌سازي دريا، حضور ناجيان غريق و ارائه خدمات انتظامي براي استفاده مسافران و گردشگران از ديگر برنامه‌ها در طرح‌ سالم‌سازي درياست.

وي با بيان اينکه بطور شناور بيش از ۱۲ ميليون مسافر در ايام تابستان به استان مازندران سفر مي کنند، افزود: طرح‌هاي سالم‌سازي دريا به صورت نيمه فعال از ابتداي خردادماه سال جاري کار خود را آغاز کرد.

جانشين فرمانده‌ انتظامي‌ مازندران ازتشديد طرح امنيت اخلاقي از امروز (جمعه) در طرح‌هاي سالم‌سازي درياي مازندران خبر داد.

ناهنجاري اجتماعي، بدپوششي و سگ گرداني درسواحل ممنوع

قاسمي با هشدار به هنجارشکنان و مخلان نظم وامنيت عمومي از برخورد جدي پليس با هرگونه ناهنجاري‌هاي اجتماعي از جمله حمل حيوانات و سگ‌گرداني، بدپوششي و عدم‌رعايت شئونات اسلامي در سواحل خبر داد.

جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران در خاتمه با اشاره به نقش امنيت درجامعه تصريح کرد: امنيت از ضروري‌ترين و مهمترين پشتوانه توسعه پايدار است و نقش محوري در توسعه و ثبات حيات انسان‌ها دارد و بدون امنيت هيچ انساني قادر به ادامه زندگي نيست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج