۲۶۱۶۶۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فصل اهدای جوایز سینمایی جهان کلید خورد

با برگزاری نوزدهمین دوره اهدای جوایز فیلم هالیوود که یکشنبه شب در هتل بورلی هیلتون برگزار شد، فصل جدید اهدای جوایز سینمایی کلید خورد.

خبرگزاری مهر: با برگزاری نوزدهمین دوره اهدای جوایز فیلم هالیوود که یکشنبه شب در هتل بورلی هیلتون برگزار شد، فصل جدید اهدای جوایز سینمایی کلید خورد.

در این مراسم چهره‌های مشهوری چون رابرت دنیرو، ریدلی اسکات و جین فوندا تجلیل شدند.

در مراسم اهدای جوایز فیلم هالیوود که آغازگر فصل جوایز هالیوودی به شمار می‌رود، شماری از مهمترین چهره‌های هالیوود از رابرت دنیرو گرفته تا ریدلی اسکات و جانی دپ و از جیمی فاکس گرفته تا وین دیزل، جیک جلینهال، مارک روفالو و ویل اسمیت به صحنه رفتند.

در این مراسم جیمی فاکس که برای اهدای جایزه گروه بازیگران به بازیگران فیلم «هشت نفرت‌انگیز» کوئنتین تارانتینو روی صحنه رفته بود از تارانتینو برابر بایکوت فیلمش توسط پلیس حمایت کرد و گفت: نگران نباش و از بیان حقیقت دست نکش.

فصل اهدای جوایز سینمایی جهان کلید خورد

گروه بازیگران فیلم «هشت نفرت‌انگیز» ساخته کوئنتین تارانتینو شامل کورت راسل، جنیفر جیسن لی، چنینگ تیتوم، بروس درن، تیم راث، مایکل مدسن، والتون گاگینز، دمیان بیچیر این جایزه را دریافت کردند.

وین دیزل هم با یاد کردن از پل واکر ستاره مجموعه فیلم های «سریع و خشمگین» که در سانحه رانندگی جان باخت به نمایندگی از گروه سازنده قسمت هفتم این مجموعه یعنی «خشمگین ۷»، جایزه بهترین فیلم پرفروش هالیوود را گرفت. او گفت: ما فیلمی ساختیم که موجب شد همه دنیا با ما اشک بریزد.

جین فوندا نیز برای گرفتن جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم «جوانی» روی صحنه رفت و با تشویق ایستاده حضار جایزه‌اش را گرفت. این در حالی بود که جایزه بهترین بازیگر زن هالیوود نصیب کری مولیگان برای بازی در فیلم «سافرجت» شد.

ویل اسمیت برای برای فیلم «ضربه مغزی» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد هالیوود شد و بنیسیو دل تورو برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم «سیکاریو» شد.

در این مراسم جایزه بهترین کارگردان هالیوود به تام هوپر برای ساخت «دختر دانمارکی» اهدا شد.

رابرت دنیرو جایزه یک عمر دستاورد حرفه‌ای را از دست دیوید او راسل گرفت و با استقبال پرشور ایستاده حضار روبه رو شد. او در این مراسم گفت: جوایز فیلم هالیوود قرار است آغازکننده فصل جوایز سینمایی باشد، اما برای من فصل جوایز از ۴۰ سال پیش شروع شده است.

ریدلی اسکات نیز جایزه بهترین تهیه ‌کننده هالیوود را برای فیلم «مریخی» دریافت کرد و جایزه‌اش را از دست راسل کرو گرفت.

فصل اهدای جوایز سینمایی جهان کلید خورد

جوئل ادگارتون برای «عشای ربانی سیاه » جایزه موفق‌ترین بازیگر مرد هالیوود را از دست جانی دپ گرفت و جایزه موفق‌ترین بازیگر زن هالیوود به آلیشیا ویکاندر برای «دختر دانمارکی» رسید.

گروه بازیگران «مستقیم بیرون از کامپتن» شامل کروی هاکینز، اوشیا جکسون، جونیور و جیسن میچل، جایزه موفق‌ترین گروه بازیگری را دریافت کردند.

ایمی شومر برای «افتضاح» جایزه بهترین کمدین هالیوود را دریافت کرد و آدام مک‌کی برای «کمبود بزرگ» جایزه موفق‌ترین کارگردان هالیوود را از آن خود کرد.

جایزه بهترین فیلمنامه‌نویس هالیوود به تام مک‌کارتی و جاش سینگر برای فیلم «در مرکز توجه» رسید و جایزه بهترین ترانه فیلم هالیوود به «بازم می‌بینمت» ترانه فیلم «خشمگین ۷» اهدا شد.

«درون بیرون» برنده جایزه بهترین انیمیشن شد و جایزه بهترین مستند هالیوود به فیلم «امی» رسید.

یانوس کامینسکی برای «پل جاسوس‌ها» جایزه بهترین فیلمبرداری هالیوود را برد و جایزه بهترین موسیقی متن هالیوود به الکساندر دسپلا برای «دختر دانمارکی» و «سافرجت» رسید.

دیوید روزنبلوم برای «عشای ربانی سیاه» جایزه بهترین تدوین و تیم الکساندر برای «جهان ژوراسیک» جایزه بهترین جلوه‌های ویژه را دریافت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج