۲۶۱۶۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زلاتان هواداران میلان را ناامید کرد

به نظر می‌رسد ستاره سوئدی پاری سن ژرمن برنامه‌ای برای بازگشت به میلان ندارد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از یورو اسپورت، زلاتان ابراهیموویچ دو فصل برای میلان بازی کرد. او که تجربه تلخی را در بارسلونا داشت، توانست در میلان به روزهای اوجش برگردد و بازی‌های درخشانی را برای این تیم ایتالیایی به نمایش بگذارد.

زلاتان در دو فصلی که برای روسونری بازی کرد، قهرمانی در رقابت‌های سری A و سوپر جام ایتالیا را تجربه کرد و به عنوان بهترین گلزن هم انتخاب شد. او در بین هواداران میلان بسیار محبوب است و آنها دوست دارند این بازیکن یک بار دیگر پیراهن تیم محبوب‌شان را بر تن کند.

مینو رایولا، مدیر برنامه‌های این بازیکن سوئدی احتمال بازگشت او به میلان را بعید دانست. او در این زمینه گفت: هنوز زود است درباره فصل جابه‌جایی تابستانی حرف بزنیم اما بر این باورم پیوستن این بازیکن به میلان بعید است. فکر نمی‌کنم او بخواهد به فوتبال ایتالیا بازگردد.

رایولا ادامه داد: قرارداد زلاتان با پاری سن ژرمن، تابستان سال جاری به پایان می‌رسد. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. پیشنهادها را بررسی می‌کنیم و بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

این بازیکن سوئدی در سال ۲۰۱۲ بعد از جدایی از میلان با رقم ۲۰ میلیون یورو، پیراهن پاری سن ژرمن را بر تن کرد و چهارمین فصل حضورش در این تیم فرانسوی را پشت‌سر می‌گذارد. او بازی‌های درخشانی را هم برای این تیم فرانسوی به نمایش گذاشته و به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شده است.

پاری سن ژرمن در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب در سانتیاگو برنابئو به میدان خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج