۲۶۱۶۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دنیزلی به جای درمان پدرزن به بدورم رفت!

در روزهایی که همه منتظرند تا وضعیت سرمربی پرسپولیس مشخص شود، از ترکیه خبر می رسد که مصطفی دنیزلی چندان درگیر مسائل فوتبالی نیست.

دنیزلی به جای درمان پدرزن به بدورم رفت!

تماشا: در روزهایی که همه منتظرند تا وضعیت سرمربی پرسپولیس مشخص شود، از ترکیه خبر می رسد که مصطفی دنیزلی چندان درگیر مسائل فوتبالی نیست. هر چند مدیران پرسپولیس مدعی می شوند که سرمربی شان درگیری های ذهنی زیادی دارد و نمی تواند این تیم را هدایت کند اما گزارش های رسیده از استانبول نشان می دهد که آقا مصطفی سرگرم کارهای عقب مانده اش است و هیچ مشغله ای ندارد.

روز پنجشنبه خبرگزاری ایرنا گزارش حضور دنیزلی در یک کافی شاپ را داد. این کافی شاپ که در شهر ساحلی بدورم است، میزبان دنیزلی و خانواده اش بود که ساعاتی از روزشان را در آن گذراندند. نکته جالب اینجا بود که رسانه های ترکیه هم از محل حضور دنیزلی بی خبر بودند و عکس منتشر شده ثابت کرد که او به امریکا نرفته و مشغول استراحت همراه همسرش است.

این خبر از آنجا عجیب به نظر می رسد که به خاطر گفته های مسئولان تیم پرسپولیس همه تصور می کنند که دنیزلی سخت درگیر مشکلات بیماری همسرش است و نمی تواند مشغله دیگری داشته باشد.

دنیزلی به جای درمان پدرزن به بدورم رفت!

اما جدا از این عکس ها، خبرها و عکس های دیگری از حضور دنیزلی در آنکارا وجود دارد که با زهم ماجرا را پیچیده تر می کند. از سوی دیگر دنیزلی پنجشنبه به دیدار یک سیاستمدار زندانی ترکیه رفت.

دنیزلی عصر پنجشنبه با محمد آغار، وزیر کشور سابق ترکیه که دوران محکومیت خود را می گذراند، دیدار کرد. به نقل از پایگاه خبری «مدیا ۷۳»، دنیزلی همراه «شانسآل بیوکا» و «عمر گونچ» از نویسندگان ورزشی مشهور ترکیه در زندان «ینی پازار» در نزدیکی شهر آیدین با محمد آغار دیدار کرد.

بر پایه این گزارش، دنیزلی پس از این دیدار از پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران خودداری کرد. محمد آغار، وزیر کشور اسبق و رهبر پیشین حزب راه راست ترکیه به جرم اقدامات غیرقانونی و فعالیت های فراقانونی در دوران ریاست خود بر شهربانی کل ترکیه، اردیبهشت گذشته روانه زندان شد.

دیدارهای روز پنجشنبه دنیزلی با آنچه مسئولان پرسپولیس می گویند در تناقض است. رویانیان در برنامه ورزش و مردم روز گذشته اعلام کرد که دنیزلی با من تماس گرفته و گفته است: «من به خاطر شرایط روانی و زندگی شخصی، اصلا نمی توانم به پرسپولیس کمک کنم. باقیمانده مبلغ قراردادم را هم به پرسپولیس پس می دهم».

در کنار این اخبار یک شایعه تایید نشده در مورد علاقه دنیزلی به بازگشت به ایران وجود دارد. از منابع نزدیک به او شنیده می شود که گفته است: «این تیم را هر کسی می تواند قهرمان کند».

فارغ از صحت این جمله یک نکته مهم درباره جدایی او از پرسپولیس وجود دارد. دنیزلی در حال حاضر با باشگاهی قرارداد ندارد و مذاکراتش با بشیکتاش بی نتیجه بود تا باشگاه ترکیه ای یک مربی دیگر را انتخاب کند.

عملا جدایی دنیزلی از پرسپولیس با این اوقات فراغتی که دارد به نفع او نخواهد بود. باشگاه پرسپولیس هم که مبلغی بیش از نیم فصل را به او پرداخته و یک مربی داشته که همه بازیکنانش را می شناسد، سود زیادی از این جدایی نخواهد برد.

تنها سودی که این جابه جایی دارد، رد و بدل شدن درصد انتقال مربی پرسپولیس است. یعنی دنیزلی که ۱۰ درصد انتقالش را به یک ایجنت پرداخت کرده و حالا هر سرمربی دیگری هم که به پرسپولیس بیاید مجبور است درصد انتقالش را بپردازد. اما در صورتی که دنیزلی در پرسپولیس بماند هیچ پولی رد و بدل نمی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج