۲۶۱۷۱۵
۱۰ نظر
۵۰۱۲
۱۰ نظر
۵۰۱۲
پ

این ستاره ها واقعا هم سن هستند؟

تشخیص سن واقعی ستارگان هالیوود سخت است. شاید دلیلش پوست خوب آنها یا حتی توجه بیش از حد به ظاهرشان باشد، در هر صورت نشانه های پیری در آنها به ندرت یافت می شود.

این ستاره ها واقعا هم سن هستند؟



برترین ها: تشخیص سن واقعی ستارگان هالیوود سخت است. شاید دلیلش پوست خوب آنها یا حتی توجه بیش از حد به ظاهرشان باشد، در هر صورت نشانه های پیری در آنها به ندرت یافت می شود. اما جدا از آنها ستاره های دیگری نیز هستند که بیشتر از سن شان به نظر می آیند. باور نمی کنید؟ ما در اینجا تصاویری از ستاره هایی را که در یک سال متولد شده اند، برایتان آورده ایم تا خودتان مقایسه کنید.

1. برایمان سخت است بازیگر مشهور آمریکایی، هلی بری را بیش از 40 سال تصور کنیم اما سخت تر است وقتی می فهمیم که او با هلنا بونهام کارتر در یک سال متولد شده است. بله آن دو 49 سال دارند. هلی بری برای این که جوان تر به نظر برسد، آرایش کمتری می کند. او در مصاحبه ای گفت: «من فقط در مواقع ضروری مانند کارم، آرایش می کنم و به نظرم خوب است که گاهی به پوستم استراحت دهم.»

این ستاره ها واقعا هم سن هستند؟


2. اگر چه ادل رکورد بیشترین شنونده را برای آهنگ «Hello» در یک روز دریافت کرد، اما جولیان هاف رکورد بهترین پوست صورت را از آن خود کرد. ادل یک سیگاری حرفه ای است و شاید به همین دلیل است که بیشتر از سن اش به نظر می رسد. ادل و جولیان هاف هر دو 27 ساله دارند.

این ستاره ها واقعا هم سن هستند؟


3. اگر چه کورتنی کارداشیان 3 فرزند دارد و سختی های زیادی را در رابطه اش با اسکات دیسیک کشیده است اما هرگز اجازه نداد استرس تاثیری بر زیبایی اش بگذارد و او را بیش از سن اش که 36 سال است، نشان دهد. شاید کوکو آستین بخواهد راز زیبایی کورتنی را از او بپرسد.

این ستاره ها واقعا هم سن هستند؟


4. ساندرا بولاک 51 سال سن دارد اما به دلیل آرایش کمی که می کند، همیشه کمتر از سن اش به نظر می رسد. او می گوید: «من از کرم Artistry استفاده می کنم.» اما بر خلاف او کیم ریچاردز بیش از سن اش به نظر می رسد و نشانه های میان سالی در او کاملا پیداست.

این ستاره ها واقعا هم سن هستند؟


5. تارا رید جراحی های پلاستیک زیادی انجام داده است اما هنوز هم به پای زیبایی آنجلینا جولی نرسیده است. هر دوی آنها 39 سال دارند اما آنجلینا جولی به دلیل کرم ضد آفتابی که هر روز مصرف می کند، جوان تر از سن اش به نظر می رسد.

این ستاره ها واقعا هم سن هستند؟


6. زمانی که صحبت از جوانی می شود جولی بوون رکورد تینا فی را می شکند. شاید باورتان نشود ولی آن دو 45 سال سن دارند. جولی بوون برای جوان ماندن از کرم ضد آفتاب و پاک کننده صورت استفاده می کند.

این ستاره ها واقعا هم سن هستند؟


7. چین و چروک؟ تقریبا غیر ممکن است که روی صورت صاف اوا لونگوریا نشانه ای از چین و چروک ببینید. این بازیگر را با فرگی، خواننده و بازیگر آمریکایی مقایسه کنید. هر دوی آنها 40 سال دارند اما فرگی در تلاش برای بازسازی بلاهایی است که بر سر پوست اش آورده است.

این ستاره ها واقعا هم سن هستند؟


8. جنیفر آنیستون در مصاحبه ای با یاهو گفت: «من هیچ عملی روی صورتم انجام نداده ام و سعی می کنم زیبایی ام را با مصرف غذاهای سالم و مراقبت از پوست ام به دست آورم.» کیت بلانشت هم با این که مانند جنیفر 46 سال دارد، هنوز هم مثل دوران جوانی خود جذاب است.

این ستاره ها واقعا هم سن هستند؟


9. گوئن استفانی از زمانی که خوانندگی را آغاز کرد تا به حال، همچنان زیبا و جوان به نظر می رسد اما این مساله برای کاترین زتا جونز که مانند او 46 سال دارد، صدق نمی کند.

این ستاره ها واقعا هم سن هستند؟


10. کورتنی لاو و کورتنی کاکس شاید در نام و سن خود با هم اشتراک داشته باشند اما در پوست صورت هرگز! هر دوی آنها 51 سال دارند اما کورتنی کاکس جوان تر از او به نظر می رسد. او در مصاحبه ای گفت: «من نه تنها از بوتاکس استفاده نکردم بلکه از آن متنفرم.»

این ستاره ها واقعا هم سن هستند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تنها تر از من

      ادل 25 سالشه
      چون اسم آلبومش هم 25 گذاشته
      اسم آلبوم هاش سنش هست همیشه .
      پس 25 سالشه نه 27

    • بدون نام

      نه. چون توو 25 سالگی شروع به ضبط کرده. ولی الان 27 سالشه

    • بدون نام

      انجلینا جولی با reese witherspoon همسن هست ولی ریس خیلی کمتر نشون میده انجلینا باید با اون مقایسه می شد.

    • بدون نام

      کارداشیان زیباییش کجا بود! ولی بله خوب مونده

    • بدون نام

      به مظرم انجلینا جولی رو پارتی بازی کرده
      انجلینا جولی خیلی بیشتر از سنش نشون میده لااقل بیشتر ا ز همسن های بازیگرش کلا سی و هشت سال نه سال سن داره اما گاهی بخصوص وقتی تو حالت عادیه نه تو فیلم به شدت پیر نشون میده البته یه دلیلش هم میتونه لاغری بیش از حدش باشه

    • بدون نام

      جالب بود

    • زهره

      به نظرمن پوست ادل به مراتب زیباتراز جولیان هاف هست منتها چیزی که ادل رومسن تراز سن واقعیش میکنه چاق بودن صورت وبدنش هست

    • فاینا

      دمی مور و جنیفر لوپز جا موندن ک اصن پیر نشدن و ویکتوریا بکام...سلنا گومز نسب ب دخترای ایران کم سنتر دیده میشه !بهش 18میاد.

    • پارسا

      بنظر من مقایسه عجیبی نبود همشون به سن وساشون میخوردن
      چشم ادما همیشه سن واقعی رو نشون میده
      حتی بیشتر از پوست ادما

    • میم

      منم 27 سالمه بهم میخوره 17 سالم باشه خیلی زیادن اینجور موارد که بهشون اشاره نکردین
      تو بازیگزای خودمون ترانه علیدوستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج