۲۶۱۷۳۷
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

رونمايي از یک ورزشكار قاتـل

دادسراي جنايي تهران در حالي دستور انتشار بدون پوشش تصوير امير قرايي، از ورزشكاران مشهور تحت تعقيب ايران در رسانه‌ها را صادر كرده است كه او چهار سال پس از كشتن پسري جوان در يك نزاع خياباني همچنان متواري است.

روزنامه اعتماد: دادسراي جنايي تهران در حالي دستور انتشار بدون پوشش تصوير امير قرايي، از ورزشكاران مشهور تحت تعقيب ايران در رسانه‌ها را صادر كرده است كه او چهار سال پس از كشتن پسري جوان در يك نزاع خياباني همچنان متواري است. متهم در روز حادثه با شمشيري سامورايي يكي از دوستان قديمي خود را به خاطر طلبي سه ميليون توماني به قتل رساند تا از آن روز به بعد نامش از فهرست قوي‌ترين مردان ايران خارج شود و در برگ‌هاي يك پرونده قتل جا بگيرد.

رونمايي از یک ورزشكار قاتـل

رسيدگي به پرونده او از هفتم ارديبهشت ٩٠ با گزارش يك فقره نزاع منجر به جرح در خيابان جنت‌آباد تهران به فوريت‌هاي پليسي ١١٠ آغاز شد. در اين روز با حضور ماموران در محل مشخص شد چند جوان به دليل اختلافات مالي با يكديگر درگير شده‌اند كه يكي از آنها به دليل اصابت ضربه شمشير مجروح و به بيمارستان منتقل شده و ضارب نيز كه همراه يكي از برادران خود در درگيري حضور داشت فرار كرده است.

هنوز تحقيقات پليس در مراحل ابتدايي قرار داشت كه نام امير قرايي، قهرمان چندباره مسابقات مردان آهنين به عنوان ضارب مطرح شد. همزمان از بيمارستان نيز خبر رسيد مضروب به دليل مرگ مغزي جان خود را از دست داده است تا پرونده نزاع به قتل تغيير ماهيت دهد و قوي‌ترين مرد ايران، قاتل شود. تحقيقات كارآگاهان نشان مي‌داد متهم روز حادثه همراه برادرش براي گرفتن طلب سه ميليون توماني خود سراغ مقتول رفته است. او با چند نفر از دوستانش در يكي از سفره‌خانه‌هاي جنت‌آباد بود كه متهم برايش پيامكي فرستاد و روبه‌روي سفره‌خانه قرار گذاشت؛ قراري كه در همان لحظات ابتدايي به درگيري منجر شد و متهم در آن با شمشير سامورايي مقتول را از ناحيه سر مجروح و انگشتان يكي از دوستان او را قطع كرد. متهم و برادرش پس از آن متواري و دو مضروب به بيمارستان منتقل شدند كه يكي از آنها - مقتول- جان باخت و ديگري تحت عمل پيوند عضو قرار گرفت.

وقوع قتل از سوي امير قرايي واكنش‌هاي متعددي از سوي شركت‌كنندگان مسابقات قوي‌ترين مردان ايران به دنبال داشت كه وجه مشترك همه آنها تلاش براي اثبات «غيرعمدي بودن قتل» بود.

اكنون چهار سال از وقوع حادثه مي‌گذرد اما با وجود انتشار گاه و بي‌گاه اخباري مبني بر دستگيري امير قرايي، او همچنان متواري است و تلاش‌هاي پليس براي دستگيري‌اش ادامه دارد. فرار ادامه‌دار او باعث شده تا دامنه شايعات درباره پرونده‌اش تا اعدام او نيز كشيده شود؛ شايعاتي كه از سوي مسوولان قضايي تكذيب شده است. سرپرست دادسراي ويژه قتل تهران، يكي از آن مسوولان است. قاضي محمد شهرياري در واكنش به انتشار خبر و تصاويري از اعدام امير قرايي در برخي شبكه‌هاي اجتماعي از ساختگي بودن آنها خبر داد و گفت: «متهم هنوز فراري است. چطور مي‌توان كسي كه هنوز دستگير، محاكمه و محكوم نشده است را اعدام كرد؟» تكاپوي ماموران براي دستگيري قرايي همچنان ادامه دارد و شهرونداني كه از مخفيگاه او خبر دارند مي توانند اطلاعات خود را در اختيار كارآگاهان پايگاه دهم ويژه قتل پليس آگاهي يا شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران قرار دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • rembo

      چجوری میشه طرف یه آهنگ غیر مجاز میخونه 3 سوته دستگیر میشه...ولی این آشغالو نمی تونن بگیرن بعد 4 سال ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج