جاباما
۲۶۱۷۶۶
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

تسویه حساب شریفی‌ نیا با محسن چاوشی

تسویه حساب مالی بر عهده محمدرضا شریفی‌نیا بوده و اسناد آن موجود است.

خبرگزاری تسنیم: تسویه حساب مالی بر عهده محمدرضا شریفی‌نیا بوده و اسناد آن موجود است.

وحیده محمدی‌فر همسر داریوش مهرجویی در خصوص این ادعا که حساب مالی عوامل «سنتوری» با محسن چاووشی تسویه نشده است، گفت: این حرف را مسلما خود آقای چاووشی نگفته و این ادعای طرفداران ایشان است.

چون امور مالی فیلم بر عهده محمدرضا شریفی نیا بوده و ایشان با همه تسویه حساب مالی کرده است. حتی آقای کامکار هم که در گروه موسیقی فیلم «سنتوری» بود کامل تسویه حساب نشد ولی برای آقای چاووشی تسویه حساب شده است که برگه رسید آن هم نزد آقای شریفی نیا موجود است.

وی در خصوص مشکلات روند مجوز این خواننده پس از «سنتوری» عنوان کرد: چه مشکلی برای ایشان ایجاد شده؟ اتفاقاً «سنتوری» باعث شهرت بیشتر ایشان شد. اما این بحث از طرف دوستداران ایشان مطرح شده است. آنها هم حتما می خواهند از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند اما بیان این حرف ها پس از ده سال چه فایده و معنایی دارد؟

وی افزود:همه می دانند که «سنتوری» برای اکران دچار چه مشکلاتی شد و با توقیف مواجه بود. ولی به هرحال و با وجود این مشکلات با اینکه داریوش مهرجویی فیلم را با هزینه شخصی خودش ساخته بود و ضرر زیادی را متحمل شد با همه عوامل تسویه حساب مالی کرد. اما همه فیلم «سنتوری» را دوست دارند و منتظر سری دوم هستند

محمدی فر در ادامه در خصوص روند ساخت سری دوم فیلم «سنتوری» بیان کرد: ساخت «سنتوری، مرد پاییزی» از آذر ماه شروع میشود و داستان آن با سنتوری متفاوت است. این فیلم یک داستان شخصی یک خواننده بود که دچار اعتیاد به مواد,مخدر شد اما مرد پاییزی تب و تاب موسیقی و اعتیاد به آن را به تصویر می کشد. «سنتوری، مرد پاییزی» رقابت‌های گروه‌های موسیقی را نشان میدهد و خواننده و آهنگساز و تنظیم کننده و .... را به تصویر می کشد.

محمدی فر تاکید کرد: داستان «سنتوری، مرد پاییزی» شخص خاصی را نشان نمی‌دهد و موضوعش موسیقی است. مهرجویی و چاوشی باهم به توافق نرسیدند. ضمن اینکه با تغییر داستان فیلم و محوریت موسیقی و خوانندگان دیگر، صدای خوانندگی شخصیت علی سنتوری هم در میان نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali

      فقط سلطان چاوشی
      با اوردن اسم سلطان میخواین نگاها را به سمت فیلم جدیدتون جلب کنید که محاله.
      این فیلم از طرف هواداران سلطان تحریمه.

    • بدون نام

      چندرقاز دستمزدی که دادید رو آقای چاوشی دادن به ترانه سراها (هه...!!!)
      مشکلی که بعد از لو رفتن فیلم سنتوری برای چاوشی ایجاد شد این بود که مجوز آلبومش به تاخیر خورد و چون فیلم سنتوری بدون مجوز و سانسور سکانسهای ممیزی لو رفت طبیعتااین مشکلات خواننده ای که مجوز کارهای صوتی اش رو هم نداشته رو دوچندان میکنه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج