جاباما
۲۶۱۷۷۴
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

جرمی رنر قبل از شهرت آب و برق نداشت!

جرمي رنر بازيگري كه امروز از شهرتي جهاني برخوردار است، در روزگار تنگدستي نه آب داشت نه برق.

بانی فیلم: جرمي رنر بازيگري كه امروز از شهرتي جهاني برخوردار است، در روزگار تنگدستي نه آب داشت نه برق.

جرمي رنر كه امروز از چهره‌هاي مشهور هاليوود است و با مجموعه فيلم‌هاي بزرگ اكشن «انتقام‌جويان» و «ماموريت غيرممكن» جايگاهي ويژه به دست آورده، مثل خيلي از بازيگران بزرگ، كارش را از پايين پايين شروع كرد.

او مي گويد حتي وقتي در آغاز راه بازيگري بود و تلاش مي‌كرد تا خودش را تثبيت كند، سقفي بالاي سرش نداشت. رنر و يكي از دوستان خانوادگي اش كار نوسازي خانه‌ها در لس آنجلس را در سال ۲۰۰۲ شروع كردند و در حين تعميرات در همين خانه‌ها زندگي مي‌كردند. در آن زمان رنر فعاليت‌هايي را در عرصه تلويزيون شروع كرده بود اما درآمدي نداشت كه بتواند به آن اتكا كند.

جرمی رنر قبل از شهرت آب و برق نداشت!

جرمي رنر درباره آن دوره مي‌گويد: پول‌هايمان را روي هم گذاشتيم و يك خانه خريديم تا نوسازي اش كنيم. تا اين كه يك نفر پيدا شد و تقريبا دو برابر پولي را كه بابت آن هزينه كرده بوديم به ما پيشنهاد كرد. بعد پول را برداشتيم و توانستيم يك خانه ديگر بخريم و كارهاي لازم را در آن انجام دهيم. در سال ۲۰۱۲ رنر در يك مصاحبه گفت دوستش يك خانه متعلق به نيمه قرن را به قيمت ۶۵۹ هزار دلار خريد و توانست پس از تعيمرات آن را ۹۰۰ هزار دلار بفروشد.

اين دو از آن زمان ۱۶ خانه را بازسازي كردند و تمركز كارشان روي خانه هاي اطراف لس‌آنجلس بود كه از اوايل دهه ۱۹۲۰ كاري در آنها براي تعميرات صورت نگرفته بود. اين دو دوست با همكاري هم توانستند اندوخته بانكي خوبي فراهم كنند و موسسه «آرت دكو» را كه براي توسعه كارشان در سال ۲۰۰۷ به مبلغ ۷ ميليون دلار خريده بودند، در سال ۲۰۱۳ به قيمت ۲۴ ميليون دلار فروختند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج