۲۶۱۸۰۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ناجا: نگرانی در تامین امنیت مرزها نداریم

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با وجود تهدیدات دشمنان هیچ نگرانی در تامین امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

خبرگزاری مهر: فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با وجود تهدیدات دشمنان هیچ نگرانی در تامین امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

سردار قاسم رضایی ظهر امروز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه اظهار داشت: نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران تا ۱۰۰ کیلومتری مرزهای کشور اشرافیت داشته و با وجود تهدیدها دغدغه امنیت در مرزهای ما وجود ندارد.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به امنیت پایدار مرزهای جمهوری اسلامی ایران افزود: با وجود تهدیدات دشمنان نظام در آن سوی مرزها، دغدغه‌ تامین امنیت وجود نداشته و کوچکترین تحرکات دشمنان رصد می شود.

سردار رضایی ادامه داد: در طول سالیان گذشته با وجود تهدیدات فراوان دشمنان نظام اقدامات امنیتی مطلوب انجام و امنیت بسیار خوبی در مرزهای کشور برقرار شده است.

وی به تحرکات گروهک تروریستی پژاک اشاره کرد و گفت: شرارت‌های آنان با اقدام به موقع نیروهای مرزبانی در سریع ترین زمان ممکن کنترل و خنثی شد.

سردار رضایی تکفیری‌های داعش را ویروسی سرطانی توصیف کرد و گفت: داعش امروز به تهدید جهانی تبدیل شده و علاوه بر ایجاد ناامنی در عراق و سوریه به تازگی در افغانستان، پاکستان، اردن، یمن و ترکیه نیز ایجاد مشکل کرده است.

فرمانده مرزبانی کشور بیان کرد: دشمنان ما به اشرافیت جمهوری اسلامی ایران بر مرزهای کشور کاملا واقف و آگاه‌اند و هم اکنون نیز اشراف کامل درمرزهای نظام وجود دارد.

وی تجهیز مرزبانی استان کرمانشاه را از اولویت‌های مرزبانی عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط و موقعیت این استان به زودی اقدامات لازم برای تجهیز مرزبانی کرمانشاه انجام می شود.

سردار رضایی با ابراز رضایت از امنیت موجود در مرزهای استان کرمانشاه اظهار کرد: نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران تهدیدات گروهک تکفیری داعش در کشور عراق را به خوبی کنترل کرده و نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

وی تاکید کرد: استان کرمانشاه در ایام اربعین حسینی میزبان زوار بسیاری از سراسر کشور است و باید بر امنیت موجود در مرزهای استان در این ایام افزوده شود.

فرمانده مرزبانی کشور در پایان از عملکرد مثبت سردار شیخی ابراز رضایت کرد و گفت: سردار پاکباز در مسیر تلاش‌های سردار شیخی به ویژه در راستای تامین امنیت زوار تلاش کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج