۲۶۱۸۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ورود سامانه جدید بارشی از پنجشنبه

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به اینکه امروز سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد، از ورود سامانه جدید بارشی از بعدازظهر روز پنج‌شنبه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به اینکه امروز سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد، از ورود سامانه جدید بارشی از بعدازظهر روز پنج‌شنبه خبر داد.

احد وظیفه گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، امروز سامانه بارشی بتدریج از مرزهای شرقی کشور خارج شده و تنها در بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور موجب ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این روز به سبب جریانات مرطوب جنوبی، افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران، گاهی رعد و برق در استان بوشهر، مناطق جنوبی فارس و خوزستان و برخی نقاط استان هرمزگان پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با جایگزینی زبانه پر ارتفاع بر روی کشور، به سبب سکون نسبی هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت دور از انتظار نخواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه از بعدازظهر پنج‌شنبه و طی روز جمعه سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب و جنوب غرب وارد کشور خواهد شد، گفت: این سامانه بتدریج سبب افزایش ابرناکی، وزش باد و بارندگی در این نواحی خواهد شد. همچنین طی سه روز آینده افزایش نسبی دما در کشور رخ خواهد داد.

به گفته وظیفه، آسمان تهران امروز صاف تا نیمه‌ابری، در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی با بیشینه و کمینه دمای ۱۰ و ۲ درجه سانتیگراد است، همچنین آسمان استان در روز چهارشنبه، صاف، در پاره‌ای نقاط غبار محلی، گاهی وزش باد و دروز پنجشنبه، صاف، در پاره‌ای نقاط غبارآلود و اوایل شب نیمه ابری با بیشینه و کمینه دمای ۱۴ و ۵ و ۱۶ و ۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج