۲۶۲۰۰۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ارجاع آزمایش موشکی ایران به کمیته تحریم

رئیس دوره‌ای شورای امنیت تاکید کرد: نتیجه گفت‌وگوی صورت گرفته در شورای امنیت مرتبط با آزمایش اخیر موشک بالستیکی توسط ایران به کمیته تحریم ارجاع شده است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس دوره‌ای شورای امنیت تاکید کرد: نتیجه گفت‌وگوی صورت گرفته در شورای امنیت مرتبط با آزمایش اخیر موشک بالستیکی توسط ایران به کمیته تحریم ارجاع شده است.

نماینده انگلیس در سازمان ملل که ریاست دوره ای شورای امنیت در نوامبر (ماه جاری میلادی) را به عهده دارد بعد از ظهر سه شنبه در نشستی مطبوعاتی به تشریح برنامه کار شورا در این ماه پرداخت.

بر اساس گزارش خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، متیو رای کرفت در پاسخ به دو سوال درباره ایران با توجه به فعالیت های موشکی اخیر ایران و آن‌چه نقض قطعنامه های شورای امنیت از سوی ایران عنوان شده و اینکه آیا انگلیس یا دیگر اعضای شورای امنیت درخواست اعمال تحریم های بیشتر ضد ایران را مطرح کرده است نیز گفت: پس از گفت‌وگوهایی که ماه گذشته در این باره صورت گرفت نتیجه گفت‌وگوها را به کمیته تحریم ارجاع دادیم و آنان نیز در ماه جاری موضوع را بررسی خواهند کرد. درصورتی که کمیته تحریم بخواهد این موضوع را ماه جاری در شورای امنیت مطرح کند، فرصت مناسب را برایش فراهم خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال دوم مبنی بر اینکه ایران تهدید کرده است در صورت عدم همکاری عربستان سعودی میز مذاکرات را ترک خواهد کرد نیز افزود: امیدواریم همه بازیگران منطقه ای به ویژه ایران و عربستان در این گروه بندی بین المللی که در وین تشکیل شده نقش سازنده ای ایفا و هر دو این کشورها و دیگر کشورهای مرتبط به طور سازنده و موثر نه فقط درباره سوریه بلکه فراتر از آن نیز با یکدیگر همکاری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج