۲۶۲۰۲۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

دکور «۳ شو» به سرانجام رسید

گروه تولیدکننده برنامه تلویزیونی «۳شو» با اجرای جواد رضویان، مهران غفوریان و بیژن بنفشه خواه این روزها در مراحل پایانی ساخت دکور به سر می برند.

خبرگزاری مهر: گروه تولیدکننده برنامه تلویزیونی «۳شو» با اجرای جواد رضویان، مهران غفوریان و بیژن بنفشه خواه این روزها در مراحل پایانی ساخت دکور به سر می برند.

علیرضا نجف‌زاده مجری طرح برنامه تلویزیونی «۳ شو» گفت: این روزها در مراحل پایانی ساخت دکور هستیم و می‌توان گفت دکورها به سرانجام رسیده اند همزمان هم روی متن کار می کنیم تا به زودی وارد مرحله تازه تری شویم. این برنامه بخش های جنبی و متفاوتی دارد که به زودی جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: چندی پیش با اعلام یک فراخوان از همه علاقمندان به هنر موسیقی (خوانندگی و نوازندگی) و صداپیشگی دعوت کردیم اگر تمایل دارند در بخش استعدادیابی هنرشان را به نمایش گذارند به این صورت که می توانند هنرمندی خود را در زمینه های مذکور ضبط کرده و برای پخش به برنامه «۳شو» بفرستند.

وی ادامه داد: از آنجا که استقبال مردم بسیار زیاد بود ترجیح دادیم فعلا فراخوان ادامه داشته باشد و تیم ما در حال بررسی ایمیل ها و پاسخ دادن هستند. البته بحث فراخوان و دعوت مردمی بخشی از کار ما است و این باعث نمی شود تا تولید به تاخیر بیفتد.

نجف زاده در پایان درباره سایر فعالیت های خود گفت: علاوه بر این کار درگیر نوشتن فیلمنامه ای سینمایی در ژانر اجتماعی هستم که قصد دارم بعد از «۳شو» بیشتر به آن بپردازم. همچنین «پایتخت ۵» هم که در آن دستیار کارگردان بوده‌ام، طبق صحبت‌هایی که شد قرار نیست برای نوروز ساخته شود و اگر توافقی بین سازمان و سازندگان این اثر حاصل شود به موعدی دیگر موکول خواهد شد.

برنامه ترکیبی پلاتو - نمایش «۳ شو» به کارگردانی جواد رضویان و تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی برای شبکه سه تولید می شود. این برنامه با اجرای جواد رضویان، مهران غفوریان و بیژن بنفشه خواه قرار است روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته از شبکه ۳ سیما روی آنتن برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاطره

      یکم مدل خندوانه نمیشه؟ینی اولین چیز خندوانه رو تو ذهن نمیاره؟کمدین های خندوانه یه برنامه شبیه به خندوانه .....برحال ایشالا که خوب در بیاد و حداقل دو روز تو هفته رو سرگرممون کنه ، کمه برنامه های اینجوری.جای خندوانه هم خالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج