۲۶۲۰۷۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنین شعار مرگ بر آمریکا در تهران

راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر کشور با شعار مرگ بر آمریکا آغاز شده است.

خبرآنلاین: راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر کشور با شعار مرگ بر آمریکا آغاز شده است.

در پايتخت نيز راهپیمایی دانشجویان از دانشگاه تهران به سمت لانه جاسوسی آغاز شد و آنها در طول مسیر به جمع دیگر شهروندان شرکت کننده در این راهپیمایی پیوستند.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران هم‌زمان با سایر شهرهای کشور در مقابل لانه جاسوسی و با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در حال برگزاری است. تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان امسال با فریاد رساتر و بلندتر مرگ بر آمریکا در تهران و در بیش از ۷۷۰ شهر و شهرستان سراسر کشور ، حماسی و پرشورتر از قبل برگزارمی شود.

در این مراسم در تهران قرار است حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور سخنرانی کند.

در این میان به جز شبکه‌های داخلی شبکه‌های خارجی از جمله شبکه سی سی تی وی ، ان اچ کی، روزنامه یومیوری ژاپن ، تلویزیون فونیک و شینهوا ، شبکه‌ی تلویزیونی المنار، الاتجاه، سی ان‌ان‌ آمریکا، سی بی اس آمریکا، ای‌آر دی آلمان، تی‌آر‌تی ترکیه، زد دی اف آلمان، فلسطین الیوم، المیادین لبنان، الجزیره قطر، صدای افغان، آسوشیتدپرس آمریکا و غیره پوشش می‌دهند.

در مسیر منتهی به لانه جاسوسی محل برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران، پلاکاردها و پارچه نوشته‌های زیادی از تقاطع طالقانی - نجات‌اللهی تا طالقانی - مفتح نصب شده است. اغلب پلاکاردها حاوی تصاویر، کاریکاتور و شعارهایی به ویژه شعار "مرگ بر آمریکا"ست. در راهپیمایی امسال با توجه به فضای توافق هسته‌ای و تصویب برجام، شعار مرگ بر آمریکا بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. در تمام جایگاه برگزاری این مراسم به زبان‌های انگلیسی و فارسی شعار مرگ بر آمریکا نوشته شده و کاریکاتورهایی از باراک اوباما با این عنوان که "آمریکا مصداق اتم استکبار است" نصب شده است.

همچنین در مراسم امروز تهران، پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر انگلیس، مرگ بر داعش و مرگ بر سعودی نصب شده است. افزون بر این بر روی پلاکارهایی که در دست حاضران در راهپیمایی قرار دارد و یا پلاکاردهای نصب شده در جایگاه برگزاری مراسم، "مرگ بر حسن علی منصورهای جدید"، "مرگ بر میزا آقاخان‌های جدید"، نفوذ اقتصادی و فرهنگی ممنوع"، "نفوذ سیاسی و امنیتی ممنوع"، "احداث دفتر حافظ منافع آمریکا ممنوع"،"لبیک یا حسین" لبیک یا خامنه‌ای" نوشته شده است. همچنین پلاکاردهایی با مضامین سیزده آبان یعنی مقابله با زورگویی دسیسه و استکبار، هیهات منا الذله؛ ما وذلت؟ هرگز!، ما تا اخرین نفس مقابل آمریکا ایستاده ایم،... و آخر تابع له علی ذلک در دست راهپیمایان قرار دارد.

علاوه بر اين در راهپیمایی امروز دانشجویان و دانش‌آموزان حاضر در راهپیمایی ۱۳ آبان در بیانیه‌ای اعلام کردند که با وجود تمام تحریم‌ها و فشارها از پای نخواهند نشست و آماده نثار جان خود در راه ولی امر خود هستند. نماینده دانشجویان حاضر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان، روز ۱۳ آبان را روز ایستادگی ملت و اتحاد آنها دانست و گفت: با اتحاد مردم و رهنمودهای امام راحل در سال ۵۷ شاه سرنگون شد و از طریق تسخیر لانه جاسوسی راه نفوذ آنها مسدود شد و به دنبال آن ملت‌های مظلوم جهان اعتماد به نفس پیدا کردند. نماینده دانش آموزان نیز در مراسم ۱۳ آبان حضور یافت و طی بیانیه‌ای گفت: دولت جنایتکار آمریکا امروز تلاش می‌کند تا چهره‌ی سیاه خود را برای ملت ما تغییر دهد. ولی ما دانش آموزان طبق سخنان رهبری به مبارزه با استکبار ادامه خواهیم داد و آماده نثار جان خود در راه ولی امر خود هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج