جاباما
۲۶۲۱۲۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فصل نو، تب نو

محصولات جدید برندها در پاییز ۲۰۱۵

شركت فراری كه در دنیای ماشین برندی ثابت شده است، پا به دنیای مد و لباس گذاشته و مجموعه ای را برای پاییز و زمستان امسال روانه بازار كرده است.

مجله زندگی ایده آل:

d&g

هدفون‌های جواهرنشان

محصولات جدید برندها در پاییز 2015

شركت ایتالیایی دلچه‌اندگابانا كه تخصص ویژ‌ه‌ای در طراحی و تولید لباس‌های فاخر زنانه با پارچه‌های گران‌قیمت و زیورآلات لوكس دارد در جدیدترین نمایش مد خود اكسسوری‌ مدرنی را به ست‌هایش اضافه كرده است. در این نمایش، اغلب مدل‌ها در حالی كه هدفونی به سر داشتند به صحنه آمدند؛ البته نه یك هدفون ساده بلكه هدفونی كه با سنگ‌ها و دانه‌های كریستالی ریز و درشت تزیین شده بود. هدفون‌های جواهرنشان دلچه‌اندگابانا در رنگ‌های لوكسی مثل سبز تیره، طلایی، قرمز موجود است و با قیمتی حدود ۸۰۰ دلار در فروشگاه‌های این برند عرضه شده است.


a.longe & sohne

طرحی متفاوت

محصولات جدید برندها در پاییز 2015

در دنیای ساعت‌‌های لوكس، برند سوئیسی لانج برندی معتبر است كه اغلب با طراحی متفاوت در صفحه ساعت شناخته می‌شود. جدیدترین ساعت این برند، یك ساعت از جنس پلاتین با صفحه‌ای به قطر ۴۴میلی‌متر است كه در آن خبری از عقربه‌ها نیست و فقط ساعت و دقیقه روی صفحه با عدد نمایش داده می‌شود. صفحه خلوت و متفاوت این ساعت باعث می‌شود، روی دست بیشتر به چشم بیاید و دیده شود.


ralph lauren

ورزش هوشمند

محصولات جدید برندها در پاییز 2015

شركت پولو كه با طراحی تی‌شرت‌های یقه‌دار سه دکمه، نام خودش را برای همیشه در دنیای طراحی لباس ثبت كرد، سال گذشته دست به ارائه محصولی مشترك با دنیای تكنولوژی زد. این برند، تی‌شرت هوشمندی طراحی و تولید كرد كه سال گذشته در مسابقات یو اس اپن مورد استفاده ورزشكاران قرار گرفت. این تی‌شرت مجهز به سنسوری است كه تمامی تغییرات فیزیولوژیكی ورزشكار را ثبت می‌كند. بعد از تجربه موفقیت‌آمیز این تی‌شرت‌ها، امسال پولو آنها را روانه بازار كرده است.


givenchy

خز بازی

محصولات جدید برندها در پاییز 2015

شركت جیوانجی از كیف‌های زمستانه خودش رونمایی كرد. این مجموعه كیف‌های بزرگ رودستی هستند كه با پارچه‌هایی متفاوت مثل جیر برجسته، خز و. . . تزیین شده‌اند. كسانی كه پیگیر دنیای مد هستند، می‌دانند خز چه در پوشاك و چه در اكسسوری‌هایی مانند كیف، بخشی از مد پاییز و زمستان امسال است.


red dot

خلاقیت و دیگر هیچ

محصولات جدید برندها در پاییز 2015

جایزه طراحی «رد دات» در سال ۲۰۱۵ به یك آباژور تعلق گرفت كه با الهام از كتاب طراحی شده بود. این آباژور در نگاه اول یك كتاب با جلد چوبی است كه ورق‌های آن LED هستند و با باز كردن كتاب روشن می‌شوند. در استفاده از این آباژور دست‌تان باز است كه آن را به شیوه‌های مختلف و در جاهای متفاوت قرار دهید. رد دات معتبرترین جایزه جهانی در حوزه طراحی صنعتی است.


omega

جیمز باند و ساعتی دیگر

محصولات جدید برندها در پاییز 2015

از سالی كه جیمز باند پا به دنیای سینما گذاشت، شركت ساعت‌سازی امگا یكی از حامیان آن بوده است. جیمز باند در تمام فیلم‌ها با ساعتی از این برند حاضر می‌شد و اساسا سیمستر امگا به این شخصیت تعلق دارد. به‌تازگی هم شركت سوئیسی امگا از ساعت جدید این مجموعه رونمایی كرده است؛ ساعتی با صفحه ساده كه امكانات ویژه‌ای در آن پیش‌بینی نشده و فقط دارای بنده راه‌راه مشكی- خاكستری است.


LG

انتخاب لوكس‌پسندها

محصولات جدید برندها در پاییز 2015

شركت ال‌جی برای اینكه پاسخگوی مشتریان لوكس‌پسندش باشد، ساعت جدیدی را روانه بازار كرده است؛ ساعتی از مجموعه «اوربان». این برند كه در ساخت آن از طلای ۲۴ عیار استفاده شده است، هرچند ظاهری شبیه ساعت‌های معمولی دارد اما در اصل یك ساعت هوشمند است كه از طریق سیستم عامل اندروید كار می‌كند. داشتن بند چرمی هم باعث شده تا بیشتر شبیه ساعت‌های لوكس شود. ساعت جدید ال‌جی با قیمتی حدود هزار و ۲۰۰ دلار در بازار عرضه شده است.


shiseido

جوانی با كرم

محصولات جدید برندها در پاییز 2015

اگر احساس می‌كنید پوست‌تان به جوانسازی احتیاج دارد، می‌توانید به كرم جدید «شی سی دو» فكر كنید. جدیدترین كرم این برند، كار لیفت تدریجی پوست را انجام می‌دهد و در طول یك دوره مصرف صاحب پوستی جوان می‌شوید. از بین بردن زردی و رفع كم‌آبی از محاسن این محصول است. استفاده از این محصول به خانم‌های بالای ۴۰ سال پیشنهاد می‌شود.


laneige

همه فن حریف

محصولات جدید برندها در پاییز 2015

نیاز روزانه یك خانم برای داشتن پوستی شفاف و صاف با استفاده از یك كرم رفع نمی‌شود؛ ضدآفتاب، ضدچروك، مرطوب‌كننده و در نهایت پوشاننده‌ای كه ناصافی‌های صورت را بپوشاند. به همین دلیل شركت «لانی» كرم‌پودری طراحی و تولید كرده كه با داشتن كلاژن، علاوه بر خاصیت پوشانندگی، ضدچروك است و قدرت محافظت از پوست در مقابل آفتاب و اشعه‌های مضر را دارد. این محصول كار آبرسانی را هم انجام می‌دهد.


ferarri

خانواده فراری

محصولات جدید برندها در پاییز 2015

شركت فراری كه در دنیای ماشین برندی ثابت شده است، پا به دنیای مد و لباس گذاشته و مجموعه ای را برای پاییز و زمستان امسال روانه بازار كرده است؛ مجموعه‌ای كه به گفته مدیران این برند ستی كامل برای خانواده است و لباس زنانه، مردانه و بچگانه در آن به چشم می‌خورد. رنگ‌های استفاده شده در این مجموعه خاكستری و مشكی است كه در جاهایی نوارهای قرمز هم درآن دیده می شود. اكسسوری‌هایی مثل كیف پول، عینك آفتابی و دستكش هم در این مجموعه طراحی شده‌اند.


dior

پاییز ساده

محصولات جدید برندها در پاییز 2015

برای كفش‌های پاییزی، شركت دیور یك پیشنهاد قابل توجه دارد؛ یك مدل اسنیكر ساده كه به‌راحتی و بدون دغدغه ست كردن می‌توانیدآن را با انواع لباس‌های اسپرت و نیمه‌رسمی بپوشید. مهم‌ترین ویژگی این كفش سبكی آن است؛ به همین دلیل به كسانی توصیه می‌شود كه برای ساعت‌های طولانی كفش به پا دارند. تنوع رنگی این اسنیكر هم محدود است و در رنگ‌هایی چون خاكستری، آبی و سفید تولید شده است.


fascinelle

از ایتالیا تا ایران

محصولات جدید برندها در پاییز 2015

فشینلی برندی ایتالیایی است كه به‌طور تخصصی در حوزه تولید محصولات آرایشی و مراقبتی مو فعالیت می‌كند. این برند با مجموعه محصولات خود شامل رنگ مو، شامپو، نرم‌كننده و محصولات تقویتی به ایران آمده است. اولین فروشگاه این برند اوایل شهریور ماه افتتاح شد تا این محصولات به سادگی در دسترس خانم‌های ایرانی قرار بگیرد.


escada

تكرار یك شادی

محصولات جدید برندها در پاییز 2015

شهرت برند اسكادا در تولید عطرهای زنانه موفق و پرفروش باعث شده تا هر عطر تازه این شركت توجه خانم‌ها را برانگیزد. جدیدترین محصول اسكادا، عطری با نام «خوشی» است كه در تولید آن از تركیب عصاره گل و میوه‌ها استفاده شده است. كارشناسان این برند معتقدند، عطر جدید اسكادا، نشاط‌آور و خوشحال‌كننده است.


larry jewerly

سنگ های قیمتی و برلیان

محصولات جدید برندها در پاییز 2015

شرکت جواهرسازی لری، مجموعه جواهرات نفیسی را که در نمایشگاه جواهرات سنگاپور عرضه کرده بود، برای عموم رونمایی کرد. در ساخت هر کدام از این جواهرات از مقدار زیادی برلیان در کنار یک یا چند سنگ قیمتی و ارزشمند استفاده شده است. طلای استفاده شده در این کارها، طلای سفید است چون به قول طراحان این برند، جلوه بیشتری به سنگ‌های قیمتی و برلیان می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج