۲۶۲۱۲۹
۱ نظر
۵۰۳۰
۱ نظر
۵۰۳۰
پ

زیورآلات دست ساز و متفاوت را امتحان کنید

تلفيق پارچه حرير و سنگ ايده اصلي شكل‌گيري طراحي‌هاي برند «مريم»بود. تركيب پارچه‌هاي حرير با سنگ‌هاي طبيعي از فيروزه گرفته تا لاجورد، صدف و... .

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: تلفيق پارچه حرير و سنگ ايده اصلي شكل‌گيري طراحي‌هاي برند «مريم»بود. مريم سهل‌البيع، كارشناس كامپيوتر براي خلق اين برند دنبال ايده ‌تازه‌اي بود و به همين دليل سراغ تركيب حرير و سنگ رفت؛ تركيب پارچه‌هاي حرير با سنگ‌هاي طبيعي از فيروزه گرفته تا لاجورد، صدف و... . او متولد ۱۳۵۵ است و يك ‌سالي مي‌شود كه به دليل علاقه‌اش، به درست‌كردن زيورآلات دست‌ساز روي آورده است.

مريم مي‌گويد: «در كار زيورآلات قبل از هر چيز دقت و خلاقيت مهم است. كارهاي دست‌ساز حس و حال سازنده را درون خود دارد. ابزار اصلي كار من فلزهاي مختلف، سنگ‌هاي متنوع و مهره‌هاي رنگارنگ هستند؛ البته بسته به سفارشات نوع فلزهايي كه استفاده مي‌شود، متفاوت است.» آنچه مي‌بينيد كارهاي دست‌ساز اين خانم هنرمند است كه در كنار تدريس اين هنر را دنبال مي‌كند.

چشم نظر!

زیورآلات دست ساز و متفاوت را امتحان کنید

اين ست رشته‌اي از سنگ لاجورد و توپاز است. اگر به نظرچشم اعتقاد داريد، اين كار مي‌تواند همراه خوبي براي شما باشد. اين سنگ‌هاي طبيعي شادي‌آور هستند و باعث تمركز مي‌شوند.


همنشینی حریر و سنگ

زیورآلات دست ساز و متفاوت را امتحان کنید

این ست زیبا از توپ‌های ترمالین تهیه شده و جزء كارهای مریم است و مناسب خانم‌‌هایی است كه سادگی و تفاوت را می‌پسندند. این كار با سنگ‌های سفید و نقره‌ای و گردنبند حریرمناسب ست‌های اسپرت و
رسمی است.


آويزي از حرير

زیورآلات دست ساز و متفاوت را امتحان کنید

تركيب مهره‌هاي مشكي و طلايي هميشه جلوه خاصي دارد و استفاده از حرير هم اين جلوه را دو برابر كرده است. نامتقارن بودن اين ست هم باعث مي‌شود در يك ست، لباس جلوه‌اي دوچندان پيدا كند.


به ظرافت مروارید

زیورآلات دست ساز و متفاوت را امتحان کنید

مروارید روی پایه نقره‌ای از آن تركیب‌های پركاربرد است چون می‌توانید آن را با اغلب لباس‌های‌تان و با رنگ‌های مختلف ست كنید. داشتن چنین تركیبی در كمد هر خانمی لازم و ضروری به نظر می‌رسد.


فيروزه به سبك امروز!

زیورآلات دست ساز و متفاوت را امتحان کنید

مدتي است كه دستبندها و گردنبندهاي سنگي تبديل به بخشي از جريان مد شده‌اند. در اين ميان نمونه‌هاي فيروزه هم محبوبيت خودشان را دارند. تراش هندسي سنگ فيروزه در اين تركيب به دلیل دارا بودن جلوه‌اي مدرن آن را از طرح‌هاي سنتي دور كرده است.


همنشيني سفيد و سياه

زیورآلات دست ساز و متفاوت را امتحان کنید

نشستن رنگ سفيد و مشكي در كنار هم هميشه مي‌تواند شيك و جذاب باشد. سنگ‌هاي ملانيت كارشده در اين مدل به جذابيت آن مي‌افزايد. اين مدل براي تمام سنين مناسب بوده و بهتر است در ‌مهماني‌هاي رسمي با يك لباس مشكي از آن استفاده كنيد.


نمادي از سرخپوست‌ها

زیورآلات دست ساز و متفاوت را امتحان کنید

اين گردنبند طوقي با نماد سرخپوستي مطمئنا باب دل همه دختر خانم‌هاي جوان است كه دوست دارند با زيورآلاتي جذاب، ست متفاوتي براي خودشان بسازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی خوشکل بودند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج