۲۶۲۱۵۸
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

۱۰ دانشگاه شبح دار در دنیا! +عکس

داستان هایی ترسناک و سرشار از روح و شبه که سال های متمادی زبان به زبان چرخیده اند و به باور و اعتقاد مردم رسوخ کرده اند. این مطلب گزارشی از سایت دیلی تلگراف درباره شبح دار ترین دانشگاه های سرتاسر دنیاست که داستان های جالبی در این باره دارند. داستان هایی که شاید رنگ واقعیت داشته باشند. خواندن این مطلب در روزهایی که به تازگی جشن هالووین را گذرانده ایم خالی از لطف نیست!

برترین ها: داستان هایی ترسناک و سرشار از روح و شبه که سال های متمادی زبان به زبان چرخیده اند و به باور و اعتقاد مردم رسوخ کرده اند. این مطلب گزارشی از سایت دیلی تلگراف درباره شبح دار ترین دانشگاه های سرتاسر دنیاست که داستان های جالبی در این باره دارند. داستان هایی که شاید رنگ واقعیت داشته باشند. خواندن این مطلب در روزهایی که به تازگی جشن هالووین را گذرانده ایم خالی از لطف نیست!

دانشگاه آکسفورد

روح سرهنگ فرانسیس ویندربنک

دانشگاه آکسفورد هم سهم خود از اشباح را در هالووین دارد. شایعه شده است که، روح سرهنگ فرانسیس ویندربنک به کتابخانه کالج مرتون رفت و امد می کند. در حالی که دانش آموزان در کتابخانه کالج سنت جان رویت شکل بی سر اسقف اعظم ویلیام لاود که در سال 1645 گردن زده شد، را گزارش کرده اند. این روح در حالی که شمعی در دست داشت و سر خود را شوت می کرد، دیده شده است.

10 دانشگاه شبح دار در دنیا! +عکس


دانشگاه کالج لندن

روح اِما لوئیس

خانه آرتور تاترسال دانشگاه کالج لندن در خیابان گاور برای خوابگاه دانشجویی استفاده می شود. شایعه شده است که روح دختر جوانی به انجا رفت و آمد می کند. اما لوئیس دختر جوانی بود که گفته شده است که در یک تونل که ظاهرا به ساختمان اصلی UCL و ساختمان صلیبی قدیمی وصل بوده، کشته شده است. افسانه ای وجود دارد که اگر نام اما لوئیس 3 بار تکرار شود، او ظاهر خواهد شد.

10 دانشگاه شبح دار در دنیا! +عکس


دانشگاه سنت اندروز

بانوی سفید

بانوی سفید سنت اندروز، ظاهرا چندین بار در 200 سال گذشته دیده شده است. گزارش ها نشان می دهد که او در زمین های کلیسای جامع دیده شده است، در حالی که یک لباس سفید به تن داشت و مو هایش تا کمرش بود. اگر چه این یک شبح دانشگاهی نیست، اما زمین های کلیسای جامع کمتر از نیم مایل تا دانشگاه فاصله دارد، به طوری که اگر شما در هنگام شب در اطراف ان دانشگاه پرسه می زنید، بهتر است چشم خود را باز نگه دارید. بیشترین رویت ها در ماه اکتبر و نوامبر بوده است.

10 دانشگاه شبح دار در دنیا! +عکس


دانشگاه بریستول

اسب سوار بی سر

دانشگاه بریستول یکی دیگر از محل های رویت شبح است. مواظب باشید! اگر شما در حال راه رفتن در خیابان تیندال در هنگام شب هستید؛ ظاهرا، یک اسب سوار بی سر با اسب سیاه خود در حال گشت زنی در خیابان است. دانش آموزان گزارش کرده اند، که هنگام خروج از کتابخانه هنر و علوم اجتماعی پس از تاریک شدن هوا آن را رویت کرده اند.

10 دانشگاه شبح دار در دنیا! +عکس


دانشگاه ساوت ولز

برتای بزرگ

روح پیرزن 60 ساله که قد 6 فوتی دارد و لباس قهوه ای به تن دارد. ظاهر، منظره ای آشنا برای کسانی است که در پردیس نیوپورت کِیرلییِن دانشگاه ولز کار و زندگی می کند. این زن به برتای بزرگ مشهور است. گفته می شود که او روح برتا رمزی است، پیرزنی که پس از سقوط رازآلود و مشکوک از پله های طبقه دوم در تعطیلات کریسمس سال 1962، در پای پله ها مرده پیدا شد.

10 دانشگاه شبح دار در دنیا! +عکس


دانشگاه دورهام

شبح فردریک کاپمن

فردریک کاپمن، یکی از اولین دانشجویان دانشگاه دورهام است. اعتقاد بر این است او رفت آمد زیادی به محل اقامت دانشجویان در قلعه دورهام دارد. بر اساس گفته ها، فردریک در بالاترین اتاق قلعه زندگی می کرد. در روز اعلام نتایج امتحانات، فردریک معتقد بود که در امتحانات مردود شده است، بنابراین خود را از برج کلیسای جامع به پایین انداخت. مدتی بعد مشخص شد که او در واقع نمره اول را بدست اورده است. اگر چه امروزه اتاق فردریک متروک شده است، اما دانشجویان و کارکنان همچنان در مورد فعالیت های ارواح خبیثه در اتاق 21 صحبت می کنند.

10 دانشگاه شبح دار در دنیا! +عکس


دانشگاه وارویک

اشباح زندانیان

بر اساس برخی گزارش ها، خوابگاه دانشجویی کرایفیلد در دانشگاه وارویک بر روی یک زندان قدیمی ساخته شده است و ظاهرا ارواح افراد به دار آویخته شده در گیبت هیل به انجا رفت و آمد می کنند.

10 دانشگاه شبح دار در دنیا! +عکس


دانشگاه اکستر

شبح کارگر

لباس نقاشی به تن و قلمو و سطل رنگ در دست! اعتقاد بر این است، که شبح دانشگاه اکستر یک کارگر می باشد که در راهرو های ساختمان اصلی پردیس دانشگاه - از زمانی که در هنگام کار کردن مرد - پرسه می زند.

10 دانشگاه شبح دار در دنیا! +عکس


دانشگاه کمبریج

روح کریستوفر راند

گفته شده است که روح همکار مسیحی کالج ، کریستوفر راند، هنوز هم هر سال در 29 ماه می در کالج دانشگاه کمبریج رفت و آمد می کند، در حالی که صدای نگران کننده در ساختمان کارکنان طنین انداز می شود. در واقع این حکایت از راز کالج "ای پی بیکر" نشات می گیرد، که مدعی است داستان واقعی رقابت کالجی بین کریستوفر راند و فیلیپ کالیر را فاش ساخته است.

10 دانشگاه شبح دار در دنیا! +عکس


رویال هالووی

روح توماس هالووی

شایعه است که بنیانگذار رویال هالووی، توماس هالووی، هر شب در جلد یک گربه سیاه به آن چهار دیواری رفت و آمد می کند. انجا برای دانشگاه بودن مناسب نبود و اینکه یک نقاشی - " Man Proposes, God Disposes" (انسان می سازد، خدا تخریب می کند.)، توسط سر ادوین لندسیر - در گالری عکس دانشگاه آویزان است که شایعه شده است این نقاشی نفرین شده می باشد. در زمان امتحانات نیز، ظاهرا این نقاشی با پرچم اتحادیه پوشیده می شود. سال ها پیش یک دانش آموز با پخش کردن این خبر که یک بار او را دیده است، خودش را در مقابل آن نقاشی کشت. همه این ها به این شایعات دامن زده است.

10 دانشگاه شبح دار در دنیا! +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج