۲۶۲۱۷۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

دست این مرد در روغن داغ هم نمی‌سوزد!

یک مرد هندی می‌تواند دستش را در روغن داغ و در حال جوش کرده و مطمئن باشد دستش نمی‌سوزد!

خبرگزاری مهر: «پریم کومار» اهل تایلند است و حالا در دهلی‌نو در کشور هندوستان زندگی می‌کند، او کسی است که در آشپزخانه با روغن داغ سر و کار دارد و به راحتی می‌تواند ماهی‌ها را سرخ کند، با دست خالی ماهی‌ها را داخل تابه بیندازد یا از آن خارج کند.

کومار ۶۵ سال سن دارد و در یک غرفه مواد غذایی خیابانی کار می‌کند، جایی که روزانه مقدار زیادی ماهی سرخ می‌کند و به دست مشتریان می‌رساند، البته مشتریان او برای دیدن شیوه سرخ کردنش هم دورش جمع می‌شوند و از اینکه بدون ترس دستش را در روغن داغ می‌کند، شگفت زده می‌شوند.

کومار روزانه در حدود ۱۵۰ کیلوگرم ماهی سرخ می‌کند، البته در کنار آن دیگر غذاهای هندی نیز وجود دارند، اما رفتن به این رستوران خیابانی تنها با خوردن ماهی سرخ شده او در روغن خیلی داغ کامل می‌شود. خودش در این‌باره می‌گوید: «من معمولا از ابزار آشپزخانه برای کارهایم استفاده می‌کنم، اما وقتی مردم به اینجا می‌آیند و از من می‌خواهند که دستم را داخل روغن کنم، نمی‌توانم نه بگویم.»

این آشپز می‌گوید مهارت‌‌های آشپزی را از پدرش یاد گرفته، کسی که در سال ۱۹۶۰ رستوران کنار جاده‌ای خودش را باز کرده بود و حالا پسرش هم مانند خودش به طور معجزه آسایی هیچ تاول یا جای سوختگی روی دستش ندارد. او تعریف می‌کند: «درباره این موضوع هیچ جادویی وجود ندارد، وقتی که بچه بود پدرم را می‌دیدم که کار می‌کند و دستش نمی‌سوز، من هم با خودم فکر کردم حتما اتفاقی برای من نمی‌افتد، به همین دلیل ابتدا با یک انگشت شروع کردم و آن را داخل روغن می‌برد، بعد دو تا و همین‌طور ادامه داشت تا همه دستم را داخل روغن جوش بردم. برایم جالب بود که دستم نمی‌سوزد و اذیت نمی‌شود. در طول سال‌ها به قدری این کار را انجام داده‌ام که برایم مانند نفس کشیدن است.»

اگر موضوع را از نظر علمی بررسی کنیم، می‌توان گفت کسانی هستند که این کار را انجام می‌دهند و کارشناسان نیز معتقدند برخی افراد می‌توانند دمای بیشتری را تحمل کنند، البته باید پیش از آن دستشان را در یک ظرف اب یخ کنند و بعد وارد مایع جوش کنند، در این صورت گرما باعث بخار شدن آب سرد می‌شود و زمان بیشتری لازم است تا گرما به پوست برسد.

البته این کار برای مشتریانی که در غرفه غذایی حاضر می‌شوند بسیار هیجان‌انگیز است و از اینکه او دستش را داخل روغن می‌کند، خوششان می‌آید. حتی بعضی از این مشتریان به داستان راه رفتن روی ذغال داغ اشاره می‌کنند که افراد قبل از آن روی چمن نمدار هستند و بعد روی ذغال‌های داغ راه می‌روند، از همین رو گرما در همان برخورد اندک پا، تنها قطره‌های آب را بخار می‌کند.

کومار هم از این موضوع خبر دارد، با این حال می‌گوید روغن داغ حتی برای پاکیزه شدن دست‌ها هم خوب است و وقتی دستش را داخل آن می‌کند، نگران هیچ آلودگی نخواهد بود.

کومار خیلی امیدوار است که پسر ۲۶ ساله‌اش هم راهش را ادامه دهد و او هم بتواند همین شیوه کار را داشته باشد.


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید .

دست این مرد در روغن داغ هم نمی‌سوزد!

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج