۲۶۲۲۰۲
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

مدیر طراحی گوگل: ویندوز ۱۰ همان XP است

ماتیاس دوئارته، مدیر بخش طراحی کمپانی گوگل معتقد است که ویندوز ۱۰ از نظر عملکرد خلاقیت عمده‌ای نداشته و از این نظر بسیار شبیه به سیستم عامل «باستانی» ویندوز ایکس‌پی است!

zoomit.ir - سیامک احدی: ماتیاس دوئارته، مدیر بخش طراحی کمپانی گوگل معتقد است که ویندوز ۱۰ از نظر عملکرد خلاقیت عمده‌ای نداشته و از این نظر بسیار شبیه به سیستم عامل «باستانی» ویندوز ایکس‌پی است!

مدیر طراحی گوگل: ویندوز 10 همان XP است

ماتیاس دوئارته، مدیر بخش طراحی گوگل در حساب توییتر خود نوشته است که «با سرفیس پرو ۴ به همراه ویندوز ۱۰» کار کرده و به عقیده او تجربه استفاده از این سیستم عامل شبیه به «ویندوز XP به همراه پوسته‌ای با طراحی تخت» بوده است. این توییت وی باعث شد تا بحث‌های داغی در این شبکه اجتماعی در باره این موضوع شکل بگیرد. پس از دقایقی دوئارته در توییتی دیگر نوشت:

ویندوز ۱۰؟ انگار ویندوز، ۱۰ سال پیش توسعه داده شده است.

#Windows10 ? More like Windows 10 years ago

(Matias Duarte (@MatiasDuarte نوامبر 2, 2015

به نظر می‌رسد مدیر طراحی گوگل دل خوشی از روند تکامل سیستم عامل دسکتاپ مایکروسافت ندارد؛ به خصوص که دوئارته تاکید می‌کند با ظاهر رابط کاربری این سیستم عامل مشکلی ندارد و این نحوه عملکرد آن است که وی را ناامید کرده است. وی می‌گوید عملکرد این سیستم عامل شبیه به ویندوز ایکس‌پی است که حالا دیگر «باستانی» شده است! وی در ادامه در توییتی دیگر گفت که «می‌دانم که این شباهت برای بسیاری خوشایند است، اما برای من نه!»

دوئارته را بیشتر با زبان طراحی متریال می‌شناسیم؛ فلسفه طراحی جدیدی که المان‌های دیجیتالی را به گونه‌ای قلمداد می‌کند که گویی اشیایی واقعی با ویژگی‌های فیزیکی هستند؛ مانند تکه‌های در هم کاغذ که روی میز قرار گرفته‌اند. این زبان طراحی این روزها در تمامی محصولات و سرویس‌های گوگل دیده می‌شود و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این زبان طراحی بیش از هر چیز در سیستم عامل اندروید و اپلیکیشن‌های آن به چشم می‌آید؛ به خصوص از پارسال که اندروید ۵ با رابط کاربری متریال ارائه شد.

از سوی دیگر ویندوز ۱۰ را شانس اصلی مایکروسافت برای به دست آوردن دل برخی کاربران قدیمی‌اش می‌دانند. شواهد نیز نشان می‌دهند که ویندوز ۱۰ موفق بوده است و تا به حال ۱۲۰ میلیون کاربر آن را نصب کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sarina

      خب ،.. تو نخر!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج